the8headed's avatar
DON!
88 Watchers25.5K Page Views106 Deviations

'One year have passed...'
|1 min read|by the8headed
5
0
Getting back on track
|2 min read|by the8headed
11
0
'Guaifomiogoei'...AGAIN!
|2 min read|by the8headed
2
0
Orochi's annual post
|2 min read|by the8headed
5
0
A time to breath
|2 min read|by the8headed
9
0

Featured

'One year have passed...'
"...since the mortal races banded together..." (oops, wrong line! :P) Hi, everyone, Happy New Year! It seems I've been away for more than a year by now! Ouch! I don't know if I'll ever fix this behaviour, but, well, who cares? XD I came back only to comment that seeing a good friend's amazing work like this really pumps us up to try and shake the rust away: http://wtenshi.deviantart.com/ Really nice work, Bell-chan. Congrats! ;) I'd link with her avatar, if I remembered how it's done... T-T
5
0
Getting back on track
Pelo menos, é o que parece...finalmente, alguns retornos depois desses longos dois meses procurando emprego e, aparentemente, sendo ignorado (eu já tava sem esperança de conseguir alguma coisa no fim do ano, mesmo, mas é chato). Não é nada definido, ainda, mas, pelo menos, acendeu uma centelhinha de esperança de que não preciso abandonar meus sonhos - ainda. Tô também com alguns pedidos de desenhos engatilhados, vou aproveitar não só pra treinar, como pra manter a cabeça ocupada. ^^' E hoje é a minha estréia "oficial" nos palcos...mesmo que seja só a prova final
11
0
'Guaifomiogoei'...AGAIN!
Well...this was what I thought Zeus said when he ressurrected the hero in Altered Beast, when I first got my Mega Drive/Sega Genesis a looong time ago—which was, in fact, "Rise from your grave!"...sorry, English-speaking pals, it's hard to explain how it sounds...well, just play the game and try to understand it. It's almost as bad as Guile's "Alekfu"... XD Case is, here I am, trying again to keep up to date with everything here...Truth is, life's not been being sweet for me lately, and I'm battling my way ahead, not always as "Strawhatly" as I should (well, maybe it was, if you take Usopp into account...). Thing is, the company where I
2
0
Orochi's annual post
/PT-BR É uma brincadeira, mas, no ritmo que eu tenho conseguido tomar vergonha na cara e aparecido aqui no dA, tá quase anual, mesmo, a coisa... XD Bom, estou tentando reorganizar aqui o dA...deixá-lo com uma cara um pouco mais séria, pra usar de portfolio (já que me falta o conhecimento técnico para montar a minha propria homepage)...grandes planos em vista, preciso correr pra não deixá-los escapar. ^^' A vida anda meio na mesma, mas, em termos de novidades importantes, as mais notórias: saí de férias no mês passado, onde pude descansar um pouco o juízo (e passei o anivers&#
5
0
A time to breath
That's what I need. ^^' At least, I've been able to keep up looking at my messages, but the Deviant Watch is overflowing... ^^' This last weeks I had a GREAT problem at work, which made me simply live for working, and the situation will stay like this at least until the end of the month...I *really* hope it's not a rule, or I'll surely rethink about working for big gaming companies. It's not that I'm not lazy, or anything (most of the time, I believe XD), I just don't like the idea of living to work. It should be the opposite, after all! (and I *really* want to go back studying, and it simply can't be done like this). Man, I really need a
9
0