Shop Forum More Submit  Join Login
Lightning Outfits by utenafangirl Lightning Outfits by utenafangirl
:iconlaplz:
Totally in a lightning mood today and well took one of my old art [link] that I liked and well started to add outfits like crazy cause I know lightning has so many...which three of em are fanficish related lol...though never seen lightning without her coat vest so I stuck it with the bloodlust one (which is only an eye change and it was the only one with ab lines XD)

from left to right
-FFXIII-2
-Bloodlust from :iconredkid11:
-Dissidia Aya Brea
-FFXIII Alter from :iconomgwtfdondake:
-Dissidia Midnight Cloak
-Dissidia Guardian Corps Uniform
-FFXIII
-FFXIII After from :iconomgwtfdondake:

:iconlalalaplz:
I'm so lightning obsessed...
Add a Comment:
 
:iconroxyroxas1313:
RoxyRoxas1313 Featured By Owner May 24, 2013  Hobbyist General Artist
I dont care what other people say Lightning can rock any outfit. :D

Love the drawings btw cant stop looking at them O.O
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner May 25, 2013  Hobbyist General Artist
lol i know right...tempted to add the XIII-3
Reply
:iconroxyroxas1313:
RoxyRoxas1313 Featured By Owner May 26, 2013  Hobbyist General Artist
o-o do it... do it..
Reply
:icontemplarxero:
TemplarXero Featured By Owner Dec 19, 2012
I can't stop staring at the second one and hearing the God of War II menu theme in my head.
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner Dec 19, 2012  Hobbyist General Artist
hehe sounds epic
Reply
:iconchaosomeganova:
ChaosOmegaNova Featured By Owner Nov 26, 2012
meow!
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist General Artist
rawr!
Reply
:iconchaosomeganova:
ChaosOmegaNova Featured By Owner Nov 26, 2012
Lightning is such sexy beast.
Reply
:iconowlteria:
Owlteria Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist Digital Artist
Nice collection! I prefer the Guardian Corps Uniform and the Aya-Outfit. Well, it's Aya's costume, though and it belongs to her and only her. :XD:
I designed an outfit for Lighty, too! :nod: [link]
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner Nov 7, 2012  Hobbyist General Artist
=D nice lol yeah but still I say she pulls aya outfit so well =P dissdia didnt help that fact
Reply
:iconshezaei-neko:
shezaei-neko Featured By Owner Jun 16, 2012
I've died and reached Lightning heaven. She looks soooo awesome in any outfit or lack of.
This is a great piece. Goes to favs!!
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner Jun 16, 2012  Hobbyist General Artist
lol cheers to the Lightning obsessed!
Reply
:icondebulover:
DebuLover Featured By Owner Jun 4, 2012  Hobbyist Traditional Artist
One of them has a red eye. Why is that?
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner Jun 4, 2012  Hobbyist General Artist
its off a fancomic by :redkid11: called bloodlust where light is like half vampire...=D
Reply
:iconredkid11:
RedKid11 Featured By Owner Jun 1, 2012  Professional Digital Artist
oh myyy :iconnosebleedplz:
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner Jun 1, 2012  Hobbyist General Artist
ab lines!
Reply
:icontsuperjr:
TsuperJr Featured By Owner May 31, 2012
OMG!!! SO AWESOME TORI!!! :D I cant wait to see more!
Reply
:iconvnixxir:
VnixxiR Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist General Artist
*sigh*

Why.... Why are you so... AMAZING???

:+favlove:

Lightning overload *dies*
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist General Artist
Well you are amazing more >.> I just leach off your power of imagination...not much on my amazing?
Reply
:iconnovumfantasia:
NovumFantasia Featured By Owner May 31, 2012
woah I really like your drawing
Reply
:iconutenafangirl:
utenafangirl Featured By Owner May 31, 2012  Hobbyist General Artist
thanks! =D been on a drawing streak thanks to lightning
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 30, 2012
Image Size
919 KB
Resolution
3000×803
Link
Thumb

Stats

Views
2,760
Favourites
69 (who?)
Comments
21
Downloads
63
×