WereWaflinatorofDoom's avatar

Lily The Genie Profile Stuff

17 9 6K (1 Today)
Published: April 27, 2008
© 2008 - 2020 WereWaflinatorofDoom
Introducing my FOP OC Genie Girl...*insert drumroll here*...LILY! :w00t:

uhh...yeah :XD:

If ya can't read it, just scroll down here:


NAME: Lily
AGE: 49 990 years *(like how Norm's 50 000)*
GENDER: Duh! LOOK AT _HER_!
LOVE INTEREST: Norm (obviously)

LIKES: flowers,cooking,nature,Canada,fun,parties,kids,shiny jewlry,belts,Norm,singing,Norm,sewing and of course, Norm! :D

DISLIKES:
global-warming,bullies,Crocker,Wandissimo,Pixies,guys who cheat on her, living in a lamp all her life


PERSONALITY:
Like the flower she's named after,she's usually clam and (somewhat) sensible.But she's also fun and her mischeivous *(sp?)* side shows!She _loves_ kids, and is like their Big Sis. She may be sweet, but get her angry, and you'll "wush you've never met her"! For real! She'll defend those she loves, even if it means she'll die tryin'!She likes to cook sometimes, and is (surprisingly) good at it! She can sew too, her mother taught her. She also has a great voice. And, BEWARE! She may look cute,pretty and harmless, but she does know how to fight!

FEELINGS ON NORM:
At first, she's kinda annoyed by the "all-powerfull" jerk. But she gets to know him and eventually understand him --she wants to be free too! She realized Norm's not a COMPLETE jerk. And she's a bit of a flirt when she wants to be =3 Norm may be a con-artist,flirty,cocky,egotistical,arrogant,tricky,un-trustworthy and a jerk, but she loves him anyway! Norm's sarcasticness and other wonderfull *riggghhhhht ;) * traits bring out her attitude, which surprises him and, well, everone! Lily's a monk compared to Norm, and they may be different, but they are like Rita and Runt: "Perfectly Mismatched" :heart:

APPEARANCE: *not on page*
Blond hair
Light(ish) green eyes
NORMal (LOL) skin tone
pink tail

OTHER RANDOM STUFF I EITHER FORGOT TO PUT UP OR COULDN'T FIT:
Her arm and wrist bands and choker all all silver, with magenta jewls that match her hair thing and ear-rings
Her lava-lamp is magenta, with dark-green blobs (LMAO)
Norm CAN'T outwit her, and vice-versa. She is kinda slightly rude-ish to paople she doesn't like (ex.Crocker,Pixies...) and her attitude kicks in there. Her arm-bads and stuff are SILVER. Her hair was based on my persona Waphlez's hair
[link] nad it really is _1_ L :3

LILY QUOTES:
*top,right** "What have you got against Canada?"
*top, under Lily* "I love you, Norm!"
*top, just under that* "You don't fool me,Norm"
*bottom* "1) Don't call me 'Baby'. 2) Don't touch me. And 3) It's _1_ L"


LILY PICS:
*top, just under lamp* Sad Lily, "noez..."
*under Sad Lily* Angry Lily, nothe the anger veins on her fists and head
*just under that: Norm hitting on Lily. Sh'es sweat-dropping, but thinking :heart:, so isn't Norm =3
*right, bottom* Lily loving Norm, "C'mere ya big jerk!" :heart: and Surprised Norm, "wtf" :omfg:
*huge main picture* Content Lily, at an angle =3


STUFF I USED TO CREATE THIS "MASTERPIECE":
Random coloured pencils I have in my colured pencil box, bunch of Sharpies you could prolly get high on (they should really do something about that) my SketchPad from StudioMedia and our scanner..oh yeah, and a pencil, eraser and a pencil sharpener :D



hope y'all liek hur :3 and if not..KEEP YER FLAMES TO YERSELF! :fork: :crazy:




Norm, and FOP related stuff © Butch Hartman (genious)
Lily, her lamp, art and that kinda stuff (like Wahplez) © Moi :iconwerewaflinatorofdoom:


a joi saoiwaw moaoaojsjaoij
Lily: she means bye :lol:
Image size
2550x3507px 3.15 MB
IMAGE DETAILS
Make
HP
Model
HP psc1500
Date Taken
Apr 27, 2008, 2:00:31 PM
Comments9
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Bloodra1n's avatar
"Moo-moo-choco-moo." 
Said the man who spied a Sue.
For up late drunk browsing,
some how, from Westinhousing,
Came to creativity's tomb.

Chocolabee's avatar
ChocolabeeHobbyist General Artist
mary suee
Sunrise-oasis's avatar
kwaiii nicely done ^ ^!
PlatinaSi's avatar
PlatinaSiHobbyist Digital Artist
love your coloring! I never figured out how to keep my sharpies fron getting dried up... um, put the cap on? anyway nice OC
x-Average-x's avatar
Hhahahaha Norm's face in the bottom left! xD Priceless!

Your character's oober cuteness! <3
mariekelikestodrawn's avatar
mariekelikestodrawnHobbyist General Artist
Lovely!!! :+fav: But Norm is mine :devilish: XD
WereWaflinatorofDoom's avatar
WereWaflinatorofDoomHobbyist General Artist
ZOMG! THANKS! *hands you a light-saber* you and Lily can battle it out :D and maybe you fight Darth Vader too
Norm: *rolls eyes*

but ya gotta admit, her lamp is SPARKLY! :XD:
mariekelikestodrawn's avatar
mariekelikestodrawnHobbyist General Artist
yeppers. :D
*cuts Lily in 10 pieces*
*glomps Norm* :devilish: HA!
WereWaflinatorofDoom's avatar
WereWaflinatorofDoomHobbyist General Artist
Lily: *comes back to life* noez..you hate me :sad:
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In