Shop Forum More Submit  Join Login
Dean Winchester's PUDDING! by TheNaitsyrk Dean Winchester's PUDDING! by TheNaitsyrk
ONE CRAZY SON OF A BITCH! XD
:icondean-wincestor: - Dean

IMPORTANT!
Please do not watch me because of this GIF. Please watch him :icondean-wincestor: ! I was cosplaying Cas during that day, and I'm not on the GIF. Thank you :D:D

Tumbrls:
[link] - :icondean-wincestor:
[link] - :iconthenaitsyrk:

Quotes:
Dr. Fuller: Oh, you mean like, uh, an angel on your shoulder?
Sam: No, no. His name's Castiel. He wears a trench coat.
Dr Fuller: To be frank, the relationship you have with your brother seems dangerously codependent. I think a little time apart will do you both good.
Dr Erica Cartwright: And you’re my paranoid schizophrenic with a narcissistic personality disorder and religious psychosis.
Dean: Crazy is the clue!
Dean: Pudding!

THERE WILL BE Cas/Dean version of "Pudding!" hopefully : D
Add a Comment:
 
:icontokiogirl21:
Tokiogirl21 Featured By Owner Jul 11, 2017  Hobbyist General Artist
Crazy works 😉
Reply
:iconbeverlystrle97:
BeverlyStrle97 Featured By Owner Jan 13, 2015
Omg! I'm dying of laughter! xD
Reply
:iconghostpilgrim:
GhostPilgrim Featured By Owner Edited Aug 9, 2014  Hobbyist Writer
"Everybody gets pudding! Chocolate Pudding! Chocolate Pudding!"
Reply
:iconjulia-di-angelo:
Julia-di-Angelo Featured By Owner Jul 4, 2014  Hobbyist Writer
Hahahahah xD I love this!
Reply
:iconheavybrony1401:
Heavybrony1401 Featured By Owner Mar 3, 2014  Student General Artist
Heavy: Is good, yeah?
Me: Shut up and eat your pudding. And will it kill someone to give me my f"king pie!?
Reply
:iconmaku397:
maku397 Featured By Owner Feb 6, 2014  Student Filmographer
.....wat
Reply
:iconkatiekatt11593:
KatieKatt11593 Featured By Owner Dec 28, 2013  Hobbyist
Holy fudge marshmallows on a stick  that was the most amazing thing I've seen a cosplayer do XD
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Dec 28, 2013  Hobbyist General Artist
Probably. xD
Reply
:iconbea-voyager:
Bea-Voyager Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist General Artist
Ahahahahahaha :'D the best
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Nov 12, 2013  Hobbyist General Artist
Obviously. xD
Reply
:iconjoshuax152:
Joshuax152 Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist Digital Artist
PANTS OFF DANCE OFF! :D
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist General Artist
Yeah xD
Reply
:iconartsyvana:
ArtsyVana Featured By Owner Jul 5, 2013   General Artist
:rofl:
Reply
:iconbananagirl2000:
BananaGirl2000 Featured By Owner Jul 2, 2013
Every time i get pudding i am going to do this!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist General Artist
Great but... Unwatch me please. I'm not on the GIF and I wouldn't like if someone watches me for things that are not mine. Thanks.
Reply
:iconbananagirl2000:
BananaGirl2000 Featured By Owner Jul 2, 2013
OK Sorry ima kinda new
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist General Artist
That's fine :) / Welcome to D.A :D
Reply
:iconbananagirl2000:
BananaGirl2000 Featured By Owner Jul 2, 2013
thanks even though i haven't been a member for long i've love this site!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist General Artist
We all do :'D
Reply
:iconbananagirl2000:
BananaGirl2000 Featured By Owner Jul 2, 2013
IKR!!!!!!!!!!!!!!
Reply
:iconelizabethhoran88:
ElizabethHoran88 Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist General Artist
hahaha pudding!!!!!
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist General Artist
Yes.
Reply
:iconworgenmaster759:
WorgenMaster759 Featured By Owner Jun 24, 2013  Hobbyist Digital Artist
Why does this look similar to a fat guy's Harlem Shake?
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:icontori-the-eevee1234:
Tori-the-Eevee1234 Featured By Owner Jun 23, 2013  Hobbyist General Artist
*bursts out into uncontrollable laughter*
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 25, 2013  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconojoulaflordenieve:
OjouLaFlorDeNieve Featured By Owner Jun 21, 2013  Professional Digital Artist
WOOHOOO!!!
Reply
:iconnutmegfluff:
NutmegFluff Featured By Owner Jun 12, 2013  Student Digital Artist
OMG YOU WERE COSPLAYING AS CAS CAS IS AMAZING. YOU THREE ARE AWESOME.
For Halloween, me and my two supernatural friends dressed up in gender-bender supernatural costumes. ~FireSaphire was Cas, I was Sam, ~Sugarrat77 was Dean, and ~TheTexasSongbird45 was Bobby. BEST DAY EVER.
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 13, 2013  Hobbyist General Artist
Good luck! :D
Reply
:iconimmediatelight:
ImmediateLight Featured By Owner Jun 8, 2013
PUUUUUDIIIIIINNNNNNGGGGGG!!!!!!!!! :D:D:D:D:D

LMAO great work. Always cracks me up. XDDD
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist General Artist
Yeey! Pudding! : D
Reply
:iconkckitten:
kckitten Featured By Owner Jun 7, 2013  Student General Artist
YEAH PUDDING!!! :iconyeahmanplz:
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconkckitten:
kckitten Featured By Owner Jun 8, 2013  Student General Artist
Lol
Reply
:iconxxshadowxx158:
xXShadowXx158 Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
PUDDING!!!
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist General Artist
:D
Reply
:iconxxshadowxx158:
xXShadowXx158 Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:meow:
Reply
:iconmssilvs:
Mssilvs Featured By Owner Jun 7, 2013
omg i can't- :iconimdoneplz:
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconmssilvs:
Mssilvs Featured By Owner Jun 7, 2013
:D
Reply
:icondaeneryswinchester:
DaenerysWinchester Featured By Owner Jun 6, 2013  Student General Artist
He kinda looks like a kid Jensen in this gif.
Reply
:iconomfgitsgeorgia:
OMFGitsGeorgia Featured By Owner Jun 6, 2013  Student Traditional Artist
omfg this is amazing! xD
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconnessi17:
Nessi17 Featured By Owner Jun 6, 2013
Hahaha this just made my day xDD
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 6, 2013  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconmikaellakun:
Mikaellakun Featured By Owner Jun 5, 2013   Digital Artist
watching this GIF with this song : [link]

yeah . parteh parteh
Reply
:iconmonmonne:
Monmonne Featured By Owner Jun 5, 2013  Student Artist
lol
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist General Artist
:)
Reply
:iconinvaderzimfreakgirl1:
InvaderZimFreakGirl1 Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist Digital Artist
there are no words to describe how funny this is :XD:
Reply
:iconthenaitsyrk:
TheNaitsyrk Featured By Owner Jun 5, 2013  Hobbyist General Artist
:D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
May 29, 2013
Image Size
1.9 MB
Resolution
324×386
Link
Thumb

Stats

Views
21,079
Favourites
1,237 (who?)
Comments
463
Downloads
53