tarkheki's avatar

Wanted: Otterly Ridiculous

127 19 557 (1 Today)
By tarkheki   |   Watch
Published: December 1, 2018
© 2018 - 2020 tarkheki
Meanwhile in Canada;
dailyhive.com/vancouver/otte..…

TLDR; 
A wild Otter started eating up the very expensive (and locally precious) Koi from a Chinatown pond here in Vancouver. Authorities couldn't catch her/him, and all he traps were raided but not activated.
After 11 deaths (from 14 fish), the Otter vanished.
With the most memorable fish- Madonna- a 50 year old Koi being among the deceased. 

It was the most expensive Dine-and-Dash Canada will ever see.

The hashtags #TeamOtter and #TeamKoi were circulating on twitter for those showing support for their "team".

I admit to being TeamOtter, but very sympathetic to the Koi situation as well.
Mom wants the Otter to be her spirit animal.
Image size
638x975px 365.2 KB
IMAGE DETAILS
Software
Adobe Photoshop CS4 Windows
Comments19
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Wintermoon666's avatar
Wintermoon666Hobbyist General Artist
Otters are just damn cool animals :)
Can't blame him for wanting to have some deluxe meals once in a lifetime ;)

Love your realization of the "Wanted" poster, Bernice!

Cheers from Germany,
Sascha
Amethysmus's avatar
Those Koi died in the cutest way possible.
tarkheki's avatar
LOL that's true!
comixqueen's avatar
comixqueenProfessional Digital Artist
Ahaha this is great! (Not the whole situation, poor koi! ;o; )
tarkheki's avatar
Well, in the least it was entertaining. Gotta love those crafty otters!
alberteje66's avatar
alberteje66Hobbyist Digital Artist
He otter watch his back, as the patrols are out in earnest! Awesome wanted poster :D
tarkheki's avatar
Otterly awesome pun! :heart:
BlackOliveCreates's avatar
BlackOliveCreatesHobbyist General Artist
I otter fave this, it’s so hilarious! He better be otterly hungry for more koi!
tarkheki's avatar
All these Otter puns are otterly ridiculous! XD
BlackOliveCreates's avatar
BlackOliveCreatesHobbyist General Artist
Yeah, they otter be hilarious! That was cute, by the way!
DustiiBunnii's avatar
DustiiBunniiHobbyist Digital Artist
Omg poor koi. And the Otter is like yum, that was a feast!
tarkheki's avatar
Most expensive Sushi ever!
Fad-Artwork's avatar
Fad-ArtworkProfessional Digital Artist
Wow, he 'otter' watch his back - authorities are sure to be onto him now! I think he's cute myself, but I'm sympathetic towards the Koi too. Those poor fish! 
tarkheki's avatar
Circle of life.
However, the authorities are giving up on finding the noodle, so we are just better equipped to secure the pond moving forward. Last 3 survivors are at the Vancouver Aquarium! XD
TheNor's avatar
TheNorHobbyist General Artist
Hahaha 
Aidan-Gull's avatar
Must I post more otter puns?  Yes, I must-elid!  ^v^
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In