Deviation Actions

Treacle-Miner's avatar

VC 19. Myth

Published:
54 Comments
3K Views
"Where did they GET these pairings?"
Image details
Image size
1241x1625px 425.19 KB
© 2011 - 2021 Treacle-Miner
Comments54
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
NikiMaweird's avatar
Hahaha the story of how Sleipnir came to be is by far the best :rofl:
Treacle-Miner's avatar
Haha, not if you ask Loki!
NikiMaweird's avatar
Well, I do not ask him. ^-^
Damn those North Myths are really weird, aren't they? And then the Greek...ugh never mind.
mondays-dusk-noon's avatar
what waz loki reading?
MarissaSunshine's avatar
XD

"I HAD MY LIPS SEWN SHUT BY MY OWN BROTHER!?" I can just imagine the look on his face.

"I GAVE BIRTH TO WHAT!?"
Treacle-Miner's avatar
Yeah, the myths are pretty twisted. Poor Loki!
MarissaSunshine's avatar
Haahahahaha, oh yes. I can imagine his reactions.
olihmajor's avatar
XD Yeah, those myths... Loki turns into a mommy horse. And then becomes a mommy horse!
gabrielsangel's avatar
:rofl: Oh God, Loki! XD
Treacle-Miner's avatar
That's accurate. =P
reauxkringgirl's avatar
This and the next comic are my favorites. "WHAT TYPE OF DEMENTED PROTO-FANFICTION IS THIS?!" "The only thing I've GIVEN BIRTH to is a FANDOM." Well, yes, that would be true. Poor Loki. This is freaking hilarious.
beastmodeallday's avatar
X'D i love love love love love these
Treacle-Miner's avatar
Aw, thanks! :D I'm glad.
beastmodeallday's avatar
im glad ur glad....:dummy:
intothemist13's avatar
I remember in one myth loki gave birth to an eight legged horse.
there's an m-preg for you, even the ancestors did it.
Treacle-Miner's avatar
Yeah, that's definitely one of this Loki's issues with the mythology.
intothemist13's avatar
me thinks this might be a long running one.
OkuniSensei's avatar
Poor Loki, facing the truth about what mortals think of him : the greatest pansexual of this universe :XD:
I bet he now think the Asgardians are not hating him that much xD
Treacle-Miner's avatar
Yes, the poor guy is very confused. :D
the-muffin-lord's avatar
loki is the original transvestit lol
Treacle-Miner's avatar
And trans-species-ite, and probably lots of other things. XP
the-muffin-lord's avatar
yea like the story of him becoming a female horse and haveing an 8 legged horse baby
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In