ZoraSteam's avatar

Krieg the Psycho Stamp

By ZoraSteam
39 Favourites
15 Comments
1K Views
IMAGE DETAILS
Image size
99x56px 211.89 KB
Published:
© 2014 - 2021 ZoraSteam
Comments15
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
flamingbeast999's avatar
I'M THE CONDUCTOR OF THE POOP TRAIN!
OMNICRON8000's avatar
that beautiful disaster.  Cheers to a year, love <3
ZoraSteam's avatar
OMNICRON8000's avatar
cheese (>ouo)> Cheese 
Hermy-one's avatar
Oh fuck yeah this is perfect using 
Creator-Chan's avatar
totally awesome =w= i mean look at him! he's about to snap! ^^
ZoraSteam's avatar
i know right? X3333
Creator-Chan's avatar
sooooooooo gonna use XD i sorta wish he was real and i was like older enough to date him but you know things will go totally wrong X3
ZoraSteam's avatar
XDD omg saammee X333 hes a cutie X3
Creator-Chan's avatar
we think too alike XD
ZoraSteam's avatar
AWWW YIISS X33

woo!
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In