wsache007's avatar

wsache007

I'm a Novice/amateur artist
15.9K
Watchers
3.5M
Page Views
955 Deviations
FantasySmackdown
Evilextreme
Gamer-boyz
CoreyTAfton13
Lukemeep
CelestiaShock
ANNABELLEOWO
masterman2021
GwIsmael4
Sunpraiser5000
Warheart415
UploadFailed
x-husband
MadCat-117
CommanderZminz
CrazyGraeHawkatoo
Niki-Tiki-Tavi
LucidPhoton
Timo2141
DevistoTheZoroark
LinzoReborn
xCJ274x
Neme303
Holydazza
simulacreofxarda
VinVagia
iechy
Artist // Varied
  • Puerto Rico
  • Deviant for 11 years
  • He / Him
Badges
Quartz: It's a big honor to be awarded a Quartz badge! (2)
Ninja Llama: Llamas are awesome! (849)
Delicious Cake: My, that's a delicious cake (1)Delicious Cake: My, that's a delicious cake (1)Delicious Cake: My, that's a delicious cake (1)
My Bio
:police: :star: "Please Read My Profile Rules!" :star: :police:
_____________________________________

:iconnorequests: :iconnocollabs: :iconnotrades: :icongiftsfriendsonly: :iconnocommissions: :iconnopointcommissions:


:bulletred: So please don't be asking me for anything, cuz I only like to draw for myself, for projects, families and REAL trust worthy friends
:P

P.S, I don't draw things for neither money nor Points. Just free of charge and fun time :) I see no point in making
Money by doing art. That just doesn't make sense to me whatsoever :P And it's not worth it.
________________________________

Llama Hate - 2 by Tami-Stamps:thumb71684069: My Anatomy stamp by Fargonon Self-Taught Artist by sequelle dont take requests stamp by ohhperttylights My Art, My Rules by Survey-chan
________________________________

My Own World by jrtracey
________________________________

Society Sucks Stamp by caramel-dixon
________________________________

friends STAMP by peterdzign Friends that are on my Friends List Only...They are my Friends and online families :D

- But not my watchers or so called Fans/followers....I don't wanna have anything to do with them
________________________________

I  Hate My Little Pony. by LainaofthesandLOL

But I Love some/several of the fan artworks more then the bitch-slapper show itself XD

But If I were to ever love MLP... it will be pinkiepie stamp by narutofangirl12 even though she has her dark and psychotic alter ego "Pinkiemena Diane pie" I'll still care about her. Because she represents the bases on how a person feels when either he/she has feel loved and when one day there there lives were broken by treachery,fraud, and betrayal :disbelief:

Such as an act that all humans commit, especially to there own families, loved ones, and comrades :X
---------------------------
MLP: Pinkie Pie stamp by Janbearpig Pinkie Pie Stamp by Kevfin MLP FiM Pinkie Pie G3 Face Stamp by Kevfin G3 Pinkie Pie Stamp by KittyJewelpet78 Pinkie Pie/Pinkamena Stamp by Lemon-drop24 Pinkie Pie stamp by sarafina99:thumb373850561:
________________________________

DA Stamps: I can.. by eleoyasha by Kycha by sageEmerald Photoshop cs3 Stamp by klakier666 Dont steal my art by Wolven-Sister Critique NOT Desired Stamp by bizarrostamps

Mature Content

erotic STAMP by peterdzign
Boring Stamp by WetWithRain I don't draw for popularity by DarkChocaholic:thumb281470357: Sadly, This Is True by 5penguins:thumb122163022: I hate cats stamp by DaniWolfdog
Leave Me Alone Stamp by kingjules71 Talent Stamp by Pretty-Angel My art is mine by Bitchtits-McGee
dont take requests stamp by ohhperttylights Artistic Stamp by SayaStarshine Anthro Stamp by evilempress:thumb51792840: You CAN hate. by RadenWA
______________________________


1 :bulletpurple: And People please, I don't want to hear:

:bulletpurple: You're My Favorite Artist
:bulletpurple:Your art is Awesome
:bulletpurple:You have an amazing talent
:bulletpurple:I love your characters
:bulletpurple:You're a great/awesome artitst
:bulletpurple:Your art doesn't suck
:bulletpurple:Hey wanna be friends
:bulletpurple:I'm Quite a Fan/ I'm a Big fan of your work
:bulletpurple:love your stuff bro, very sexy and awesome
:bulletpurple: You're truly an inspiration
:bulletpurple: Your one awesome artist
:bulletpurple: You're an Artist God :3
:bulletpurple: I love your, Keep it Up/Keep'em coming
:bulletpurple: I LOVE your art man

:bulletpurple: Or any other bullshits you have in that big mouth of yours

You love my work? Then good for you. but, I don't wanna see any of these complimenting or any shitty ass type of Garbage on my Profile page, Gallery page, nor sent to me by :note:!!

- I've grown tired of hearing all that, just because you say it doesn't prove that you mean it :P That's just nothing but talk.
I don't tolerate Hypocrites

-It would probably mean that you're just full shit and not taking it seriously. And you'll probably be thinking that I'm stupid enough to believe yaz. You'll have to show me proof!!


:skull: You will eventually be BLOCKED PERMANENTLY :skull:

(I could careless if you cry about it/get angry about it... Not my problem, you've been warned)

--------------------

2a :bulletred: Stop asking me questions on/about:

:bulletred: "Do you take requests?"
:bulletred: "Do you do commissions?"
:bulletred: "Wanna do an Art-trade with me?
:bulletred: "Do you have skype/msn/twitter/facebook?"

:star: The Answer's gonna be no no No NO.... :iconisaidnoplz:!!!!
--------------
2b. :bulletred: Stop asking me questions on/about:

:bulletred: "How do you draw/create your works?"
:bulletred: "Can you teach me...please?"
:bulletred: "Can you give me any tips on how to do this or that?"
:bulletred: "What software do you use for your art"

:star: Just cut it out already, Cuz I don't know on how to explain things in full details nor on how to teach any individuals about art. I'm not a teacher :P

-But, use any of the available resources,tutorials, stocks & etc from my Favorites folders :P
----------------
3 :bulletblack: Stop saying:

- "You've earned a new watcher"
- "You deserve my watch"
- "I'm adding you to my watch/friends list :D"
- "You are epic, I gonna watch you"
....or etc..

:star: I don't wanna see nor hear any of that load of garbage on my profile nor any on my artworks, cuz I'm not stupid. I'm always online one way or another... I don't need to know nor for you to tell me that
If you love my art and you wanna watch me that's fine..But PLEASE, No more of that "I'm adding you to my watch cuz of...blah blah blah..." shit. I don't need to be notified :P

:skull: You will eventually be BLOCKED_Permanently. :skull:
----------
4. :bulletorange: "Can I don't a Fan art of one of your works...?"

:bulletorange: I only accept things like that from

1. Those that are on my Friends list
2. Those who I know very well and trusted him/her for a good long time from my watchers list
3. To trust worthy people

:star: But not from strangers nor rejects nor Hypocrites....

I also came here on DA to improve on my art skills, Study more on Anatomies, proportions, Coloring and so on. Not waste my time with fucking strangers and so called "Big fans", pfffffft...right.
-------------------

:iconstarplz: "Oh, one more thing people" :star:

-I don't wanna see anymore of that "You've been tagged" nor "You've been hugged" game shit on my profile :X

What The Fuck is all that about? Just a waste of time if you ask me :P
And not my type of game to be playing with :iconhellnoplz:

-----------

:star: Don't get me wrong people. I may be a Prick, a Jerk & all. I know that you may have a severe anger, hatred, jealous for what I've done to you and several of your closes friends :( and I'm sorry for that , but it's just....

- I need to know or make sure if I can even trust you at all :shrug: Otherwise, You're just another waste of my Time. Because I have recently been loosing my faith and trust on Humanity. Cuz of the lies & bullshit paths that humans have taken upon themselves.

- I'm afraid Humanity has just become far to Dangerous & untrustworthy for Our Mother Earth to Handle and the Governments are beyond useless to even help maintain order :P ... Just Like the DA admins/staffs U_U

My Rules Stamp by satanspawn80

Favourite Visual Artist
Only trust worthy people
Favourite Movies
Outlander, Pathfinder, Expandables 1 & 2, Reel Steel, DC/Marvel/other animated series Movies
Favourite TV Shows
Ed Edd'n Eddy, Beyblade & Beywheelz, Mythbusters, Top Gears, Pawn Stars, Paranormal shows, Merlin, Green Lantern & Young Justice
Favourite Bands / Musical Artists
Rafael Dyll (2010) Soldner-X2: Final Soundtrack From the PS3 game Soldner-X2: Final Prototype <3
Favourite Books
None
Favourite Writers
None
Favourite Games
Burnout: Revenge & Paradise,WipEout HD/Fury,Ridge Racer:UNBOUNDED, After Burner Climax, Soldner X2 FP, MK 9, Deadspace 1 2 3
Favourite Gaming Platform
My Wife: PS3 and soon PS4 My future wife: XBOX 306
Tools of the Trade
Traditional art: Prisma/Bic/Copic/Sharpie Markers and Prisma Color Pencils_________Digital art:So far I only use Photoshop CS3 :3
Other Interests
Anthros, Hot Cars, Technology, Toys: such as Beyblades,Beywheelz,Flywheelz, & Mega Blocks:NFS the authentic collector's series

Comments 7.2K

Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In

What is actually wrong with you

In case someone comes here: this profile is dead. Wsache moved to another profile -> Wsache2020. Hope you have nice day.


Oh and BTW: wsache007 art > wsache2020 art

you...i like you.

do you draw Robot Jones and Skullgirls characters with a heartbeat?

You should ask him on his new profile -> wsache2020 if you're still interested. He's not doing requests from strangers tho, so...

There are a lot of new pics on his new profile wsache2020.