Shop Forum More Submit  Join Login


:iconspotlightplz:SUN-U ANIMANGAKI 2010:iconspotlightplz:

Date : 31st October 2010 (Sun)
Time : 10am - 9pm
Venue : 4th Floor MPH, Sunway University College
Entry fee : RM10 (Visitor), RM8 (Cosplayer)

Animangaki finally come back again for the 2nd time with some of changes of date back then and lastly ends up to be held on 31st Oct as you can see. More activities and competitions prepared for this year.
For more details, you guys can visit here >> ANIMANGAKI site

--------------------------------------------------------------------------

I'll probably coming to this event if there's no problem with holiday approval. Havent been attend the event for so long even though I announced about Animangaki last year, but I never to be there and this is my 1st time thou..^^; I've been planning this quite a while but the preparation still not yet done. Wondering if I should bring my cosplay costume or maybe I'll bring those 2 kids along too..? One of the reasons that I'll be come down there is that I'm gonna do some survey before CF10 started and I dont want the things happened last year keep on haunt me back. What make me surprised is that the Animangaki clashed with the event and outing which I've been invited as well but too bad, I'm not around so hoping there will more local event or outing at the end of this year.

:star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star:

:spotlight-left:TALK RANDOMLY:spotlight-right:

:bulletpink:ANIME - Too much new animes I found this month, half of them more likely dedicated for guys and a few for gals. Last week finished watching Occult Academy and it was a good anime and funny. The alien what can I say here, it did looks like in the War of World movie. Monoshitsuji and Kaichou wa Maid-sama ended already with unexpected ending. What else? Oh yeah.. Letter Bee Reverse now currently in episode 3 and I havent start watching it coz I dont want to spoil my mood while I'm still stucked with Letter Bee early episode. Togainu no Chi so far didnt attract me at all but I thumbs up to Nurarihyon no Mago with good story and characters. The horror anime, Shiki also one of the best and I wonder what will happened to Natsuno after this. I'm still hoping for the continuation of xxxHolix after the lastest one Rou released last time. It's because the crossover Tsubasa Reservoir Chronicle havent end properly as the Clow Kingdom is the only left and as the last final battle for their journey. Bakuman also not bad and Tantei Shinrei Yakumo kinda so-so from the start. Got more coming soon, Hakuoki 2nd season sure must watch! =D

:bulletpink:MANGA - The lastest Vampire Knight I read so far, finally Yuuki ends up to call her 'brother' as a different person with calling him 'Kaname', and not Oni-sama. Yay!! This is what I've been waiting and wishes for more deep relationship between them but impossible since Zero still in mind..^^; Is there any good manga should I read instead of this..??

:bulletpink:DOLL - Havent do any photoshoot with those kids especially Cutey. Oh yeah, Cutey is a temporarily name as I has no idea what to call her. Ppls keep on insisting me to bring my 2 kids for Animangaki event but Cloverina kinda big compared to Cutey. Even though I have her carrier bag to put her in, Cutey will give me another problem and so one. Need to change bag after this.

:bulletpink:DRAWING - I HAVENT DO THOSE 2 FREE COMMISSIONs YET FOR ALMOST 2 YEARS..!!! Sorry ya, Rairy and Kirin~ Do please reminds me before I forgot..><"

:bulletpink:DRAMA/MOVIE - Too much Japanese/Korean dramas and movie I missed out. This is not including those in the long queue and those that will be sending to me soon just to kill my boredom. Currently with Tantei Shinrei Yakumo series and the story is quite okay. Cool hero as well. RH Plus havent continue yet~ Got 3 more episodes before it ends. Til now I dunno where I put my Boys Over Flower discs whether it'd been borrowed by someone else?


:star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star:

:iconbunnyglompplz:EVENTS & OUTING:iconkittyglompplz:

:bulletred: MARCH >> CiB Xtreme Xposure Cosplay, May'n Tour Concert, Myteruterubozu ACG Gathering, EVA 2.0 Movie Trip, TA White Valentines gathering, KCC Official Event, GACC 2010

:bulletred: APRIL >> Video Games Live 2010, Sony Cosplay Competition (Sony Expo)

:bulletred: MAY >> Youth 2010

:bulletred: JUNE >> Asia Cosplay Meet (Malaysia), KYAN!ME 2010, MAGe Festa 2010

:bulletred: JULY >> CosFest 2010, C2AGE 2010, Bon-Odori 2010, MTIF 2010, KONMAS

:bulletred: AUGUST >> GAMP, Anicom, TAF 2010, A.C.M.E II

:bulletred: SEPTEMBER >> Doll Outing

:bulletgreen: OCTOBER >> Sun-U AniManGaki 2010, Cosplay Halloween Party

:bulletred: NOVEMBER >> AFA 2010

:bulletred: DECEMBER >> HobbyCon 2010, Comic Fiesta 2010

  • Playing: Poupeegirl
Add a Comment:
 
:iconnatsupi:
NatsuPi Featured By Owner Oct 21, 2010  Hobbyist General Artist
waaaah...so many reviews on fall anime~
hakuouki is a must! but it kinda dissapointing becoz there's lack of details on their super awesome uniforms...

wth...i hate yuuki....XDDDD
*runs with kaname*
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
yeah quite many not including with Starry Sky and another anime i forgot the name edy..
Reply
:iconnatsupi:
NatsuPi Featured By Owner Oct 21, 2010  Hobbyist General Artist
starry sky d out ka? y i dunno....
i wanner watch em all...but final exam+assignment+presentation...
*curl into ball*
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 22, 2010  Hobbyist Traditional Artist
starry sky is one of the fall anime along with hakuoki 2..
Reply
:iconnatsupi:
NatsuPi Featured By Owner Oct 24, 2010  Hobbyist General Artist
is it..hmm..goin to google it~
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 24, 2010  Hobbyist Traditional Artist
anyway natsu, you'll go to animangaki directly frm malacca rite..? wif public transportation?
Reply
:iconnatsupi:
NatsuPi Featured By Owner Oct 24, 2010  Hobbyist General Artist
yep~ dun have car lor...T___T
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
owh...is that so.. coz i'll be going there directly from seremban ne..by public transportation~ ^^; i think mostly by train.. wonder if we can tag along to go there...
Reply
(1 Reply)
:iconsatriakid:
satriakid Featured By Owner Oct 21, 2010  Hobbyist Photographer
Pick up High School of the Dead.
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 21, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Owh...is it nice? =D
Reply
:iconsatriakid:
satriakid Featured By Owner Oct 30, 2010  Hobbyist Photographer
Nice for me. Very gory though. And some ecchi-ness. I'll say if you like action, this is one anime you'll like.
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Dec 13, 2010  Hobbyist Traditional Artist
owh maybe i can take a look then...thx..=D
Reply
:iconensumas:
EnsuMas Featured By Owner Oct 19, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Please drop my my booth SAIKO and poke us. I won't bite, promise! :D Are you joining the yonkoma competition too?
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 20, 2010  Hobbyist Traditional Artist
SAIKO huh? ...okay..=D nope, nvr planned to join yonkoma...^^;
Reply
:iconensumas:
EnsuMas Featured By Owner Oct 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Hehe, cant wait for Animangaki. Only 2 days left! :D
Reply
:iconsakura0104:
sakura0104 Featured By Owner Oct 19, 2010  Student General Artist
ohhh, hope to see ya at Animangaki then nee XDD <3
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 20, 2010  Hobbyist Traditional Artist
Yeah...hopefully can meet u too.. got new vol of kamcao artbooks? =D
Reply
:iconsakura0104:
sakura0104 Featured By Owner Oct 20, 2010  Student General Artist
lol not yet XD Cause we just released the manga that we did <3 You'll be there the whole day? > w <

Though we'll be selling new durarara badges this time: [link]
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 20, 2010  Hobbyist Traditional Artist
might be so coz i'll come up there frm seremban so it took times..^^; btw i'm not familiar with sunway aftr all..
Reply
:iconsakura0104:
sakura0104 Featured By Owner Oct 28, 2010  Student General Artist
ehhh soukka Q w Q Must be tiring to travel all the way nee

lol I don't really know the place either or how to get there ;; but then I guess I'll tag along with my friends and see how to go there > x < but I'll be seeing ya this weekend nee XD
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 28, 2010  Hobbyist Traditional Artist
okay...see you in there..=D
Reply
:iconkrystlekmy:
krystlekmy Featured By Owner Oct 19, 2010  Hobbyist Filmographer
Nya~ Hopefully to meet u soon, uepu dear~ :hug: :heart:
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Oct 19, 2010  Hobbyist Traditional Artist
yeah....me too...:glomp:
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconuepu: More from uepu


More from DeviantArt



Details

Submitted on
October 19, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
1,188
Favourites
0
Comments
24
×