Shop Forum More Submit  Join Login
Valentines-picture-I-guess by VynalLine Valentines-picture-I-guess by VynalLine
Add a Comment:
 
:iconbardi98:
bardi98 Featured By Owner May 12, 2018  Student General Artist
This is uhm.. are they about to do it? ///v\\\ 
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner May 12, 2018  Hobbyist Digital Artist
Nah, they're just relaxing in the morning xD But that's an old image of Vynal with my ex's character Blue ehe =3=
Reply
:iconbardi98:
bardi98 Featured By Owner May 12, 2018  Student General Artist
aaaah, Oki :3
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner May 12, 2018  Hobbyist Digital Artist
^-^
Reply
:iconprimeministernatas:
PrimeMinisterNatas Featured By Owner Oct 11, 2016
.....well ok then...
\._./
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Oct 11, 2016  Hobbyist Digital Artist
You okay there?
Reply
:iconprimeministernatas:
PrimeMinisterNatas Featured By Owner Oct 11, 2016
Nope never was
it is well drawn though....I don't know I would comment on this though....




uhhhh...
....
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Oct 11, 2016  Hobbyist Digital Artist
Oh you.
Thank you, it's all fine.
Reply
:iconprimeministernatas:
PrimeMinisterNatas Featured By Owner Oct 11, 2016
Yeah.......welp this conversation on this should end soon
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Oct 11, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yeah .3.
Reply
:iconprimeministernatas:
PrimeMinisterNatas Featured By Owner Oct 11, 2016
Like now
Reply
:iconvychi:
vychi Featured By Owner Feb 20, 2016
AWWWWWWW amazing yuki ///v\\\ their pose the BG everything... Good job!! I love it
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
N'awww thank Chu //w// reading your comment has made me very happy~ :heart:
Reply
:iconsonicbran23:
Sonicbran23 Featured By Owner Feb 16, 2016
Nice!
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
Thank you~ e-e ehehe
Reply
:iconsonicbran23:
Sonicbran23 Featured By Owner Feb 20, 2016
BTW, how are the requests going?
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
Horrendously slow. I've had both college work and my jobs to take care of I'm even surprised I managed to get this picture done... but things are cooling down a bit and I shall be getting on with them :meow:
Reply
:iconlufan131:
lufan131 Featured By Owner Feb 15, 2016  Hobbyist Digital Artist
Woo! You're back! 
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
I've always been back ehehe ^-^ hey there!
Reply
:iconlufan131:
lufan131 Featured By Owner Feb 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
Hi. Yeah, I guess you've always been back lol.
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
XD It's like I've never left ehehe XD 

Anywho, how are you?
Reply
:iconlufan131:
lufan131 Featured By Owner Feb 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
I've been decent.
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
Aah splendid, all going well?
Reply
:iconlufan131:
lufan131 Featured By Owner Feb 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
Yeah, it's been going decently. 
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
Schwoo to decency =3= sounds fun ^^
Reply
(1 Reply)
:iconf-e-r-e-t-t-o:
F-e-r-e-t-t-o Featured By Owner Feb 14, 2016  Hobbyist
OMG thats sooooooooooooooooo cute Heart Huggle!
Happy Valentinsday to you Heart Heart Heart Heart 
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
Awww thank Chu :iconblushplz: :heart:
I know it's late, but a happy Valentine's day to you too~
Reply
:iconf-e-r-e-t-t-o:
F-e-r-e-t-t-o Featured By Owner Feb 16, 2016  Hobbyist
Ohhh thnake you my cutieHeart Heart 
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 19, 2016  Hobbyist Digital Artist
Oh no problemmy dear~! :heart: :heart: :heart:
Reply
:iconf-e-r-e-t-t-o:
F-e-r-e-t-t-o Featured By Owner Feb 21, 2016  Hobbyist
Heart Heart chu~~Heart Heart 
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 22, 2016  Hobbyist Digital Artist
Chuuuuu~~~~ :heart: :heart
Reply
:iconsubii:
Subii Featured By Owner Feb 13, 2016  Hobbyist General Artist
Uwah, this is so cute!!! >v<
Your characters look amazing together~
Reply
:iconvynalline:
VynalLine Featured By Owner Feb 16, 2016  Hobbyist Digital Artist
Awww thank you so much~! :heart: :heart:
Reply
Hidden by Owner
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
February 13, 2016
Image Size
2.2 MB
Resolution
2858×2120
Link
Thumb

Stats

Views
169
Favourites
6 (who?)
Comments
43
Downloads
0
×