Shop Forum More Submit  Join Login
daF: Ad Vesperium Guild Event by witch-girl-pilar daF: Ad Vesperium Guild Event by witch-girl-pilar
:iconda-fantasia:

POINTS FOR ASHBRAIR

Something for my guild. :D

And I think Riley looks cute here, HAHAHAHAHA. Okay, maybe except his mask.
Add a Comment:
 
:iconxareel:
Xareel Featured By Owner Aug 29, 2011
Hmmm...[link] <---related? :P
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 29, 2011   Digital Artist
... WTF.

Scary and weird coincidence, haha. xDDDD
Reply
:iconxareel:
Xareel Featured By Owner Aug 30, 2011
:P
Reply
:iconcapristardust:
CapriStardust Featured By Owner Aug 28, 2011
His mask kinda scares me. XD LOL But this is awesome. I love the details on the clothes. XD
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
Toldja so. xD

And thanks. xD
Reply
:iconretrozero:
retrozero Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist
WHOAHHH WHAT A GREENY-GREEN OUTFITTTT
PERFECTLY REPRESENTING ASHBRIARRR :icongreensparklesplz:
DO YOUR BEST FOR YOUR PERFORMANCE AS WELL AS COLLECTING FUNDS FOR OUR CITY RILEYY~!!
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
NOW I CAN SEE WHY I'M STILL PROUD OF THIS, LMFAO! GO ASHBRIAR. xD

Oh yeah, he'll try his best indeed. :iconteheplz:
Reply
:iconaumbresuai:
AumbreSuai Featured By Owner Aug 28, 2011  Professional General Artist
Too cool!
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
Lmao, thanks. xD;
Reply
:iconaumbresuai:
AumbreSuai Featured By Owner Aug 28, 2011  Professional General Artist
X3 No prob
Reply
:iconhronawmonstamer:
HronawmonsTamer Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist General Artist
I do love half masks!I should seriously make some characters with those...
But yeah,he does look cute!
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
Haha, glad you think so.
Reply
:iconshiroisuisei:
shiroisuisei Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist General Artist
Hngghhhh awesome outfit you got there broooo :iconcoolplz:
CARRY THE ASHBRIARIAN PRIDE WITH YOU AND DO WELL IN STEALING THE GOOD STUFF :iconmanlytearsplz::icongreensparklesplz:
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
Oh my, thank you. I think. xDDDD

OH YES, ALL HAIL TO THE ASHBRIARIAN PRIDE. AND STEALING ALL THE GOOD STUFF WE CAN GET. :icontearplz::icongreensparklesplz:
Reply
:iconisrael42:
Israel42 Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
shoot! he looks stunning in his mask! X3

Xenia: :heart:w:heart: i gree!
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
Haha, really? It... still looks creepy to me. xD
Reply
:iconisrael42:
Israel42 Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
HIS Mask makes him look cool.. but lower part? XP Creepy!

Xenia: *still having that heart shaped eyes on him.*
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
LMAO.

Riley: ... *continues playing his drum*
Reply
:iconisrael42:
Israel42 Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
it reminds me of a clown tho.. what was he so pose to do?

Xenia: *smiles watching him.* aw.. :heart:
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
HAHAHAHA, REALLY NOW. *is srsly amused*

Er, just a drummer, haha. xD
Reply
:iconisrael42:
Israel42 Featured By Owner Aug 28, 2011  Hobbyist Digital Artist
DAW! in the dragon guilt we have to expose the dragons.. ^^;
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
That's what I saw. And Esber is interested in riding one of your dragons. :eyes: *is actually doodling it now. xD*
Reply
(1 Reply)
:iconhealing-shuriken:
Healing-Shuriken Featured By Owner Aug 28, 2011
RILEYYYYY :icontearplz: SAU CUTEE~~~~~~~

Lyco misses you so much
Reply
:iconwitch-girl-pilar:
witch-girl-pilar Featured By Owner Aug 28, 2011   Digital Artist
Lawl, IKR? xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 28, 2011
Image Size
1.9 MB
Resolution
1134×1604
Link
Thumb

Stats

Views
546
Favourites
9 (who?)
Comments
31
Downloads
9
×