Shop Forum More Submit  Join Login
Forgiveness by tupuchan Forgiveness by tupuchan
Thank you, friend. You will be celebrated


...forever.


Still trying to get the hang of Sai
Lost inspiration and got lazy, so no proper background or anything durr
Add a Comment:
 
:iconarchrune:
archrune Featured By Owner May 10, 2015  Hobbyist General Artist
REST IN PEPPERONIES DDDDDDDDDD= I've never thought about Daniel actually dying! He must live!!! 
Reply
:iconsuncosplayshine:
SunCosplayShine Featured By Owner Dec 6, 2014  Hobbyist General Artist
You sir have crushed my heart. 

Awesome pic btw
Reply
:iconcraigsempire:
CraigsEmpire Featured By Owner Jan 4, 2012
My poor Daniel. = /
But your drawing is so Lovely~ :3
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Jan 11, 2012  Hobbyist Artist
Yeah D:
Thank you C//:
Reply
:iconquarkyfied:
quarkyfied Featured By Owner Jun 24, 2011
D:
What happened to him?
He has a liiiight! >w<
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Jun 25, 2011  Hobbyist Artist
He died. C:
There's... 4 ending, in 2 he dies, in 1 he survives, and in 1 you don't really know if he dies or not C:
Reply
:iconzosalot:
Zosalot Featured By Owner May 29, 2011  Student General Artist
Oooh! This is heart breaking! Poor Daniel! I want to save him from the stupid Shadow! RAERRRR!
But you did a nice job. I like the colors and the expression on his poor face.
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner May 31, 2011  Hobbyist Artist
Yeah DD:>
Poor bastard v__v
Ha, go save him! There's 1/2 chance saving him from the Shadow! Choose your ending wisely BD

Thank you! U//u//U
Reply
:icontheirondragonbrigade:
TheIronDragonBrigade Featured By Owner Apr 27, 2011  Hobbyist Digital Artist
sai sai sai everywhere!!! What is this mysterious sai?! sai paint tool! i see it everywhere! everybody uses SAI!!! where can i get it?! what program is it for?! is it photoshop?!

OH MYSTERIOUS SAAIII TELL ME YOUR SECRETS!!!

lol srry for ranting but im just dying to know what SAI is!!!

awesome pic btw XD
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist Artist
Easy Pain Tool Sai C:
Sai is this awesome drawing program. It has it's pros and cons, but for drawing it's really good. The brushes are somethin' else <3
No, it's not Photoshop. It's a drawing, not an image manipulation program.

It's okay C:
If you can find a free trial I suggest you give it a try c:

Thanks xDDD
Reply
:icontheirondragonbrigade:
TheIronDragonBrigade Featured By Owner May 1, 2011  Hobbyist Digital Artist
OMG thank you! its been killing me! XD
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner May 2, 2011  Hobbyist Artist
Ha, no problem :'D
Reply
:icondark-zeblock:
Dark-Zeblock Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist General Artist
[link]
[link]
These are trials though - it costs money to pay for it. :P
Reply
:iconkakashihatake22:
KakashiHatake22 Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist Traditional Artist
djhfkadjhsd I know that ending!
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 26, 2011  Hobbyist Artist
Yeah. Or more like endings (the secret ending too) c:
Reply
:iconkakashihatake22:
KakashiHatake22 Featured By Owner Apr 27, 2011  Hobbyist Traditional Artist
ya deres like secret ending and like i think 3 diff endings not counting secret!
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist Artist
Yeah. The 4th ending is the secret one. C:
Reply
:iconkakashihatake22:
KakashiHatake22 Featured By Owner Apr 29, 2011  Hobbyist Traditional Artist
I think I remems it but im not sure xD
Reply
:iconamphitritethenereid:
AmphitritetheNereid Featured By Owner Apr 25, 2011
D8 Depressing...

People usually don't do this ending -.- Neat piece!
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist Artist
Yeah D:

I just HAD to try it, too. It was so sad D:
Thanks ; w ;
Reply
:iconamphitritethenereid:
AmphitritetheNereid Featured By Owner Apr 29, 2011
*sniff* no prob... QQ
Reply
:iconeirasenam:
EiraSenam Featured By Owner Apr 25, 2011  Student Digital Artist
Aww... This ending is so sad :/ But this is a great piece of art^^
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 28, 2011  Hobbyist Artist
Yeah D:
Or endings. Durrr

Thank you C:
Reply
:iconmuffinmara:
MuffinMara Featured By Owner Apr 25, 2011
OMG, this is sooo awesome :D!!!
Love it~~

... NOW DO MOAR
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist Artist
Huuu, thank you CB

YES!
/goes hide in a corner waiting for another bunnybite
Reply
:iconcheshire-shadow:
Cheshire-Shadow Featured By Owner Apr 25, 2011
Poor Daniel. Shitty luck right up to the end.

Great pic, by the way. I'm always in awe of the stuff you make. :D (Even if I hardly say a word.)
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist Artist
Yeah. That dude is the epitome of bad luck :c
Thank you! You make me blushuuu :iconblushplz:
Reply
:icondrdevone:
DrDevone Featured By Owner Apr 25, 2011
o3o
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist Artist
Wel, he DOES die in 3/4 of the endings C:
Reply
:icontaonuviel:
Taonuviel Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist General Artist
Eh... does he stay dead though?... but 1/2 the endings are actually "good"...
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 26, 2011  Hobbyist Artist
Yeah... Agrippa's endling is a bit weird, I admit. Me thinks his soul just gets to rest in peace or something. The Shadow DID kill him....
Reply
:icontaonuviel:
Taonuviel Featured By Owner Apr 26, 2011  Hobbyist General Artist
I dunno though... seems he would be at peace regardless of whatever Agrippa/Weyer might do at that point... it's all speculation, but I think they were going to give him something more than that.
Reply
:icondrdevone:
DrDevone Featured By Owner Apr 25, 2011
way to spoil bro
._.
NO HEALZ
(jk Iloveyoustill)
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist Artist
Oh sorry D:
I'm not tellin' you what end that is, and how you achieve it, though c:
Reply
:icondrdevone:
DrDevone Featured By Owner Apr 25, 2011
D:
D8
D'8> ...
Reply
:iconsasorilover11:
SasoriLover11 Featured By Owner Apr 25, 2011  Student Traditional Artist
This is awesome!
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist Artist
Thank you! C//:
Reply
:iconupsetfawn:
UpsetFawn Featured By Owner Apr 25, 2011  Student Interface Designer
Alexander is a dick >BC

Get it? Dick? :iconlaughingplz:...forget it...
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist Artist
:icondignitylaughplz: OHOHOHOH I know whatchu mean~~
Reply
:iconupsetfawn:
UpsetFawn Featured By Owner Apr 25, 2011  Student Interface Designer
Y u no pants Alex ;A;?
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 26, 2011  Hobbyist Artist
Because naked levitation is the latest trend of his homeworld BD
Reply
:iconguardiansai:
GuardianSai Featured By Owner Apr 25, 2011
Looks really good, poor danny is gunna die.

The shadow reminds me of strawberry laces here..idk why...omnomnom.
Reply
:icontupuchan:
tupuchan Featured By Owner Apr 25, 2011  Hobbyist Artist
If he isn't dead already. Who knows : D

Maybe you're sugar-deprived? xDDD
Reply
:iconguardiansai:
GuardianSai Featured By Owner Apr 25, 2011
Danny got killed by a bunch of strawberry laces. Q_Q
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
April 25, 2011
Image Size
71.5 KB
Resolution
1024×768
Link
Thumb

Stats

Views
3,528 (7 today)
Favourites
161 (who?)
Comments
44
Downloads
27