German artist, character designer, and storywriter living in Northern Virginia.
I am also the director, producer, and writer of Cybermania, a cyberpunk visual novel based on Sonic The Hedgehog.
Notes are for business purposes only, please.
--
Deutscher Künstler, Charakterdesigner und Geschichtautor in Northern Virginia.
Ich bin auch der Regisseur, Produzent und Storywriter von Cybermania, einer cyberpunk Visual-Novel, die auf Sonic The Hedgehog basiert.
Notes sind nur für geschäftbezogene Gründe, bitte.
--
ドイツの画家で、キャラクターデザイナーで、筆者です。
私も、ソニック・ザ・ヘッジホッグを題材にしたサイバーパンクのノベルゲームのサイバーマニアのディレクターで、プロデューサーで、筆者です。2022年にデモを公開予定でしょう。
ノートはビジネスのためにのみ、お願いします。
Happy birthday
Happy Birthday ^^
Hii Tesla! You may not remember me but you use to draw my sonic Oc Mau the Cat back in 2015. Its been such a long time!
How are you? ;v;
Oh, I remember. What happened? You just sort of vanished.
Oh boy, a lot of bs happened in my life during that time. xD exes and what not.
Freaky profile 💀
Happy birthday