Shop Forum More Submit  Join Login
Shiny Yveltal by wingedwolf94 Shiny Yveltal by wingedwolf94
Okay... I guess this isn't "art" just me screwing around with Photoshop again. 

Like pokemon, bacon, and bad puns? You can get this on shirts and other products here...
www.teepublic.com/t-shirt/2346…

and here
www.redbubble.com/people/winge…
Add a Comment:
 
:iconlamp-p0st:
Lamp-P0st Featured By Owner Apr 13, 2018  Hobbyist Digital Artist
meat bird
Reply
:iconxxmisery-businessxx:
xXMisery-BusinessXx Featured By Owner Feb 19, 2018  Professional Digital Artist
Bacon birb. That's all I'm gonna say.
Reply
:icontrackten:
Trackten Featured By Owner Feb 19, 2018
So I'm assuming Xerneas will be the egg
Reply
:iconjennyliino:
Jennyliino Featured By Owner Feb 13, 2018
bacon...?
wow
Reply
:icontfspy64:
tfspy64 Featured By Owner Jan 28, 2018
Makin bacon
Reply
:iconskieszeavan:
Skieszeavan Featured By Owner Nov 19, 2017
damn this is what I call art
Reply
:iconskieszeavan:
Skieszeavan Featured By Owner Nov 19, 2017
Dream-Yaoi its for you bro
Reply
:iconcubix-fan-1999:
Cubix-fan-1999 Featured By Owner Aug 8, 2017  Hobbyist Traditional Artist
BACON
Reply
:iconlukayuki1:
lukayuki1 Featured By Owner Feb 14, 2017
bacon mmmuuuu
Reply
:iconpurrloinerz:
purrloinerz Featured By Owner Sep 26, 2016
shiny yveltal made from baconJudy Hopps - Icon 
Reply
:icongalacticnova3:
GalacticNova3 Featured By Owner Sep 22, 2016  Hobbyist Traditional Artist
BACON AND TOOTHPASTE.
OH MY FUCKING JESUS CHRIST NEW NICKNAMES.
Reply
:iconotaku-seraph:
Otaku-Seraph Featured By Owner Sep 20, 2016  Hobbyist Digital Artist
Combining the best XY Legendary with bacon... you win at life, good sir/miss.
Reply
:iconcaptainprower:
CaptainPrower Featured By Owner Jun 27, 2016
FEAR THE BACON GOD OF CHAOS
Reply
:iconspacebyte-qwq:
SpaceByte-QwQ Featured By Owner Jun 21, 2016  Hobbyist Digital Artist
bACON! 
Reply
:iconkyoshyu:
Kyoshyu Featured By Owner Jun 20, 2016  Hobbyist General Artist
Such a dreadful creature can only be defeated by one thing: FRYING PAN!
Reply
:iconpinkduskstone:
PinkDuskStone Featured By Owner Sep 24, 2016
"Hey, I know! I'll use this trusty frying pan... as a drying pan!"
Reply
:iconthemissingcastle:
TheMissingCastle Featured By Owner Jun 17, 2016  Student General Artist
I'm not a fan of bacon or Yveltal....BUT THIS IS JUST A MASTERPIECE!!!!
Reply
:iconkordcros:
Kordcros Featured By Owner Jun 12, 2016  Hobbyist Digital Artist
I might as well order a pack of them then cook then eat
Reply
:iconrusson-films:
Russon-Films Featured By Owner Jun 12, 2016
haha
Reply
:iconsychoet:
SychoET Featured By Owner Jun 11, 2016  Student Digital Artist
I want the bacon bird.
I want the glorious bacon bird.
Me and him shall destroy the world with bacon powers.
Reply
:iconxxxcircussmonster:
xxxCircussMonster Featured By Owner Jun 11, 2016  Hobbyist General Artist
XD
now i want bacon
Reply
:icongoforaperfect2010:
GoForAPerfect2010 Featured By Owner Jun 10, 2016   Artist
My best friend :icondrewtheredpoochyena: pointed this out as well
Reply
:iconteepy-teep:
Teepy-teep Featured By Owner Jun 10, 2016  Professional Digital Artist
This isn't art? YOU DOUBT YOURSELF! THIS IS BEAUTIFUL!
Reply
:iconbeatchball:
BeatchBall Featured By Owner Jun 10, 2016   Writer
Gimme! Gimme! Gimme! Gimme! Gimme!
Reply
:iconlele37:
LeLe37 Featured By Owner Jun 9, 2016  Hobbyist Digital Artist
Godamit
Reply
:iconnyancraftero:
NyanCraftero Featured By Owner Jun 9, 2016  Hobbyist General Artist
That Yveltal is made of bacon...? xD
Reply
:iconthekingof93:
TheKingof93 Featured By Owner Jun 9, 2016   Traditional Artist
beurk
Reply
:icondragoness-bea:
Dragoness-Bea Featured By Owner Jun 9, 2016  Hobbyist General Artist
pffft XDDDD
Reply
:icongracetelesz:
GraceTelesz Featured By Owner Jun 9, 2016  Hobbyist Digital Artist
Bacon!! :)
Reply
:iconfelizdiamomo:
FelizDiaMomo Featured By Owner Jun 9, 2016
lol
Reply
:iconemma54211:
Emma54211 Featured By Owner Jun 9, 2016  Student Digital Artist
Mmmmm bacon yvetal
Reply
:iconemma54211:
Emma54211 Featured By Owner Jun 9, 2016  Student Digital Artist
*yveltal
Reply
:iconakirachal:
AkiraChal Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist General Artist
Beautiful haha
Reply
:iconamandaskoog:
AmandaSkoog Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist General Artist
This is so cool!
Reply
:iconcartfullofart:
CartFullOfArt Featured By Owner Jun 8, 2016
That looks like a bacon version of yveltal
Reply
:iconbunipan:
BuniPan Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist Digital Artist
IM NOT THE ONLY ONE WHO THOUGHT ABOUT THIS! HOLY SHIT . XDDD
Reply
:iconnerdling18:
nerdling18 Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist General Artist
THIS IS GOD LIKE IN ITS EPICNESS
Reply
:icongreatagreement:
GreatAgreement Featured By Owner Jun 8, 2016
You won the daily internet award.

Clap Happy Clap Epic clap Ness plz Yuuko Clapping Icon Llama Emoji-78 (Clapping) [V4] Clapping Homura Clapping Icon Clap clap joker clap Markiplier clapping (F2U) Clap Mio (Clapping) [V2] GIF Adventure Time - Claps Sinon Clapping Icon David Clapping 
Reply
:iconyipto:
Yipto Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist Traditional Artist
OMG! So I'm not the only one who thought so! XD
Reply
:iconpseudonius:
Pseudonius Featured By Owner Jun 8, 2016  Student Digital Artist
I DIED BECOUSE THIS...

so hard.

Gj.
Reply
:iconcasemayday:
CaseMayday Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist Traditional Artist
baaacoooonnnn *drools*
Reply
:icondashundi:
DasHundi Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist Writer
Shiny Baceltal Rowlet Intensifies 
Reply
:iconynavoig:
Ynavoig Featured By Owner Jun 8, 2016
Clap 
Reply
:iconburketthayden:
burketthayden Featured By Owner Jun 8, 2016
The best pokemanz evr



I'm gonna eat it.
Reply
:iconsoulangel722:
SoulAngel722 Featured By Owner Jun 8, 2016  Student Artist
It's so perfect! Love it ^.^
Reply
:icontwistedlunar:
TwistedLunar Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist Digital Artist
So much bacon. XD
Reply
:iconjeanify:
Jeanify Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist Digital Artist
My fiance and I always call it the Baconator. x'D
Reply
:iconhuntresszelda:
HuntressZelda Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist General Artist
A friend and I were just joking about that! Haha!
Reply
:icongamefreak7274:
gamefreak7274 Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist General Artist
My two favorite things bacon and pokemon WHAT COULD GO WRONG
Reply
:iconsaxybananapot:
SaxyBananaPot Featured By Owner Jun 8, 2016  Hobbyist Artist
wait whoa.......
BACON?!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 6, 2016
Image Size
5.9 MB
Resolution
3515×4000
Link
Thumb

Stats

Views
12,118
Favourites
956 (who?)
Comments
138
Downloads
28
×