Recommended for you
twinkid's avatar
BlobMan On Hand.
By twinkid   |   Watch
0 6 259 (1 Today)
Published: July 12, 2008
© 2008 - 2019 twinkid
Well heres another hand drawing.Got some good comments on the last one the encouraged me & made me smile :D.So I said yah know what I'm gonna post another 1.It got a bit faded but you can still tell what it is. And I got a little ink on my hands.But I'm sure you guys don't mind that.Enjoy and later peeps.

First Version of Hand Drawings: [link]
Image size
845x651px 603.47 KB
Recommended for you
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (6)
twinkid's avatar
No im not left handed im right handed i just missed and flipped the pic in the opposite direction.Ill get right on that tho.
Reply  ·  
harksum's avatar
lol another hand drawing~ ^^ it's cuuute X3 lol does it tickle you when you're drawing on your palm? XD
Reply  ·  
twinkid's avatar
Oh and yes harksum it does tickle when i draw on my hand.Like a Really big Feather Lol.I could'nt bear to do it again or could i.Hmm
Reply  ·  
harksum's avatar
lol yep, tickles for me too X3 so i ususally draw on the other side of my hand >:3 because that way it doesn't tickle so much ^^
Reply  ·  
weirdzz's avatar
your leafthanded?
Reply  ·  
twinkid's avatar
Oh nope righthanded.
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved