Deviation Actions

Wenart's avatar

Altarian witch sister

Published:
By
69 Comments
1K Views
my stress release project wahahahahaa
Image details
Image size
496x733px 161.87 KB
© 2006 - 2022 Wenart
Comments69
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
ShadowJonh's avatar
great work, and nice way  to release stress
DreamsOfSilence's avatar
For stress release? That's awesome! *-*
Vcomics1's avatar
Allin97's avatar
wow this awesome!
fluffydizzy's avatar
wow such detail >w<b 
eivillin's avatar
Wow, so many details! And really good composition *-*
Backbiting-Enkeli's avatar
Wow, just wow ! I'm in love with this piece!

My favourite has to be the woman atop the piece. I enjoy the flow of her hair, and her profile is striking !
xXRisianaXx's avatar
I love the composition of this! It looks really interesting!
Nice work :)
LunaticSupernova's avatar
Aikh!!motifnya kereeeen booo...

Muantep,handal pisan!!!Gw baru aja nuduk gallery loe sampe segini detil en baru nemu ni gambar...
mantep2...oom...dan pake mouse yah waktu itu...

senangnya yang dah punya wakom...gw lgsg hepi berat pas dapet kesempatan ngejajal wakomnya si pas maen kerumah nya tuw...pake Painter...WOASEEEK tenan^^
Wenart's avatar
hueee, makasi jalan2 di galeri, heuheu, udah pakai wacom? mantep hheuehue
LunaticSupernova's avatar
ember...muantep pisan...tapi blun ngejinakin secara penuh siy...masi coba2...lha wonk cuma njajal sekitar 3 jam doank koq...awalnya mank rada aneh soale biasanya pake tikus doank...lama2...WUENAK TENAN gitu lhooo...^^
Wenart's avatar
wakakaka,setujuhh, ak pakai 3 mingguan baru kerasa enak wakakak, tapi tetep ndak enak kalau dibuat main game ama browsing :D :D
LunaticSupernova's avatar
pake wakom buat browsing ma maen game...?ga kebayang...kayaqnya koq ga asik...
biar kata wakom enak buat nggambar digital art,tetep aja ga bisa ngalahin mouse buat yang laen2^^
Wenart's avatar
iyah, contohnya, mouse bisa mencicit, tapi wacom kagak :D
lilythescorpio's avatar
i like the background shapes :heart:
im in love with shapes
Wenart's avatar
so do I =D thankiess :hug:
germanyarmy's avatar
Gilaaa!! aq mau deh, stress trus kalo hasilnya kayak gini!
Wenart's avatar
stress lama2 kalau jebol yah.... fatal lho hueheu, thankiess :hug:
germanyarmy's avatar
hehehe, iya juga sih...tapi, tapi wong hasilnya kayak gini sapa yg ga mau kan :hug:
Wenart's avatar
heuheueh, jd malu hehhe =)
Wenart's avatar
many thanks for the favv :hug:
Piggypink's avatar
:) you deserved it!
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In