Deviation Actions

Zoki64's avatar

Finger print magnet64

By
75 Comments
23K Views
I did this for a customer
Image details
Image size
1215x698px 199.71 KB
Published:
© 2013 - 2021 Zoki64
Comments75
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
AngryBirdFan's avatar
I can see you in the reflection ;)
NickMaster64's avatar
its like a controller shaped mirror :3
XxArlisBloxer05xX's avatar
BRUH, DO THAT UP IN GOLD AND YOU WILL HAVE ONE HELL OF A CONTROLLER
How much does this one cost? I think it looks awesome!
Sacred-Choral's avatar
I noticed you said you did it for a customer! Where could i buy something like this from you?
IronWolvesBand's avatar
It's a beauty, but DAMN it should only be for looks, good choice in title xD
AGiLE-EaGLE1994's avatar
The last 2000 N64s ever made were gold :D

mickeyODST's avatar
I can hear it now.

"Go ahead, touch me. I FUCKING DARE YOU."

lol. But in all seriousness, this is awesome.
Jason-C's avatar
Kujiiro's avatar
SteelEpicDude1's avatar
No Firefox is da best but we can all agree, Internet Explorer was total shit
Ooooh Weeeee you good looking. You Hot!
Arsehole's avatar
ive tried using rattle can chrome for a painted nes project i was using, have found it doesnt get the same result as the sample on the lid lol.
Freaky-Mee's avatar
awesome controler :O
PokemonLover2001's avatar
...the deluxe edition wii u is enough of a fingerprint magnet...
Henry4162001's avatar
That is one awesome N64 Controller.
MasamuneMarth's avatar
Awesome! It's a Metal Mario themed N64 controller! :iconmetalmarioplz:
Moohoodles's avatar
That's awesome! Reminds me of Metal Mario :)
Nextgenify's avatar
Sweet, reminds me of the good ole days. Sadly my N64 broke for some unknown reason, so yeah...

Emulators FTW!
CrypticDog's avatar
Whoah...how did you paint this? O.O
Shainp113's avatar
I want one haha
Zoidberg117's avatar
what am i seeing here

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In