Mature Content
This content is intended for mature audiences
Log in to confirm your age

Deviation Actions

Daily Deviation
Daily Deviation
April 15, 2008
Sausage Love by ~weirdink...So, so wrong, yet so, so, so damn hilarious! Simple, cute, very well-drawn & stylish, nice colors, nice use of space, great...Oh, what else do you need to know after "hilarious"? Simply put, this is some of the most jaw-dropping, perfectly-executed, lowbrow & lovable stuff I've ever seen on DA. Seriously, I dare you to not laugh at this.
Featured by Ikue
Suggested by SlyDante
weirdink's avatar

Sausage Love

By
Brand new tee for [link]

Still cracks me up.
Image details
Image size
454x580px 29.32 KB
Published:   |  Mature
© 2008 - 2021 weirdink
Comments59
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Just-Sak's avatar
jhejhe esta muy gracioso ^^

buen trabajo

saludos

--

XD
Pandaphobia's avatar
Char5's avatar
hahaha.... so good...!
qhubban's avatar
i like ur style... :winner: watch me back :p
creatorium's avatar
I love it I love it I love it I love it I love it I love it I love it I love it I love it
Winterous's avatar
HAHA!
That's great!
hauntingmewithsmiles's avatar
middaymoon's avatar
Reminds me of something from Threadless. Funny!
ivandanilo's avatar
clean, simple,very nice
ementhal's avatar
Humans 1 - Sausages 0
winktothanatos's avatar
rofl i think im ganna have to get me one of these shirts :D
punkie078's avatar
Glaurung-II's avatar
This remembers me of a joke about (wheat) cereals in "Caroline in the City", and the song "Vanilla", from Gackt.

Gee, I'll never been able to look at some kind food the same way. Still, I cracked with this :D
gutydecadi's avatar
Me encanta... 8)
JohnTehJoker's avatar
HELLO! O_O; That's a little too hot D: -pushes the hotdog he was literally eating just a second ago away- ... I'm gonna be sick T^T
MyLaundryStinks's avatar
GASP!
I'll never look at hotdogs the same way again.

This is way funny. Very well done.
Mad-But-Happy's avatar
Scandal! :XD: Nice one!
Van-Weasel's avatar
Not only is this cute and deprave, but it also makes me hungry.
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In