Shop Forum More Submit  Join Login
About Varied / Hobbyist Anthony MarksMale/United States Group :iconcbmfancastnation: CBMFanCastNation
 
Recent Activity
Deviant for 6 Years
Needs Core Membership
Statistics 158 Deviations 5,703 Comments 50,912 Pageviews
×

Newest Deviations

Max Payne 2 Live Action poster by Tony-Antwonio Max Payne 2 Live Action poster :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 7 3 DBZ: History Of Trunks Live Action Poster by Tony-Antwonio DBZ: History Of Trunks Live Action Poster :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 6 8 MCU X-Men Recast by Tony-Antwonio MCU X-Men Recast :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 36 26 Mortal Kombat Live Action Cast by Tony-Antwonio Mortal Kombat Live Action Cast :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 17 19 Legend Of Zelda Movie poster by Tony-Antwonio Legend Of Zelda Movie poster :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 9 3 The Punisher: Movie Poster by Tony-Antwonio The Punisher: Movie Poster :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 29 19 Tekken Live Action Movie Poster by Tony-Antwonio Tekken Live Action Movie Poster :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 13 4 Samurai Jack: Movie Poster by Tony-Antwonio Samurai Jack: Movie Poster :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 84 15 Teen Titans: Movie Poster by Tony-Antwonio Teen Titans: Movie Poster :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 104 13 Marvel vs DC Character Select Screen by Tony-Antwonio Marvel vs DC Character Select Screen :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 39 16 Horror Movie Character Select by Tony-Antwonio Horror Movie Character Select :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 15 5 Jinpachi Tekken 5 XPS MeshMod by Tony-Antwonio Jinpachi Tekken 5 XPS MeshMod :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 48 19 Devil Kazuya XPS MeshMod by Tony-Antwonio Devil Kazuya XPS MeshMod :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 41 27 Onaga XPS MeshMod by Tony-Antwonio Onaga XPS MeshMod :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 43 15 Bar Full of Criminals by Tony-Antwonio Bar Full of Criminals :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 67 52 Goku X Ray Move by Tony-Antwonio Goku X Ray Move :icontony-antwonio:Tony-Antwonio 11 3
Don't forget to frickin comment on anything you like. Don't just fav and run! I wanna know your thoughts and opinions on my work, So please share :) I love feedback

Favourites

Belly Dancer skin by rgbvscb Belly Dancer skin :iconrgbvscb:rgbvscb 469 32 There's no escape by rgbvscb There's no escape :iconrgbvscb:rgbvscb 359 12 CARL JOHNSON gta san andreas by PrabhuDK CARL JOHNSON gta san andreas :iconprabhudk:PrabhuDK 90 20 Dragon Ball Movie poster 2 by JLmessiah Dragon Ball Movie poster 2 :iconjlmessiah:JLmessiah 126 6 Matrix Blade by BlueprintPredator Matrix Blade :iconblueprintpredator:BlueprintPredator 18 4 Mortal Kombat X: Kratos vs Shinnok by xXTrettaXx Mortal Kombat X: Kratos vs Shinnok :iconxxtrettaxx:xXTrettaXx 55 12 Mortal Kombat X: Shinnok vs Kratos by xXTrettaXx Mortal Kombat X: Shinnok vs Kratos :iconxxtrettaxx:xXTrettaXx 54 12 Iron Slade by HeroforPain Iron Slade :iconheroforpain:HeroforPain 219 18 Atop the Deathstalker by LoneCarbineer Atop the Deathstalker :iconlonecarbineer:LoneCarbineer 83 27 MKM:SZ Kia, Jataaka and Sareena by UndeadMentor MKM:SZ Kia, Jataaka and Sareena :iconundeadmentor:UndeadMentor 106 50 Crazy Muthafukkas by neollus Crazy Muthafukkas :iconneollus:neollus 156 41 Flying Kazuya. by PsychoNinjaNatalie Flying Kazuya. :iconpsychoninjanatalie:PsychoNinjaNatalie 35 26 Shady by RanCh000 Shady :iconranch000:RanCh000 6 4 Olivia Munn - Psylocke by Ben-Wilsonham Olivia Munn - Psylocke :iconben-wilsonham:Ben-Wilsonham 519 38 Wolverine vs Vegeta by lrslink Wolverine vs Vegeta :iconlrslink:lrslink 326 132

Activity


I got good news and bad news.

bad news is, I’m reeeeally running out of ideas. Good news, I’m trying my best to scrape the bottom of the barrel and I DO have some things planned. After a week of trying to force ideas out of my head, I’ve came up with alot stuff I wanna make. Just gotta decide how I wanna do it. It’s a shitload of Marvel Comics related stuff. but I don’t wanna over do it so I’m gonna try to fit non comic related stuff in between. But that’s the issue, out of all the ideas I have, only one is not related to comics and that’s the REAL issue. Turns out I’m not a fan of as many things as I thought, I legit ran out of things I like to make movie posters and casting choices for. Your probably thinking, why not take a break from movie posters and fancasts.... well... I kinda don’t like making anything else I used to make anymore besides movie posters and fancasts. Xnalara/3D Model stuff just stopped being fun and I always hated the quality of those posts except for literally ONE that I’ve made. And I don’t wanna go back to making Vs battle and Crossover stuff, it feels cheap and and unimaginative to me, I like the layers of choices I have when. It comes to choosing what a poster is based on, choosing an actor, choosing the costume design and choosing. Anyway I’m ranting here’s the ideas 

An excuse to cast a Live action Elektra, most likely a daredevil Poster

an excuse to cast a live action Lady Deathstrike, so probably a wolverine Related fan cast 

An excuse to cast a bunch of Spider-Man Characters like Kraven, Black cat and spider woman. Hopefully a poster but most likely a fan cast

live action Red Dead protagonist cast

greek mytholgy fancast or poster. Maybe another God of war poster? (This one is a big maybe)

live action Goku vs Majin Vegeta. Might not even be a poster OR a fancast. Just a realistic looking depiction of it. (This one is also a maybe)

Max Payne 2 Based Poster. I actually made half of this idea already I just never did anything with it. Maybe I’ll finally finish it.
Deviantart is kinda dead for me, Iím not getting traffic like I used to and Iím kinda just done with this community, I wanna continue making art but donít wanna continue being on deviantart but I kinda need deviantart to give my art a place to be and Be seen sooo... are there other sites that I can go to to post my stuff? Besides tumblr, like something that functions similar to deviant art with posting your art to groups or something. Itís not the site itself as much as it is the people on it.
DBZ: History Of Trunks Live Action Poster
the last live action DBZ poster i made, i pussied out and had goku with his back to the screen, and vegeta and piccolo so far away you could barley see their faces, so this time i said i won't do that, lets actually try to cast DBZ characters.... so i pussied out again and chose characters that are easier to make look good in live action. plus i just love trunks so it was an east choice. here's the cast

Ezra Miller as Android 17
Olivia Wilde as Android 18
a shitload of photoshop as Trunks

yea trunks is just kind of a frankensteins monster of faces due my shitty choice of a picture to use when i was first making him. he originally had Ezra Miller's Face, but the angle of his face didnt match the body so instead of getting a better picture, i just edited the shit out of his face til it looked somewhat normal.... obviously i chose ezra for 17, soooo that confuses things. but since trunk's face doesnt even look like ezra anymore, he's just some new imaginary actor....so thats how I pussied out of that one lol
Loading...
MCU X-Men Recast
Top row:
Josh Holloway as Gambit
David harbour as SabreTooth
Jeremy Irons as Magneto
Angelina Jolie as Mystique
Big Nigga as Juggernaut

Bottom row:
Aisha Tyler as Storm
Wes Bentley as Wolverine
Joel Edgerton As Beast
Daniel Day-Lewis as Professor Xavier
Olivia Wilde as Jean Grey
Joseph Gordon Levitt as Cyclopes 
Mary Elizabeth Winstead as Rogue

It's another one of those casting posts where you guy's bust my balls over the actors i chose. feel free to comment your thoughts. i spent too much time making this and my brain is fried so i ca't come up with a better description. enjoy
Loading...
I got good news and bad news.

bad news is, I’m reeeeally running out of ideas. Good news, I’m trying my best to scrape the bottom of the barrel and I DO have some things planned. After a week of trying to force ideas out of my head, I’ve came up with alot stuff I wanna make. Just gotta decide how I wanna do it. It’s a shitload of Marvel Comics related stuff. but I don’t wanna over do it so I’m gonna try to fit non comic related stuff in between. But that’s the issue, out of all the ideas I have, only one is not related to comics and that’s the REAL issue. Turns out I’m not a fan of as many things as I thought, I legit ran out of things I like to make movie posters and casting choices for. Your probably thinking, why not take a break from movie posters and fancasts.... well... I kinda don’t like making anything else I used to make anymore besides movie posters and fancasts. Xnalara/3D Model stuff just stopped being fun and I always hated the quality of those posts except for literally ONE that I’ve made. And I don’t wanna go back to making Vs battle and Crossover stuff, it feels cheap and and unimaginative to me, I like the layers of choices I have when. It comes to choosing what a poster is based on, choosing an actor, choosing the costume design and choosing. Anyway I’m ranting here’s the ideas 

An excuse to cast a Live action Elektra, most likely a daredevil Poster

an excuse to cast a live action Lady Deathstrike, so probably a wolverine Related fan cast 

An excuse to cast a bunch of Spider-Man Characters like Kraven, Black cat and spider woman. Hopefully a poster but most likely a fan cast

live action Red Dead protagonist cast

greek mytholgy fancast or poster. Maybe another God of war poster? (This one is a big maybe)

live action Goku vs Majin Vegeta. Might not even be a poster OR a fancast. Just a realistic looking depiction of it. (This one is also a maybe)

Max Payne 2 Based Poster. I actually made half of this idea already I just never did anything with it. Maybe I’ll finally finish it.

deviantID

Tony-Antwonio's Profile Picture
Tony-Antwonio
Anthony Marks
Artist | Hobbyist | Varied
United States
im not the best at this but I put a lot of work into my art and I just love coming up with ideas and being able put them somewhere is just awesome
Interests

Comments


Add a Comment:
 
:icondarkoverlord1296:
DarkOverlord1296 Featured By Owner Jan 8, 2019  Student Filmographer
Happy birthday!! Birthday cake  icon Spideypool - Happy Birthday 1Spideypool - Happy Birthday 2 
Reply
:icontony-antwonio:
Tony-Antwonio Featured By Owner Jan 9, 2019  Hobbyist General Artist
Thanks :D
Reply
:icontexpool:
TexPool Featured By Owner Jan 8, 2019  Hobbyist Digital Artist
Happe Birthday Refreshing Cake with candles 50x50 icon 
Reply
:icontony-antwonio:
Tony-Antwonio Featured By Owner Jan 8, 2019  Hobbyist General Artist
Thanks man.
Reply
:icontexpool:
TexPool Featured By Owner Jan 8, 2019  Hobbyist Digital Artist
no prob!
Reply
:icontexpool:
TexPool Featured By Owner Jan 8, 2018  Hobbyist Digital Artist
Happy Birthday Bud! Super Fantastic Golden Platter Cake 3D 
Reply
:icontony-antwonio:
Tony-Antwonio Featured By Owner Jan 10, 2018  Hobbyist General Artist
Thanks man.
Reply
:icontexpool:
TexPool Featured By Owner Jan 10, 2018  Hobbyist Digital Artist
No prob!
Reply
Flagged as Spam
:icontony-antwonio:
Tony-Antwonio Featured By Owner Sep 10, 2017  Hobbyist General Artist
Wow... can you Not send me porn without warning? For fucks sake someone was behind me when I opened that
Reply
Add a Comment: