Shop Forum More Submit  Join Login
Agent Hill by Vierna-Drottingu Agent Hill by Vierna-Drottingu
Director Fury checking the agent Hills progress on datapad? :)

Hooooooooooooooooly.... I am so proud of this one! Maybe should have put stronger shades, but other than that, I'm really satisfied of this one :)

GET A FULL RESOLUTION (4138x4000px) FOR 150 :points:
Add a Comment:
 
:iconkyraver:
KyraVer Featured By Owner Sep 5, 2012
Fin ti taj tablet,fin!
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Sep 5, 2012  Hobbyist General Artist
haha odlican :D samo jos malo da se naviknem :)
Reply
:iconrachasakawa:
RachAsakawa Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
No candy stealing! That's against the law!! XD
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
what ever you say Miss Hill... Now please put the gun down, I don't wanna blast you to lower orbit ;P
Reply
:iconrachasakawa:
RachAsakawa Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
make him stop stealing candy, then!
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
nobody is stealing candy... he is... borrowing them, for me xD
Reply
:iconmightymorphinpower4:
MightyMorphinPower4 Featured By Owner Sep 4, 2012
Awesome and sexy work on her
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
thank you! :D
Reply
:iconblackapostate:
BLACKapostate Featured By Owner Aug 30, 2012
Pretty awesome. You've improved on the shading. Now you just have to work on adding more depth to it, but that can wait. ;P
Okay Rach you don't have to point ur gun at me, I ain't stealing the sweets.............. nope, that's my evil twin................ stop looking at me like that...... fine..... Hey is that the Hulk kicking Ironman's butt? *sneaks away* xD
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Aug 30, 2012  Hobbyist General Artist
LOL! xD

hehe yeah, more dept, got it :D it kinda did have a lil more dept before I added the screen effect haha xD
Reply
:iconnoang3l:
NoAng3l Featured By Owner Aug 30, 2012
Nicely done :D
At least now I know who that is, after watching the movie :P
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Aug 30, 2012  Hobbyist General Artist
you had to watch the movie to figure that its Rach? xDDD
Reply
:iconnoang3l:
NoAng3l Featured By Owner Aug 30, 2012
:facepalm: U R an idiot! You know what i meant!
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Aug 30, 2012  Hobbyist General Artist
;P
Reply
:iconrachasakawa:
RachAsakawa Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
HAHAHA XD
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Sep 4, 2012  Hobbyist General Artist
I know this one is not as good one as ww, but the reference pic was blurry :P
Reply
:iconartbrojohn:
ArtbroJohn Featured By Owner Aug 29, 2012  Professional Digital Artist
Top notch work!
The target/info reticules are a nice touch.
Reply
:iconvierna-drottingu:
Vierna-Drottingu Featured By Owner Aug 29, 2012  Hobbyist General Artist
thank you! :hug:

I accidentally saw that I had those brushes just as I finished the drawing, and thought, why not? :) the only problem is, I cant remember who made them, so I cant credit the person :/
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 29, 2012
Image Size
3.1 MB
Resolution
4138×4000
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
531
Favourites
11 (who?)
Comments
18