timsplosion's avatar

See The Changeling

861 300 51K (1 Today)
By timsplosion   |   
Published: July 1, 2014
© 2014 - 2020 timsplosion
Part three in this silly saga! And man, Shining, when are you going to take a damn hint?

NEXT: fav.me/d7p1eph

Part one: fav.me/d6srdft
Part two: fav.me/d7mrwjb
Image size
1000x3412px 1.43 MB
Comments300
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
AryaTheEditor's avatar
AryaTheEditorHobbyist Digital Artist
I asked for two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese and a large soda.
TylerFreeFlight's avatar
TylerFreeFlightHobbyist Writer
Awesome! so funny! Nice job.
ravenpawdraws7's avatar
ravenpawdraws7Student Traditional Artist
Lol
Bloom3D's avatar
To be fair i just came to love chrysalis more and more lately .

She can have her soft sides :P 
Inky-the-unicorn's avatar
"I asked for orange juice and he carved the Star of David into a tangerine"

I see what you did there ^3^
Philip-Boom's avatar
Philip-BoomStudent Artist
I don't.
timsplosion's avatar
timsplosionProfessional Filmographer
:D
ZombieFX's avatar
You mean great? 
Yes Chrysi is most beautiful pony :)
StoneyStar's avatar
StoneyStarStudent General Artist
gbnwjedfsgehbwdnjfbvhjnfdwjhfgubvnfdkfjnm AWESOMENESS








I WANNA DIE BUT I WANNA READ THE NEXT ONE TOO!!!

WAT I DO????
timsplosion's avatar
timsplosionProfessional Filmographer
I'd say read the next one! :) My comics are better than being dead.
CatsMusicGamingArt's avatar
CatsMusicGamingArtHobbyist General Artist
ROFL
residentsmile's avatar
Shiny be dumb as a stump.
timsplosion's avatar
timsplosionProfessional Filmographer
Eyup.
cloakersenpai's avatar
LolollolloloAhhhhh
Ded
Articunos-Bitch's avatar
I think she looks much prettier like this.
timsplosion's avatar
timsplosionProfessional Filmographer
Definitely gives her a whole new look.
TheMarioFan8881's avatar
TheMarioFan8881Hobbyist Digital Artist
BWAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! *slams head on table* HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA OMIGOD!!! OM MY GOD, I CAN'T BRE-E-E-EATH-AAA-HAHAHAHAHAHA AHAHAHAH HE-E-E-E-E-ELLLP HAHAHAHAHAAHAHAHAH I'M FUCKING DYING!!!!!!!!!! AHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH----------*drops dead*

Fuck, I'm dead
timsplosion's avatar
timsplosionProfessional Filmographer
Shit, I've killed another one.
LordSleeper's avatar
LordSleeperHobbyist General Artist
EVERY TIME, Man!
bernardofoquita's avatar
bernardofoquitaStudent Artist
I don`t know if he is blind or only a retard
timsplosion's avatar
timsplosionProfessional Filmographer
Somewhere in between, most likely.
bernardofoquita's avatar
bernardofoquitaStudent Artist
Nope i think he is just blind
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In