Shop Forum More Submit  Join Login
The Art of Seduction by vicious-sock The Art of Seduction by vicious-sock
When lessons from the pizza man is not enough, Cas turns to Balthazar.
Add a Comment:
 
:iconshirley007:
shirley007 Featured By Owner Feb 14, 2011
Baha! Awesome!
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 17, 2011
Thank you! <3333
Reply
:iconnasyu:
NaSyu Featured By Owner Jan 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
LOL
Girl you always make my day :XD: Love this, especially Cas' face in the 5th panel LOL:rofl:
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
hahaha, thank you very much! glad you like it!!! :D
Reply
:iconvulpeculia:
Vulpeculia Featured By Owner Jan 11, 2011
I love how the sex-appeal meter just flops like that.
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
Hehehe, thank you!! glad you like it! (I do have a weakness for phailic humour! lol!
Reply
:iconlibby2013:
Libby2013 Featured By Owner Jan 7, 2011
Epic!
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
Thanks! <33
Reply
:iconlibby2013:
Libby2013 Featured By Owner Feb 6, 2011
NP
Reply
:iconmusicjunkie4892:
MusicJunkie4892 Featured By Owner Jan 7, 2011  Student General Artist
lol!
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
Thanks!!
Reply
:icononose:
onose Featured By Owner Jan 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
Hahahahah <3

This cheers me up after a hard day at work!!!!
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
Glad you like it!! it makes me smile knowing that. :DDDD
Reply
:icondrbutterfly-thechaos:
DrButterfly-TheCHAOS Featured By Owner Jan 7, 2011  Hobbyist General Artist
Hahaha that*'s SO cool!!x///D
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
haha, thanks! glad you like it! :DDD
Reply
:iconzeza-66:
zeza-66 Featured By Owner Jan 7, 2011
AW! Poor Cas, one day he will finally get it and he won’t need anyone’s help :)
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
He has a loooong way to go, that poor clueless angel. lol! XD
Reply
:iconganbattekudasai:
GanbatteKudasai Featured By Owner Jan 6, 2011
Castiel's face in the fifth panel is amazing, just amazing.
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
Hehehe, thank you very much! (that was my fav panel too.) Glad you like it!! <3333
Reply
:iconsteamy-svu-fan-girl:
Steamy-SVU-Fan-Girl Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
Haha! Great!
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
Thanks!! :D
Reply
:iconsteamy-svu-fan-girl:
Steamy-SVU-Fan-Girl Featured By Owner Feb 5, 2011  Hobbyist Digital Artist
You're welcome!
Reply
:iconamemaree:
AmeMaree Featured By Owner Jan 6, 2011  Hobbyist Digital Artist
:lmao:
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
Thanks!! :DDD
Reply
:iconzombie-bot:
Zombie-bot Featured By Owner Jan 6, 2011
Hahahaha. Oh my this is just awesome in every way.

Bad Balthazar XP
Reply
:iconvicious-sock:
vicious-sock Featured By Owner Feb 4, 2011
Thank you very much! glad you like it! and thanks for all the faves too! <3333
Reply
Add a Comment:
 
×





Details

Submitted on
January 6, 2011
Image Size
432 KB
Resolution
416×1019
Link
Thumb

Stats

Views
3,773
Favourites
55 (who?)
Comments
26
Downloads
39