Deviation Actions

vissroid's avatar

Photo Manipulation

By
WELL THEN! Im sure some of you are surprised that I did something completely different!

The original photo is from ~drivestock

I decided to do this cuz Im watchin someone that does it very well her name is ~Dragonic you aught to check these both out!

So thanX! Dragonic for Insperation to try one of these :hug:

And sorry Drivestock for takin sooo long to finally use this picture(I asked you like 2 months ago...or something like that...when ever this pic came out I think)

Oh yeah...A full veiw is a must I would think!

So tell if ya like all!!!
Image details
Image size
960x1280px 177.46 KB
Published:
© 2004 - 2021 vissroid
Comments113
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
hannahelizabethh's avatar
how do you do photo manipulation? can it be done on adobe professional photoshop cs6? sorry I'm just wondering cause I've never tried it before and I'm curious as to how it works.
hueyangdesigns's avatar
Nice cracks! She should use some lotion
cybap1rat3's avatar
Thanks very inspirational
DomLyner's avatar
This is amazing. Im gonna learn how to do it now thanks for the insperation :)
jesannmuse49's avatar
My Graphics class was so excited by this Picture when i showed it. Thank you for sharing
PainOfSin's avatar
an amazing piece, how did you do it!!??
its amazing keep up the great work,
deletement's avatar
RHGraphicDesign's avatar
Very Moving, Love what you have done with the eyes (y)
hamedberry's avatar
luiboy20's avatar
why does it remind me of Gaara from Naruto?
but still, i love how it looks.
great job!
hahaha vier nays
kiyourax's avatar
Nice work. Love the texture x)
RGBbutterfly's avatar
Awsome! Really like that broken effect
bindutz's avatar
waw.. nice..!!!!!!!!!!
Shaimifch's avatar
Well done !
Really i luv it
Tommy92c's avatar
Great work, send it in here --> [link]
Ishmakey's avatar
Really cool !

I really love creating photomanipulations too !
Feel free to check out my gallery and leave your impressions ;)
CharlieFatCat's avatar
FalloutLuver13's avatar
THATS SICK!
HOWD U DO THAT?!
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In