Tsitra360's avatar

Librarian Princess Twilight

2K 157 30K (1 Today)
By Tsitra360   |   
Published:
Princess Twilight wearing librarian clothes...I guess she still likes that job? hehe. (Click Download for higher res) Comment? I don't reply to everyone but I do read them.

------------------
Image size
1200x940px 208.13 KB
Comments157
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Keen-Blade's avatar
Don't worry Twi, they all came around!
Maruraba's avatar
MarurabaHobbyist Writer
The book just says "Vaporize them!" on every single page over and over again.

Also holy crap the detail on these is amazing. The details on the fur in particular makes it especially realistic and believable. All too often the pictures that depict the characters as fuzzier don't look quite right, but this one is dead on.
girlskydoesminecraft's avatar
girlskydoesminecraftHobbyist Artist
brony alicorn haters what to do........hahahaha LOL!!!!!!!im gonna lugh (really cant spell) my heart out HAHAHA LOL :overlaugh: 
blueberrymaniac's avatar
blueberrymaniacHobbyist General Artist
so adorable and professional
MLPegasis4898's avatar
MLPegasis4898Hobbyist Digital Artist
Love all the details here!!! Her mane, fur, wings... simply amazing!!! :clap: :clap: :clap:
Hm, that's an interesting book you're reading there, Twilight :D :D :D
KironStrife's avatar
KironStrifeHobbyist Photographer
*sigh* there's just something about highly intelligent women that I find appealing.  I suppose it's because they get excited at the same stuff I do. XD    
mr100dragon100's avatar
mr100dragon100Hobbyist Digital Artist
some one should make a real book for this and give to the barony's who like alicorn twilight same thing for discord oh and by the way you are an amazing artist keep up the good work
Sky-Wrench's avatar
Sky-WrenchHobbyist Digital Artist
This is by far my fave out of all of the summer mane six :) (Smile) 
SnowTails's avatar
SnowTailsHobbyist General Artist
the look suite twilight more then her princess dress
SydneyitsSydneyYo's avatar
SydneyitsSydneyYoHobbyist Digital Artist
"Brony Alicorn Haters What to do?" LOL :XD:
sithwolf's avatar
sithwolfHobbyist Writer

step one: tolerate them and make sure you understand why they hatting

 

step two: explain that the reasons of being an alicorn and the plusses

 

step three: try to come to common ground and form a love hate relation ship

 

step four: when all else fails there is always the moon

DoubleMoonEclipse's avatar
Hatting? o-o -puts on a hat made by the Mad Hatter-
sithwolf's avatar
sithwolfHobbyist Writer
lol
LightningNote's avatar
LightningNote General Artist
that book tho
SFaccountant's avatar

Hey, you can't please everybody.

Loving that librarian look, but a skirt like that seems utterly pointless. At least the dresses are long enough to cover their tails and rears.

AngelsKarith's avatar
I imagine it will involve lots of violence lol love this picture Twilight looks very good like this
Stickingtonthedragon's avatar
StickingtonthedragonHobbyist General Artist
Brony Alicorn Haters
What to do?
By: Princess Cadenza 

… XD
fallenfromlimbo's avatar
fallenfromlimboHobbyist Artist
Not a hater or anything related, but she doesn't fit being a princess. I just had to comment, sorry, but nice artwork. :)
weirdstuffanimation6's avatar
What do you mean she doesn't fit?
DragonKingAlpha's avatar
DragonKingAlphaHobbyist General Artist
Awesome picture. 
xelianthought's avatar
Poor Twi, great pic. 
sydrasydra's avatar
sydrasydra Digital Artist
lol
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In