Recommended for you
tanaw's avatar
Art Dump!
82 14 934 (1 Today)
By tanaw   |   Watch
Published: September 25, 2015
© 2015 - 2019 tanaw
It's been so long since I posted something here. Here's some things I've been doing for the past few months ~
I've been pretty busy with webcomics and school so----

Hope you guys are doing great! I'm more active on Tumblr or Twitter so you guys can catch more of me there ~
Image size
800x5400px 3.09 MB
Recommended for you
Comments14
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Starsandstark's avatar
StarsandstarkStudent Artist
the last one killed me
Niki-Cavallone18's avatar
Niki-Cavallone18Hobbyist Digital Artist
Oh wow, I absolutely love the first one and the beach thing. You should've posted them separately. Great job, I love your style and I look forward to more of you works! :DDDDD
hasetsu's avatar
Leon and...Takumi... mmm.
haha

im so excited for fates it's gross.
ALSO REALLY LOVING THE DEPRESSING OWARI DRAWING.
<3
tanaw's avatar
tanawStudent Traditional Artist
I... I started shipping them after reading all the wonderful fanfics of the two of them o)------< 
I FEEL YOU, I'm so envious of my friend who can understand Japanese and played the game already! ; o ; 
2016 is too far away ; o ;

MMHMM the latest chapters were just too much feels for me u v u
hasetsu's avatar
I really love Zero, Xander and Shigure..
They're like..the most important husbands you can have.
ZERO IS DEFINITELY MY FAVORITE THOUGH, BECAUSE HAVE U SEEN THAT HANDSOME MAN.

I'm also jealous of your friend LOL. I wish I could understand Japanese, but then again, I wouldn't understand the written language so I'd be like "I'm sorry what". 
So many good games are coming out in 2016 though!!! FFXV is like...#1 on my list tbh LOL. sign me up for the boy band!11

I NEED TO READ THE ONS MANGA BUT I JUST...since I watched the entire first season I have this desire to skip to that point and I'm gonna miss so much. cry
tanaw's avatar
tanawStudent Traditional Artist
YES YES YES

Hgnggg yes Zero is so perf. I kinda didn't like his personality at first because of how sadistic he was? 
But you just get used to it and then it just started being so cute because of how the dynamic between 
them is! <3

OMG YES I CAN'T WAIT FOR FFXV I'm definitely getting that! It looks so pretty and yes to all the pretty boys!!!

I feel you! I read the manga after watching the first episode and finished it in one sitting. Then I got too lazy to 
watch the anime ; o ; I HEARD S2 IS COMING OUT SOON I'M EXCITED ABOUT THAT TOO
Lilybyte's avatar
LilybyteProfessional Digital Artist
I feel you though 

School has been hella rough this semester //WHEEZE 

BUT I'M GLAD YOU GOT TO DRAW AND  POST THESE BEAUTIFUL THINGGGSSSS
tanaw's avatar
tanawStudent Traditional Artist
TRUE, it's really fun though, in a painful way, haha! 
BTW YOUR LATEST WORKS ARE SO GOOOD!!! <3333
Lilybyte's avatar
LilybyteProfessional Digital Artist
LOLOL Yes I totally agree! 

The homework and the amount of exams is insane but the classes themselves are really fun to be in. 

THANKS SO MUCH <3333 
ReaperClamp's avatar
ReaperClampProfessional Digital Artist
How do you make art so perfect!
tanaw's avatar
tanawStudent Traditional Artist
BLEHRUG WAH THANK YOU MONSE!!!! ; o ;
tanaw's avatar
tanawStudent Traditional Artist
omg hi! Thank you! c:
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved