ursulav's avatar

Year of the Pear -- Miniprint

By ursulav
262 Favourites
30 Comments
20K Views
The webcomics group I'm part of--NCWCCC [link] --is doin' a thing whereby the participants offer miniprints at each of the conventions we do. They're small, 4 x 6, cheap ($3 for mine) and specific to the convention, so they hopefully wind up being kinda collectible. The thinking is that you can pick up a standard sized photo album for dirt cheap, and wander around and collect the miniprints from your favorite artists, which gives you a nice cross-section of art for not a lot 'o cash.

This is the sort of thing that benefits from getting as many people involved as possible--I'll be doing an Anthrocon 08 print as well, and if anybody else is interested, jump in and give it a try!

This is my mini-print for HeroesCon, which I'll be attending towards the end of the month, in Charlotte. I'll be sharing a table with the great gang of the Dada Detective, and the redoubtable Otter of A Girl and Her Fed. As you can see, it seemed like time for the Pear to make an appearance.

Full-size non-mini prints are available for $10 and $20 plus shipping, send a note or visit [link] for details!

HeroesCon Info: [link]
IMAGE DETAILS
Image size
433x650px 95.41 KB
Published:
© 2008 - 2020 ursulav
Comments30
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
3purplepebbles's avatar
WHHOOOOOOHHHHOO! The Carolinas!
Gargu's avatar
CarnivalChild's avatar
Can you hug otter for me?
zJoriz's avatar
Superdemon-Inuyasha's avatar
lol XD great job on this!
Gathion's avatar
I think the pear is auto-win at this point. Nice project. ^-^d
conartist89's avatar
i really like this idea, makes me want to do one. there aren't enough cons in Australia though, and i always end up being the visitor not the visited.
i'd love to buy one of your prints, so i shall now look at the info.
i heart le pear, it is tres cute lol.
AlRioArt's avatar
Neat-o. See you at the con.

T
Mad-But-Happy's avatar
Neat little project :D Nice one!
xcaretbaby's avatar
This is very cool!! I love the colors!
LadyBlacksword's avatar
Oh god. Now I have to figure out how to go to something I had decided not to attend.

Drat you, Ursula Vernon.
KalineReine's avatar
ANOTHER pear!!!!!!! YAY!!!!!!!! *throws confettie in air* I love these... :iconlolwutplz:
snickerdoodlie's avatar
Raph1966's avatar
Oh that biting pear... :lol: :smooch:
White-Tean's avatar
That's such a great idea for conventions!
PepperCarnage's avatar
lol @ dada detective :]

wish i could go...
yubishines's avatar
FUCK YEAH, SEAKING!

...Yeah, that's all I got.
zandan's avatar
DUDE. I love your art, and I was looking at this and I saw "Charlotte, NC" and did a double take because I mean it's where I live!

I would so go to HeroesCon (I didn't even know Charlotte HELD any cons) but I'm gonna be out of town when it's on. Augh.

Love the pear, though.
Doodlesthegreat's avatar
This a-pears to be an excellent idea. =};-3
waiting4wings's avatar
Nice job! I love the friendly smile you gave this guy - with great big buck teeth, too! <3
bear48's avatar
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In