Shop Forum More Submit  Join Login


:iconspotlightplz:ANIMANGAKI 2010 *report*:iconspotlightplz:


Back from Animangaki last month I can tell you it was a BLAST..!!! I went to Sunway University College with :iconxxxkaychanxxx: and we felt some nerves and excited to be there. The event sounds like smaller but when after arrived at the place itself, never thought it would be merrier and fun! Got a lots of activities showed up with some rooms including the haunted house..=D Too crowded with ppls around and I barely walk that much. Summore with foods and drinks, no wonder the ticket fee is kinda a bit pricey. But since I cosplayed as Azusa from K-On! 1st season, so the entry fee is different than public fee. I met with my buddy artist such as :iconkrystlekmy::iconiwashi-kun::iconreryu::iconsakura0104: and also the rest cosplayers :iconrayray0211::iconzhangzhang83::iconw4n1n0k0::iconclannoire::iconvswingv::iconlina-magnus:..etc. By the way, I got new friends, :iconnaotoran0601:, the amateur young artist and Mochi Mochi, the cosplayer which had nice white wings..!! Glad to meet you guys..=D The cosplayers were AWESOME!!! I can say that too many Vocaloids on that day and their qualities also high and gorgeous..:wow: But too bad, I didnt take much photos on that day.

Both me and Kirin brought our kids along, Cutey a Dal Clair, Anne a Pullip Peter Pan and Cloverina. What make me surprised was that some ppls like our dolls and they thought its were for sell..^^; Gomen Krys, you had a hard time to answered everything regarding the dolls while we're gone somewhere else..><"

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

MIGHT BE AWAY FOR A WHILE

Actually it havent confirm yet but it might be happen soon. I'll be hiatus for a while from FB and DA as I may going outstation next week, at one place that is far with many villages and to go there need to use ferry..! Until now, still got place using ferry huh.. Well, hoping that I'm able to stay temporarily with kampung lifestyle which I'm not used to it..^^; Sorry, I dont mean to offence everyone but it's true anyway. Oh my, the money keep on running so fast.. Why should have outstation when the time I'm gonna save money? Claim is still claim but to wait it I think it may take time and I'm really needed to use it before it come out..><" Yes! I need money 'to go' CF10..!!! And I bet can take out the money after CF10 ends.. WTH!! It's already end like that..=_="


:star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star:

:spotlight-left:TALK RANDOMLY:spotlight-right:

:bulletpink:ANIME - Now I'm focusing on Letter Bee Reverse, the story still slow in the beginning. I cant continue to watch it coz I missed one episode which I havent download yet, so dont want to jump up to another episode, it would ruined my mood as it's one of my fav anime so far after Pandora Hearts. Hakuoki 2nd season, those guys are awesome with their western clothes..:love: Now I continue watching Natsumi Yuujinchou which I left after downloaded for so long and I found out one of the episode missing again..^^; And what else..? Hmmm...*thinking* Oh yeah, Nurarihyon no Mago becomes more interesting! I love it and now waiting for the next episode..=D

:bulletpink:MANGA - Last night I read Vampire Knight the lastest chapter, the story didnt attracted me as Kaname looks gloomy including Ruka. While Yuuki thought one day she can be equal with Kaname (actually she's tempted to devour him..lol). Not much interesting thou.. And I wonder what Kaname's up to when he said everything will start new again towards Yuuki. Does it mean he's gonna erase Yuuki's memory? NOOOOO~~!!!! What are you thinking, Kaname??!!

:bulletpink:DOLL - Errr...still the same, no photoshoot at the moment. I thought can make it during my holiday but heck I did anything else..^^; Gosh~ Postponed again..

:bulletpink:DRAWING - As usual, the same things.. Dont ask me, the FREE COMMISSION havent start yet, and thinks I need to apologize them later. And I've finished my 2nd artowrk in this year, dunno whether it gonna be accepted or not. Too late to make it done~

:bulletpink:DRAMA/MOVIE - Again and again, the dramas added again this week. My Girlfriend is Gumiho and Playfull Kiss, both are good dramas. Recommended to watch even though I havent done watching them. But I like the Playfull Kiss more. Yesterday finished watching RH Plus, been postponed for almost a year didnt watch..lol Yakumo also...^^; So too many I have to watch then..


:star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star::star:

:iconbunnyglompplz:EVENTS & OUTING:iconkittyglompplz:

:bulletred: MARCH >> CiB Xtreme Xposure Cosplay, May'n Tour Concert, Myteruterubozu ACG Gathering, EVA 2.0 Movie Trip, TA White Valentines gathering, KCC Official Event, GACC 2010

:bulletred: APRIL >> Video Games Live 2010, Sony Cosplay Competition (Sony Expo)

:bulletred: MAY >> Youth 2010

:bulletred: JUNE >> Asia Cosplay Meet (Malaysia), KYAN!ME 2010, MAGe Festa 2010

:bulletred: JULY >> CosFest 2010, C2AGE 2010, Bon-Odori 2010, MTIF 2010, KONMAS

:bulletred: AUGUST >> GAMP, Anicom, TAF 2010, A.C.M.E II

:bulletred: SEPTEMBER >> Doll Outing

:bulletred: OCTOBER >> Sun-U AniManGaki 2010, Hills Cosplay Competition

:bulletgreen: NOVEMBER >> AFA 2010

:bulletred: DECEMBER >> HobbyCon 2010, Comic Fiesta 2010

  • Eating: Chicken Satay
  • Drinking: Orange juice
Add a Comment:
 
:iconlucifre:
Lucifre Featured By Owner Nov 23, 2010
QAQ I didn't see you there! It was so damned packed this year. QAQ
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 24, 2010  Hobbyist Traditional Artist
i even not know you were there too..><"
Reply
:iconlucifre:
Lucifre Featured By Owner Nov 24, 2010
Hahahaha I think the only time we successfully bumped into each other was during CF day 1 last yr. XDDD
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 24, 2010  Hobbyist Traditional Artist
yeah...thank goodness i can remember ur face last year..lol =D so u come for CF then?
Reply
:iconlucifre:
Lucifre Featured By Owner Nov 24, 2010
hahahaha!! Yeah!! And yeap, will be going for both days again this yr. :3
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 24, 2010  Hobbyist Traditional Artist
okay then, wait til we bump each other again for this coming CF...hahahaha..XDD
Reply
:iconlucifre:
Lucifre Featured By Owner Nov 25, 2010
Yup yup!! See you there! 8DD
Reply
:iconkrystlekmy:
krystlekmy Featured By Owner Nov 17, 2010  Hobbyist Filmographer
Nya~!!!!! Finally, i read ur great news, uepu-chan dear~!! :dance: :heart: What a blast~!! :excited: Oh, ur friend, Kirin is :iconxxxkaychanxxx:, right? :meow:
Aww, that's okay, dear! It seems ur dolls are really popular that i didn't know that~ so i learn something new experience of my booth~ Thank u~ :hug: :heart:
Oh about Lina --> :iconlina-magnus: ^^; ^^; her DA page :iconlinamagnus: didn't use it anymore~
Reply
:iconuepu:
uepu Featured By Owner Nov 17, 2010  Hobbyist Traditional Artist
okay thanks..:hugs: no wonder i seen lina's avvie, i tot she changed to a new one.. lol.. I've been wrote the journal ever seen but forgot to submit here..
Reply
:iconkrystlekmy:
krystlekmy Featured By Owner Nov 17, 2010  Hobbyist Filmographer
haha, no problem, dear! :hug: Yeah, i was like "eh?" :omg: Lina got new da page when u upload ur new journal so i checked it out until i realized that she never use it anymore at 1st, no wonder lol XD;;;
Reply
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
Hidden by Owner
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×

:iconuepu: More from uepu


More from DeviantArt



Details

Submitted on
November 17, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
1,182 (1 today)
Favourites
0
Comments
19
×