Shop Forum More Submit  Join Login
Blaze in the miniature city by Zack113 Blaze in the miniature city by Zack113
What's with the wires that kept Blaze from going?I don't know,maybe the lines on the notebook that I used to draw this.
Add a Comment:
 
:iconanon371:
Anon371 Featured By Owner Oct 11, 2016
I love Blaze, hope you do more of her :)
Reply
:iconzack113:
Zack113 Featured By Owner Oct 11, 2016  Hobbyist General Artist
Well,personally I like hedgehogs better,but more of Blaze's pics will come,I swear.
Reply
:icongeneralgodzilla48:
Generalgodzilla48 Featured By Owner Oct 2, 2016
Impressive man
Reply
:iconhalothecool:
Halothecool Featured By Owner Sep 30, 2016
That outfit looks really good on her
Reply
:iconzack113:
Zack113 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist General Artist
Really?I thought I was bad at designing clothes.
Reply
:iconhalothecool:
Halothecool Featured By Owner Sep 30, 2016
Yes it looks really great 👍
Reply
:iconzack113:
Zack113 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist General Artist
Yay
thank you!
Reply
:iconcartoonwatcher1234:
CartoonWatcher1234 Featured By Owner Sep 30, 2016
And here I thought Cream would ultimately be the biggest lol.
Reply
:iconzack113:
Zack113 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist General Artist
you've read my mind out lol
Reply
:iconcartoonwatcher1234:
CartoonWatcher1234 Featured By Owner Sep 30, 2016
Wait now I'm confused lol. Cream WILL be the biggest or will other characters be bigger than her?
Reply
:iconzack113:
Zack113 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist General Artist
And yet another spoiler:that mysterious official character will actually he bigger than Cream,but only temporarily.And that's the need of the plot,I still wamt Cream to be the biggest if storylines are not related,lol
Reply
:iconcartoonwatcher1234:
CartoonWatcher1234 Featured By Owner Sep 30, 2016
Wait wait wait, an OFFICIAL character? Now I'm shocked, I'm coming into the notes dang it! xD
Reply
:iconzack113:
Zack113 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist General Artist
Personally I want Cream to be the biggest of course.
And remember,some Sonic girls being giantess would only appear in pics that has nothing to do with the storyline.In the storyline,only Cream and another mysterious official character will become huge.(Bunny-guard and Cream's posterities don't count,cuz they're born to he huge)
Reply
:iconcartoonwatcher1234:
CartoonWatcher1234 Featured By Owner Sep 30, 2016
Posterities... *looks it up* OH! Their future children, got it. xD Personally Cream deserves to be the biggest since she's always the smallest.
Reply
:iconlouiseugeniojr:
LouisEugenioJR Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Nice job. :clap:
Reply
:iconzack113:
Zack113 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist General Artist
Hey...I recognize you,you once did some RPs starring some Sonic girls as giantesses,am I right?
Reply
:iconlouiseugeniojr:
LouisEugenioJR Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist Traditional Artist
I can't remember.
Reply
:iconzack113:
Zack113 Featured By Owner Sep 30, 2016  Hobbyist General Artist
Hmm maybe not,let's put it aside for now.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
September 30, 2016
Image Size
449 KB
Resolution
720×1280
Submitted with
DeviantArt for Android
Link
Thumb

Stats

Views
983
Favourites
64 (who?)
Comments
18
Downloads
13
×