15
4
0
Recommended for you
348 Views|1 Today
© 2009 - 2019 YoukoKurama25
~TheNotoriousViet requested a picture of a more future/realistic Kustra. I tried and FAILED. ;-; I kind of feel like my style is kinda already more realistic manga/anime and it's not your typical DESU-DESU KAWAII1!1 =^-^= stuff.

Hmph. Anyways, was working on her story a little bit today. Here's what I got so far:
----------------------------------------------
Kustra Woźniak was born and raised in Nowe Wrapno, West Pomeranian Voivodeship, Poland. At the age of 17 she left that town for Munich, Germany. While in Munich she met Dr. Anton von Heindrich. Unbeknownst of his studies, or who exactly she was, she obliged to stay with him, not having anywhere to go herself.

Their relationship was simply platonic at first, until later on it grew into a full fledged passionate relationship. It continued this way for 4 years.

At the prime age of 21, while searching through Anton's bookcase for a book, she came upon some papers on the Displacement virus. Determined to figure out what exactly this all was about, she headed to his lab.

While at the lab, she confronted him about the Displacement's virus and, in a fit of rage, he pushed her; hitting her head on the side of a table. Out cold, he decided to strip her of her memories and use her as a lab rat.

He experimented with putting various different body parts on her. Eventually, she would become a glorious example of a human being living with the Displacement virus without their whole body being corroded.
---------------------------------------------

What do you guys think? Kinda just a small portion I got worked on but comments/suggestions? :)

Kustra © Me.

Brownies for those who can figure out where the title came from. Yes, it is referring to a song. ;)
Image size
1504x1998px 4.83 MB
Recommended for you
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (15)
Kiokuu's avatar
Ah it's always good to know more about Kustra (': She's really growing on me. Her story is so sad though. ): So like, was she a normal human before she got experimented on? Or was she always like a Frankenstein-girl?
Reply  ·  
YoukoKurama25's avatar
She was a normal human. I plan to work up a concept of what she looked like when she was a normal person. (:

Her story was hard to figure out because I usually always get an idea for a character and it takes so long before I finally have a background story for the character. The waiting is the hardest part because I put a lot of thought into what the story could be and usually, out of nowhere, I will find something that works well enough for me.

/I talk too much. LOL
Reply  ·  
SunshineKat's avatar
SunshineKat|Hobbyist Traditional Artist
Wow, I love the story! The drawing is awesome too. Your story is really good so far. I wish I could come up with something that sound half as good. LOL. Good job!
Reply  ·  
ZOMBIE-LEXI69's avatar
awesome! :iconiloveyouplz: i think it looks amazing... but danmit this reminds me i gotta get my ass moving on our trede :/ shetson im getting behind on stuff.
Reply  ·  
YoukoKurama25's avatar
Thankies! >3< It's okay. Take your time working on it!
Reply  ·  
ZOMBIE-LEXI69's avatar
your welcome!
okie.. im try and doing b4 we go back to school :)
Reply  ·  
Dynamunique's avatar
Dynamunique|Hobbyist Digital Artist
So I feel like an ass now that I'm sober...but I see you have pretty good story so ok gonna have to say that this is pretty well done, I'd do anything to know how to paint...I can draw but my colors fuck me up... Eh maybe one day but thats another story. Keep it up (LOL wtf lady gaga...)
Reply  ·  
YoukoKurama25's avatar
LOL wut. You were drunk? I thought you were being srs bsns. It' all cool beans. But, thank you either way~
Reply  ·  
Dynamunique's avatar
Dynamunique|Hobbyist Digital Artist
Ya lol... your welcome ;D
Reply  ·  
TheNotoriousViet's avatar
I like it. (: Thank you Jazzy! The colours are are really awesome in this, and I love the story. It's pretty messed up though how it went from a passionate relationship to well...that, so quickly.

What if your story one day became a movie? That would be pretty sweet, I think.
Reply  ·  
YoukoKurama25's avatar
Thank you~ :heart:

Yeah, it is kinda messed up. :( There was a time frame of around 3 1/2 - 4 years between that fit of rage and just being normal couple.

Omg, if my story was turned into a movie that would be so epic. LOL I am trying so hard to develop this story so it doesn't sound so stupid/dumb. orz;; I wish school wasn't in the way and I could work on it more. Even though, technically, right now we are on break but you know what I mean.
Reply  ·  
TheNotoriousViet's avatar
Yeah, I totally get what you mean. I have my novel, and I'm nowhere near done with it. I've only written about half of it, and I know that there's still tons of editing that I have to do once I'm done.

School's just a bitch. Raaaawr.
Reply  ·  
Dynamunique's avatar
Dynamunique|Hobbyist Digital Artist
Lady gaga!? Zomg I'm gay for her.
Reply  ·  
YoukoKurama25's avatar
LOL you're right. Do you really like Lady GaGa or is this just a sham?
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
© 2019 DeviantArt
All Rights reserved