Shop Forum More Submit  Join Login
Request Batch #1 by Vivyi Request Batch #1 by Vivyi
Here is the first batch of the sketches I've been doing! Hope I didn't butcher anyone's character too much XD Thanks for letting me experiment with them <33 I sort of giggled doing the last two because it just seems like such a funny contrast to have all of these angry / evil expressions and then one happy one XD Lmao Thank you all for being patient and waiting for these <33 

From upper left to upper right:

SnappleZeApple Arasteia

From lower left to lower right:

Perladellanotte Nokoyo

These are still open btw... you can find it here:

[OPEN] Free Requests - Emoticon Sketches!!!! by Vivyi

Please don't be afraid to trust me with your OC! Especially if they have unique features... I am looking for diverse features to play around with, so don't be afraid ;D
Add a Comment:
 
:iconnaysae:
Naysae Featured By Owner Feb 13, 2017  Hobbyist General Artist
AHH THESE ALL LOOK SO CUTE <333
im ngl but the really derpy face made me laugh so much LOL
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Feb 15, 2017  Hobbyist General Artist
AHHH THANK YOU <33333

LMAO XD I'M LAUGHING AT THIS COMMENT LIKE HECK It was really unintentional lol... I hope whoever requested that liked it, because they haven't commented yet ^^; XDDD
Reply
:iconnokoyo:
Nokoyo Featured By Owner Feb 12, 2017  Student Traditional Artist
Papi looks adorable!! Thank you so so much :'D
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Feb 14, 2017  Hobbyist General Artist
You're very welcome <33 :huggle: Thank YOU for letting me work with her c:
Reply
:iconnokoyo:
Nokoyo Featured By Owner Feb 15, 2017  Student Traditional Artist
Ahhh:'D <3
Reply
:iconperladellanotte:
Perladellanotte Featured By Owner Feb 11, 2017
Thank you so very much!
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist General Artist
You're very welcome! c: I hope you liked her c:
Reply
:iconarasteia:
Arasteia Featured By Owner Feb 10, 2017  Hobbyist Digital Artist
Oh my gooosh Mera looks amazing! I love it, she looks perfect and so cutely evil hahaha <333 Thank you so much, I hope you had fun with her! :huggle: 
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist General Artist
Ahhhhh you're very welcome lol! I had a lot of fun with her XD I wanted to go for cute and evil. Haha I'm really glad you liked it! :glomp:
Reply
:iconarasteia:
Arasteia Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist Digital Artist
You definitely got cute and evil haha :glomp: 
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Feb 11, 2017  Hobbyist General Artist
Yaaaay I'm glad XD
Reply
:iconlostandfounding:
LostandFounding Featured By Owner Feb 10, 2017  Professional Digital Artist
DAWH! I love these :3 I've seen this challenge before! It's quite interesting ^_^
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Feb 10, 2017  Hobbyist General Artist
Ahhhh thank you! c: Hehe that it is! I've mainly seen this sort of thing on Instagram... but why not try it on Deviant Art too? XD I've added an additional challenge on myself to draw more diverse features as well. I hope it's working XD
Reply
:iconlostandfounding:
LostandFounding Featured By Owner Feb 10, 2017  Professional Digital Artist
It does seem like it is :hug: Proud of you~
Reply
:iconvivyi:
Vivyi Featured By Owner Feb 10, 2017  Hobbyist General Artist
Thank you so much ;u; :tighthug:
Reply
Add a Comment:
 
×

Featured in Collections




Details

Submitted on
February 10, 2017
Image Size
1.2 MB
Resolution
3000×2500
Link
Thumb

Stats

Views
55
Favourites
8 (who?)
Comments
15
Downloads
0
×