Shop Forum More Submit  Join Login
Love Annotated Fanart by u-007 Love Annotated Fanart by u-007
This is where I really know that my sketching abilities suck >.< I was trying a "sexy" kinda pose, but ended up looking weird OTL =P

Anywhoo, this is a fanart piece I did from the comic of :iconjazeki: called "Love Annotated". I dont think this is the path the comic is taking right now, but I am just helping moving things along =P. I was tempted to use a slightly inappropriate script :iconpervfaceplz: XDD or just leave the bubbles blank and leave it to ppl's imagination =P.

Btw you should check her comic @ smackjeeves by going here [link]

Chloe (c) :iconjazeki:

Art (c) me =P
Add a Comment:
 
:iconripcityxx1:
RipCityXX1 Featured By Owner May 14, 2011  Student Traditional Artist
well its seems a bit weird for a couple of facts.

first of all, the eyes, she dosent seem to really look at anything, she seems to be staring into blank space. maybe make her loop a little bit more up since she laying on the bed (if it is a bed)

and second the fact that you hid the hand, i feel like it ruins a bit the drawing, it wouldve been this prettier! believe me! aside that! looks good! i love the hair just laying loose like that! =3 and the pose (with a bit more work) would have look so much prettier! :D
Reply
:iconu-007:
u-007 Featured By Owner May 20, 2011  Professional Digital Artist
hmmmmmm I did kinda had problems with the eyes, but I thought they looked fine like that lol maybe I should've just looked more on it instead. Btw, she is in a bed lol.

lmao well u know me, avoiding hands since the beginning of times(artwise). And thanx, I appreciate your comment bro =]
Reply
:iconripcityxx1:
RipCityXX1 Featured By Owner May 20, 2011  Student Traditional Artist
yeah me too but we're at a point where we should not do that! XD
Reply
:iconu-007:
u-007 Featured By Owner May 29, 2011  Professional Digital Artist
hahaha yea, I have to stop avoiding them like a plague. I used to be better at it tho, but the lack of practicing made me lose some of my techniques. Better start again =[
Reply
:iconripcityxx1:
RipCityXX1 Featured By Owner May 29, 2011  Student Traditional Artist
yup yup! keep on truckin'!
Reply
:iconu-007:
u-007 Featured By Owner May 30, 2011  Professional Digital Artist
lol indeed =P
Reply
:iconjazeki:
Jazeki Featured By Owner May 13, 2011  Professional Writer
It's going down that path...it just won't end there for a while. ;3

Anyway, thank you so much for the drawing. <3333 I actually really like her pose and her expression. Anytime you want to draw stuff with a slightly inappropriate script or a really inappropriate one you are welcome to it. XD
Reply
:iconu-007:
u-007 Featured By Owner May 13, 2011  Professional Digital Artist
hahaha that's awesome then, that means love annotated is not gonna be short =P

Your welcome, I been meaning to draw some LA(Love Annotated, not Los Angeles XP) fanart for some time, and while I was rereading I came up with this. And will do, when I get better at ecchi, expect the unexpected =P XD

Glad to see you liked the drawing btw, and I'll still be waiting for more LA =P
Reply
:iconjazeki:
Jazeki Featured By Owner May 14, 2011  Professional Writer
No, it won't be short. There are a lot of chapters left. And I will expect the unexpected. :3

Hopefully more LA will come relatively soon. The artist is finally free.
Reply
:iconu-007:
u-007 Featured By Owner May 20, 2011  Professional Digital Artist
lol awesome! I was kinda worried it was about to finish.

Oh, I thought u were the artist of the comic. So you're just the author then?
Reply
:iconjazeki:
Jazeki Featured By Owner May 20, 2011  Professional Writer
LOL yeah, I'm the author. Not as glamorous as being the artist, but still fun. :3
Reply
:iconu-007:
u-007 Featured By Owner May 20, 2011  Professional Digital Artist
lol u kidding me? actually writers are the ones with the awesomeness, artists just follow orders(in a way XD) =P

Btw did you changed artist? cuz I feel like the style changed a bit on the last few pages.
Reply
:iconjazeki:
Jazeki Featured By Owner May 20, 2011  Professional Writer
LOL, this is true. The artist is following orders in this case. XD I just meant that people pay more attention to the art in comics...And no artist is still the same....XD *LOOMinate and her sister are toning now...so *LOOMinate redrew one of the pages and when they were MIA for the most recent page, =kabocha toned it. What you're seeing is *LOOMinate's style of toning.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 13, 2011
Image Size
692 KB
Resolution
2992×2480
Link
Thumb

Stats

Views
132
Favourites
5 (who?)
Comments
13
Downloads
7