Deviation Actions

theCHAMBA's avatar

Skratch - skull

Published:
By
48 Comments
13K Views
Originally posted

the shirt is available here!

-tools-
PSCS3/Intuos2
Image details
Image size
1100x800px 90 KB
© 2009 - 2021 theCHAMBA
Comments48
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
ravensmithe's avatar
It owns..............this is a link of me wearing the long sleeved version.

[link]
SeanSkanda's avatar
Excellent concept!
kutabaregaki's avatar
kairelld's avatar
I'm definitely considering gettin' this.

Amazing! Just amazing!

:+fav:

Big cheers Chamba!

:headbang:
jeeebs's avatar
Brilliant design. WANT! :B
laspongols's avatar
SaintAlexa's avatar
bleedinggumspteter's avatar
This looks so realistic. That reaper looks mean I wouldn't wonna get on the wrong side of him. Well done. Did you ever read any Terry Prachett books? This pic reminds me of the character that played death.
LeiMelendres's avatar
that's so good! :D
Gothic-Capybara's avatar
Aaawesome my favorite af all the shirts so far :) :+fav:
Paranoia-Butterfly's avatar
Omg I love this! I had fav'd your other shirt designs but this one I like the best! I love how you design them so they're not just prints on the shirt they look like they're in the shirt lol..if that makes sense xD
Caleb-Brown's avatar
:)
everything you do is so creative and fresh
even when you are drawing something as overused as skulls
AJthe90skid's avatar
I like this shirt my favorite.
Konjur's avatar
this shirt is tight....i need to check this link out see what the hell is going on....very cool...i bet it'd look cool if he was missing a tooth :)
Carolyns-Mewmix's avatar
Holy shit, I kind of want to buy this.
grimagix's avatar
bro:wow: kickass reaper shirt Im gonna add it to my collection
beyondhelp's avatar
Deep man, deep...
HiAgain69's avatar
Sweeeet! I love the detail you put in including the spine
Mahadma's avatar
Note to self, make a T-shirt with Mandy and text reaper washes my laundry. :)
jpnunezdesigns's avatar
This is just too cool!
alufblufunk's avatar
smooth reaper man!
heckthor's avatar
Finally! A skull shirt without looking typical! Love it.
theCHAMBA's avatar
haha yeah that was the part i wanted to do.
something somewhat not typical.
Evolvana's avatar
Waw I love it, I want it :XD:
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In