Toxic-Mario's avatar

Mallow Minded

1K 413 53K (1 Today)
By Toxic-Mario   |   Watch
Published: May 24, 2012
© 2012 - 2019 Toxic-Mario
PUNS! Oh how I just love love love them. :D They make excellent titles. Still sticking with the clean humor....to me...sometimes clean humor is best humor. Very well hidden muffin in this.


I still have no idea why I do soooo many Rarity and Sweetie Belle comics. I think it's cause there's a lot of untapped potential in these to be a great comics. :iconsweetiebelleplz: This is another. Silly Sweetie Belle.


So yeah you know the drill by now. Comments are always helpful and I will reply as usual. ;)


Time spent: 24 hours over 4 days
How I did it: Paper + Photoshop CS5


PLEASE don't steal this. Remember to link this back to me if you put this on a site or something.



Rarity, Sweetie Belle © Hasbro
Art © Me
Image size
1459x3985px 1.91 MB
Comments413
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Dan-S-T's avatar
Dan-S-THobbyist Photographer
Cheeky little thing. XD
kacript's avatar
Well, you asked for it.
Mewisadorable's avatar
MewisadorableHobbyist
Once upon a time..... I found every muffin.
XEzeronaX's avatar
XEzeronaXHobbyist Digital Artist
Well hidden muffin indeed....I've searched for like 20 minutes. Melody Empress is not amused.
katban's avatar
katbanHobbyist Writer
lol
Lord-FireFox's avatar
They're both Marshmallow cuties.

Sorry to admit that.
Robotponytron's avatar
Doh u missed 
ForestStarStudios's avatar
ForestStarStudiosHobbyist General Artist
Uhh, what's clean humor again?
animaljamandmlplover's avatar
animaljamandmlploverStudent Digital Artist
omg wow XD
greenleafy1's avatar
greenleafy1Hobbyist Digital Artist
Sweetie Belle not amused sprite sweetie bell: i found marshmallows. 
Rarity (No no touch anything no touch) plz rarity: where did you even get those?!
ladyblackbird13's avatar
ladyblackbird13Hobbyist General Artist
Oh come on Rarity! You asked for something matching your colours and that's what you've got! :D
sophie123456789a's avatar
sophie123456789aStudent Photographer
rarity is like my big sister,always tells me to get some chips or a drink..
Ebony1234's avatar
Ebony1234Student Artist
dawmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
LuluDaMouse's avatar
Love this comic! I did a dub of it on my channel with my own little sister, hope that's okay with you! :) www.youtube.com/watch?v=HuWV69…
HiceTheKill's avatar
john shepard is right nice work
ARTEMIS56787's avatar
ARTEMIS56787Hobbyist Artist
i think i found it... is it at the bottom of the mirror in panel 1?
ARTEMIS56787's avatar
ARTEMIS56787Hobbyist Artist
YAY! btw, love the new icon.
ARTEMIS56787's avatar
ARTEMIS56787Hobbyist Artist
eyup. i bop like a boss.
AmyRoxeChao's avatar
AmyRoxeChaoHobbyist Artist
:iconflutterswagplz::iconsaysplz:Mother Of Swag
View all replies
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In