Zacatron94's avatar

Too Much Gaming (SSA#29)

580 85 30K (1 Today)
By Zacatron94   |   
Published: January 24, 2014
© 2014 - 2020 Zacatron94
It's been almost a year since I've played a Pokemon game. Actually the day I watched my first episode of MLP was the last day I played a Pokemon game. Ever since then ponies have kinda consumed most of my time.

I deleted my ramblings about the 3DS and stuff... Also I'm not gonna buy a 2DS. It's a waste of money I don't have.

As for Metal Gear Solid, I've never actually played that, so I don't actually know if you can hide in bushes. I assume so, I mean, what kind of stealth game doesn't allow you to hide in bushes?

Yay EQD!: www.equestriadaily.com/2014/01…

To find the CMC comics series, check out the gallery here: zacatron94.deviantart.com/gall…

---
MLP and its characters belong to Hasbro.
---
Image size
586x11023px 730.72 KB
Comments85
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Wolfiethecat203's avatar
Wolfiethecat203Hobbyist Filmographer
Luna IS REALLY CUTE >3< Neko Emoji-37 (Yay) [V2] 
CrazyKZFangirl's avatar
Oh Luna... *facehoof*
ManaSparks's avatar
ManaSparksHobbyist Artist
Gold and Silver were my fave Poke`mon games.
1cosmiconsciousness's avatar
Luna threw Pokeball.
Octavia fainted.
Luna:FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUU
1cosmiconsciousness's avatar
Ah man. The best pony knocked out the 2nd best pony.Waaaah! 
WishDancer345's avatar
Wait. When did Fluttershy knock out Pinkie Pie?
1cosmiconsciousness's avatar
...you don't remember the time Fluttershy and Pinkie had a cute-off, and PP was knocked out from overexposure to cuteness?
Foxybus's avatar
FoxybusHobbyist Artist
The first panel...
Just...
jdhsfhsfjkslfkd
AwhMikki's avatar
Ohmygosh! haha! Second one I clicked on and it's still hilaarious. Here- have a new follower.
sonicgail's avatar
I want more of Princess Luna
Alsjemenoubrony's avatar
AlsjemenoubronyStudent Digital Artist
HAHAHAHAHAH
Lol
123cupcake's avatar
LOLOLOLOLOLOLLOL

you failed to catch Octavia.
Centaur71's avatar
Sorry Luna, you can't put Ponies inside Pokeballs-can't catch 'em all
Daisuler1994's avatar
Daisuler1994Hobbyist General Artist
Who say we cant catch them!?
*Picks up a meat grinder*
:icon0u0plz: Now we can!
ChaosDrgon's avatar
Doing what! Neither of you seem to do anything all day!
Twylite-Sparkle's avatar
Twylite-SparkleHobbyist Writer
Love the extended stare at the end, lol
anonymous840's avatar
luna LUNA! LUNAAAA!!!
ijustloveit619's avatar
ijustloveit619Student Digital Artist
And they never found octavia since XD
ZDForrest's avatar
ZDForrestHobbyist General Artist
:iconprincesslunaplz::iconsaysplz: Work? What is this work thou speakest of? 
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In