Shop Forum More Submit  Join Login

Mature Content

This content is intended for mature audiences.


or, enter your birth date.*


Month

Day

Year*
Please enter a valid date format (mm-dd-yyyy)
Please confirm you have reviewed DeviantArt's Terms of Service below.
* We do not retain your date-of-birth information.
It's not rotoscope
Add a Comment:
 
:iconwolf118:
wolf118 Featured By Owner Feb 16, 2015
perfection of Anatomy!
Reply
:iconromanjones:
RomanJones Featured By Owner Apr 9, 2013  Professional Digital Artist
Magic.
Reply
:iconhellstroem:
Hellstroem Featured By Owner Mar 30, 2013
Genius.
Reply
:iconinenarrable:
Inenarrable Featured By Owner Mar 2, 2013   Digital Artist
Amazing work.
Reply
:iconqowang:
qowang Featured By Owner Sep 1, 2012
I think I saw this man in a famous Chinese painting before. I think it was drawn when the Japanese were invading China in the second sino-japanese war. I forgot the name of the artist but I remember he was really famous. Please tell me the artist's name.

Thanks
Reply
:icontaiyangguodu:
TAIYANGGUODU Featured By Owner Sep 19, 2012
徐悲鸿
Reply
:iconzippythewildone:
zippythewildone Featured By Owner Jul 3, 2012  Hobbyist General Artist
You make so many loops, I was expecting this to just be repeated swinging. So, when I saw him wipe his brow I was like WHOA DAMN. He just broke the loop.
Reply
:iconpeterpancreas:
PeterPancreas Featured By Owner Jan 18, 2012  Student Filmographer
Amazing
Reply
:iconkooosh:
Kooosh Featured By Owner Jan 16, 2012  Student Digital Artist
i love the way he wipes the sweat off his face!
so realistic! i love thisss <3
Reply
:iconxhydralisk:
Xhydralisk Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
How many frames of animation is this?
Reply
:iconlexiababbez:
lexiababbez Featured By Owner Oct 25, 2011
he got little winer lol luv it good work hun lol
Reply
:iconxhydralisk:
Xhydralisk Featured By Owner Oct 26, 2011  Hobbyist Traditional Artist
lol As long as it gets the job done, size is irrelevant!
Reply
:icongakisun4u:
gakisun4u Featured By Owner Oct 25, 2011
can you do the same cartoon, only with a female? ^.^
Reply
:iconsebc:
sebc Featured By Owner Oct 24, 2011  Professional Filmographer
It kind of looks like he's wearing a thong
Reply
:iconxtolord:
xtolord Featured By Owner Oct 24, 2011
Once again, the body proportions and muscle details are astounding!
Reply
:iconmaidaligra:
Maidaligra Featured By Owner Oct 23, 2011
wath is rotoscope O.o?
Reply
:iconpecaul:
Pecaul Featured By Owner Oct 23, 2011  Hobbyist General Artist
Rotoscope is when you trace over film to get believable animation instead of doing your own thing. He's saying he basically did this all from his head/based on observations of the world around him. Things like that fight between Phillip and the Dragon in Disneys' Sleeping Beauty were rotoscoped to an extent.
It just gives you a heck of a lot more appreciation for all the hard work this guy puts to make his animation so believable it's hard to believe it wasn't traced. XD
Reply
:iconakram3ghareeb:
Akram3Ghareeb Featured By Owner Sep 11, 2011   General Artist
amazing work ....
Reply
:iconpeace-dove:
Peace-Dove Featured By Owner Sep 8, 2011
sexy :3
Reply
:iconshirisaya:
Shirisaya Featured By Owner Sep 8, 2011  Hobbyist Traditional Artist
These images are ALIVE!
Reply
:iconsergbel:
sergbel Featured By Owner Sep 8, 2011  Professional General Artist
wow that is a really great animation. The timing is perfect and the poses as well.
Well done !!!!
Reply
:icondarkdevoidic:
DarkDevoidic Featured By Owner Sep 7, 2011
That is a very hard working penis- I mean.... worker, I meant worker! >>
Reply
:iconhaydee:
haydee Featured By Owner Sep 10, 2011   Digital Artist
:lol: !!!
Reply
:iconcresun:
cresun Featured By Owner Sep 7, 2011
lmao :rofl:
Reply
:icontfalover:
TFAlover Featured By Owner Sep 8, 2011
rotflmfao :rofl: :rofl: :rofl:
Reply
:icon10com:
10com Featured By Owner Jul 4, 2011
Wow! Thank you for bringing Xu Beihong's figures to life!
Reply
:icon10com:
10com Featured By Owner Jul 4, 2011
Wow! Thank you for bringing Xu Beihong's figures to life!
Reply
:iconcricket91:
Cricket91 Featured By Owner Jun 7, 2011  Student General Artist
Very impressive. I really appreciate how you've taken traditional Chinese woodblock print styles and brought them to life.
Reply
:iconbloominglove:
bloominglove Featured By Owner May 20, 2011
I love the expression on his face and the way the lines on his ribcage moves!!!
Reply
:iconlover-of-the-drow:
lover-of-the-Drow Featured By Owner May 18, 2011
Really smooth and realistic animation. Great job! :iconclappingplz:
But I can't help but giggle cause his penis bounces as he is working xD
Reply
:iconkidatecalf:
KidateCalf Featured By Owner May 17, 2011  Student Digital Artist
Nicely done.

LOL I dunno why so many people are focused on the length of his penis. :lol:
Reply
:iconrs-kyra:
RS-Kyra Featured By Owner May 17, 2011  Student Photographer
Because immaturity rules the internet.
Reply
:iconkidatecalf:
KidateCalf Featured By Owner May 18, 2011  Student Digital Artist
lol Agreed.
Reply
:icontora-shiromaru:
Tora-Shiromaru Featured By Owner May 17, 2011  Hobbyist General Artist
the anathomy reminds the master Hokusai's drawings
very awesome♥
Reply
:iconkiiriin:
kiiriin Featured By Owner May 17, 2011
wooooooooooo O_____O
Reply
:icongypsieotter:
GypsieOtter Featured By Owner May 17, 2011
Very beautiful, are you going to put them together as a full animation? I would be really lovely.
Reply
:iconrajacic:
rajacic Featured By Owner May 17, 2011  Hobbyist Digital Artist
how long have you been working on this piece?
Reply
:iconz0mdee:
z0mdee Featured By Owner May 17, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Kinda sad owo....
Reply
:iconsphinx-face:
sphinx-face Featured By Owner May 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
This is really amazing, and not to poo hoo it in anyway, but he's not dragging the thing like I feel he should be?
Reply
:iconredenvelopes:
redEnvelopes Featured By Owner May 13, 2011
I believe it is for hacking up ground, before it can be dragged through the soil must be broken. Then crops can be sown.
Reply
:iconrocketgirl97:
Rocketgirl97 Featured By Owner May 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
PPPHT!....nice chode
Reply
:iconinuyashashippo123456:
inuyashashippo123456 Featured By Owner May 2, 2011
O.O hehehe
Reply
:iconeponan64:
EponaN64 Featured By Owner May 2, 2011  Professional Digital Artist
FREAKING Amazing. I've just never seen anything like this.
Reply
:iconluxnax:
luxnax Featured By Owner May 2, 2011
Wow I have just discovered your animations. What I really love about them is that when you think you have reached the end of the loop you are suddenly surprised by a small new hand movement. It seems to me a comment on the monotony of these workers lives that it was a cycle they went through for hours each day but each day was not the same, as we in the modern world may see it looking back.
Reply
:iconbarbiejupiter:
barbiejupiter Featured By Owner May 2, 2011  Hobbyist Traditional Artist
great!!!
Reply
:iconprincedirk:
princedirk Featured By Owner Mar 30, 2011  Hobbyist Digital Artist
Poor man has a micropenis. :(
Reply
:iconrs-kyra:
RS-Kyra Featured By Owner May 17, 2011  Student Photographer
Poor guy's not erect, so of course its small.
Reply
:iconsphinx-face:
sphinx-face Featured By Owner May 7, 2011  Hobbyist Digital Artist
You know who REALLY has a micro-penis!? That guy in the painting with god where they are touching fingers!
Reply
:iconkrooked-glasses:
Krooked-Glasses Featured By Owner May 18, 2011   Digital Artist
:lmao:YEEESSS!!!!!
Reply
:iconkessir:
kessir Featured By Owner May 17, 2011  Hobbyist General Artist
its called the creation of adam o_o
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 29, 2010
Image Size
1.4 MB
Resolution
289×455
Mature Content
Yes
Link
Thumb

Stats

Views
36,986 (1 today)
Favourites
538 (who?)
Comments
105
Downloads
264