Shop Forum More Submit  Join Login
For these few months my mood getting depressed regarding the works and life. And now almost December, the things that I've been worried are about new tasks as for 2013 preparation and also the onleave approval. I hope it's approve once after I apply soon..^^;

ACCOMODATION - This year I tried to think wisely especially the accomodation for the trip as all my plans has been changed drastically from staying alone to staying together. I'm not going to blame anyone about this as for me, it's good being together than alone by myself. Just that I'm worried if they feel alone if they're being left behind because of me having a group with other ppls..? Maybe I'm too concerned about this..lol. The accomodation that I wanted is far...far...expensive (at least from my POV). It's nearest but then....$$$$. So I booked a few hotels so far to see which one is more convenience for me to stay at. I found one farther but the transportation make me more comfortable to go for event. The problem that the place is not safety at all especially for girls (coz I've been experienced with that so I know, even it's a good place with VIP standard, the safety will be the main problem). Another one located with full of tourists around, enough facilities, but to go for the event venue, it would be a 'long journey' though it's near..^^; Weird isnt it? The safety should I can say guarantee coz I used to that place, so no worries if a lonely girl walking around, as long dont go to the place that shouldnt or far than that. Others would be the nearest but very cost one. Thinks that 2 days event which is gonna be there for full days, to stay at cosy accomodation would be not worth at all unless if many ppls join in together then I dont mind for that. So I may choose the 'long journey' better since it much cheaper that way though it may exhausted. At least can go everywhere I want to go and have a window shopping..:heart:

COSPLAY - You guys might wanna know if I'm going to cosplay during event days, and YES, I am. 1st day will full of schedules I can say here. Summore with birthday bash on the same day and before that, thanks to my friend for include me for the bash.=D I was teasing before but never though it would be taken seriously..XD How about 2nd day, yeah, I'm still in group, same costume (IT'S RECYCLE..!!). Whoaa...that's really save my budget!! XDD

DOLLS - Recently my place here have Doll Face Up gatherings but I cant come for twice. Gomen ne :iconteddytales:~ I may bring my dolls again this year for the trip..

PRESS - I was so busy and by the way, yesterday newspaper, my face appeared inside as it was taken during my brother's convocation. He got interviewed so the press wanna take the family picture..:lol: What the big picture..^^; and it done wrong by saying my brother is onichan..pfftt. Nah, it's not my first pic in news anyway..lawl.

DIET - I should diet for this upcoming event yet still eating much.. WTH with me like eating nowadays. My weight keep on increase even my lolita outfits also feel like hardly to wear on..:cries: And now, 7 weeks left, I dont think it's enough time to make it reduced as I want.

ANIME - Too much anime I watched nowadays such as Hiiro no Kakera S2, Muv-Luv Alternative -Total Eclipse, Magi, Tonari no kaibutsu-kun, Zetsuen no Tempest, Kamisama Hajimemashita, Code Breaker, Shinsekai yori, Sukitte Ii na yo.... Dunno how many times my internet has been exceeded.

MANGA - I read manga alots now, and there're romance and school life manga. I loved Sakisaka Io manga, it looks pretty especially Strobe Edge which is light love story while Ao ha Ride that's more to heavy and complicated. Sukitte Ii na yo, at first I read, I never thought it's already in anime version now. And Vampire Knight keep on confusing me, probably I didnt focus while reading it. DGM still in hiatus, oh my god, I wonder if Tim Campy dead...NOOOO!!! (such a spoiler XP).

DRAWING - I dunno perhaps one day I may start drawing again. My lappy has been fixed thanks to someone. And I missed my tablet for so long!! I wonder if I know how to use Photoshop again. My skill somehow looks rusted..^^;

:star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star:

:bulletpink: MAYAA - Totally in hiatus! ^^;

:bulletblue: PROJECT - Cosplay project for the upcoming event..

:bulletpink: ANIME - Refer at above

:bulletblue: MANGA - Refer at above

:bulletpink: DRAMA - -none-

:bulletblue: COSPLAY - Standby for upcoming event.

:bulletpink: DOLL - Refer at above

:bulletblue: WORK - Too many to handle...they're killing me?!

NOTE :
Dont expect too much on waiting my event info. I may not be able to do an update in future.
  • Reading: Sukitte Ii na yo
  • Eating: Nasi Ayam
  • Drinking: Ice Nescafe
Add a Comment:
 
:iconendouhemel:
EndouHemel Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
Diet? Go for fasting! :iconmingplz: But I did just that since last month. Not every day la, like 2-3 days a week of fasting. Nothing to extreme.

Put Hyouka in your anime list as well. ADORABLE AS HELL! :iconragefaceplz:
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
i saw Hyouka for 1 ep but didnt go for further more.. and yeah i saw it was a good anime thou.. okay, gonna put into the list. thanks..
Wanna do fasting but...desire to eat is getting more right now..huhu i used to no or less eat before event but this year i didnt jaga badan at all..WTF
Reply
:iconendouhemel:
EndouHemel Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Digital Artist
huuhuu ganbatte~yea, somehow it feels like i want to eat everything too...sobs
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 17, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah that's why OTL
Reply
:iconhayati83:
hayati83 Featured By Owner Nov 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
aik~ camana komen saya boleh hilang? hahahahhaa XDD
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
tak masuk kot...hahaha
Reply
:iconhayati83:
hayati83 Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Traditional Artist
CIS~ XD
Reply
:icondidihime:
didihime Featured By Owner Nov 12, 2012
I hope this time we can meet!!! Planning to go on the first day... \(^w^)/
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
yeah, last time we didnt meet at all.. with that crowded and problem around.. Hope can meet u this year..=D
Reply
:iconrairy:
rairy Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist Digital Artist
Hmm..........................watch Project K and Sword Art online ><

Im too...on diet OTL
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Oppss, i forgot to include K Project in journal.. Better u diet while you're still young. Btw, coming to CF12?
Reply
:iconrairy:
rairy Featured By Owner Nov 13, 2012  Hobbyist Digital Artist
ohh....watched K? huhuhuhu~
I dont think im young anymore....naik tangga setapak pon dah letih.
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 13, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol still young what compared to my age.. yeah, i watch K too..XD
Reply
:iconrairy:
rairy Featured By Owner Nov 14, 2012  Hobbyist Digital Artist
but you look much younger than me.. OTL
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
my face le..summore i do look small. my imoto also looks younger though she same age with u. but i think this year i may look older coz i'm getting fat nowadays..^^;
Reply
:iconrairy:
rairy Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Digital Artist
lolz....but since you'll be diet I think you wont be look fat during the time comes.
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 15, 2012  Hobbyist Traditional Artist
i'm not diet at all..OTL
Reply
(1 Reply)
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 12, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Honestly I never bring the red scythe in CF, and this year will my 1st time bring it..lol Because last year I was cosplay Vocaloid. Planning to submit that picture but I forgot..^^; This year I'm not sure gonna be inside the hall or outside coz I have a photoshoot on the 1st day. Never mind, find me with red scythe as I'm wearing a red n white uniform..XDD
Reply
Add a Comment:
 
×

:iconuepu: More from uepu


More from DeviantArt



Details

Submitted on
November 11, 2012
Link
Thumb

Stats

Views
1,158 (1 today)
Favourites
0
Comments
33
×