Shop Forum More Submit  Join Login
QnA: Lil'dog by Zerochan923600 QnA: Lil'dog by Zerochan923600
You asked for it, and I'd hate to disappoint!
Add a Comment:
 
:icondomo-bun:
Domo-bun Featured By Owner Dec 15, 2017  Hobbyist General Artist
the new spin-off
Reply
:iconstarlit-pawprints:
Starlit-Pawprints Featured By Owner Dec 13, 2017  Professional Digital Artist
GDI
Reply
:iconechoing-suicune:
echoing-suicune Featured By Owner Dec 5, 2017  Student Traditional Artist
Darn it Lil' Dog! He's waaaaay out of our league XD
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
XD haha, he cannot be contained!
Reply
:iconsongal:
Songal Featured By Owner Dec 5, 2017
Lil' Dog is my favorite companion like character!
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
haha yay!
Reply
:iconsongal:
Songal Featured By Owner Dec 26, 2017
Who's yours?
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 26, 2017  Professional Digital Artist
jello, but he's a post game capture. hm, currently it is july, but i dont want her to evolve!
Reply
:iconsongal:
Songal Featured By Owner Dec 27, 2017
Aha! 

Well, if I've learned anything from your Nuzlocke so far, you can make everything utterly adorable! Including a Krookodile
Reply
:iconchicoarts:
chicoARTS Featured By Owner Dec 5, 2017  Hobbyist General Artist
hahaha
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
XD
Reply
:iconecho173:
ECHO173 Featured By Owner Dec 5, 2017
Okay go back to being cute (what have I done)
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
you monster XD
Reply
:iconmercuricalis:
Mercuricalis Featured By Owner Dec 4, 2017
Manly Lil' Dog is manly.
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
yes, very
Reply
:iconblueeyeddrago:
Blueeyeddrago Featured By Owner Dec 4, 2017
OH SH-!!!! *text cuts off.* WTF?!?!?! IS THAT FACE?!?!?! *Cringe level: OVER 9000!!!!!!!!!!!!!!!!*
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
XD hahahaha
Reply
:icontailsimp:
Tailsimp Featured By Owner Dec 4, 2017
OMG WE TAKE IT BACK PLEASE LOOK CUTE AGAIN
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
hahaha, this is how he looks now
Reply
:iconrainbowwinggale:
RainbowWingGale Featured By Owner Dec 4, 2017  Student Digital Artist
L O RD
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
kyeeeeah
Reply
:iconjadepawclip:
JadePawClip Featured By Owner Dec 4, 2017  Hobbyist Traditional Artist
I DROPPED MY PHONE-
Reply
:iconzerochan923600:
Zerochan923600 Featured By Owner Dec 6, 2017  Professional Digital Artist
oh dear! XD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 4, 2017
Image Size
1.7 MB
Resolution
2100×4192
Link
Thumb

Stats

Views
790
Favourites
37 (who?)
Comments
23

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×