Shop Forum More Submit  Join Login
:shakeshark: by Taimotive :shakeshark: by Taimotive
A work-in-progress. This bit could be its own emote so I'm uploading it now. :lol: Not sure when the complete version will be finished. Boy, that shark sure doesn't look happy though...

Macromedia Fireworks MX
This emoticon may be redistributed freely; however, please give me credit if you use it. ^_^
All comments/critiques are appreciated!
Add a Comment:
 
:iconjosephlikethis:
josephlikethis Featured By Owner May 19, 2016  Student General Artist
:shakeshark:

Did it... Did it work?
Reply
:iconmidna852:
Midna852 Featured By Owner Sep 3, 2015
lol reminds me of luka XD (vocaloid)
Reply
:iconuumbrras:
uumbrras Featured By Owner Jul 29, 2015  Hobbyist Digital Artist
Now only if it was in uncooked swordfish…
(rwby fans would probably get the reference ( ͡° ͜ʖ ͡°))
Reply
:iconmidna852:
Midna852 Featured By Owner Sep 3, 2015
IKR
Reply
:iconuumbrras:
uumbrras Featured By Owner Sep 3, 2015  Hobbyist Digital Artist
x3
Reply
:iconmidna852:
Midna852 Featured By Owner Sep 3, 2015
lol
Reply
:icontherealdarkfox13:
TheRealDarkFox13 Featured By Owner Nov 22, 2011
WHY YOU NO WORK!? i'm going to use this in MSN.
Reply
:iconpopmeiiii:
popmeiiii Featured By Owner Aug 11, 2011
:shakefish:
Reply
:iconhtfmoon:
HTFmoon Featured By Owner Jun 27, 2011  Student Digital Artist
:shakeshark: I wonder if it will work..
Reply
:iconfinn2012:
finn2012 Featured By Owner Jan 16, 2011  Student Traditional Artist
awww poor thing :XD:
Reply
:iconphuzface1:
PHUZface1 Featured By Owner Sep 6, 2009  Professional Artist
Marvelous! Well done!
Reply
:iconpokemonfanlucario:
PokemonFanLucario Featured By Owner Mar 3, 2009
:shakeshark:
dang. didn't work.
Reply
:iconwillfactormedia:
WillFactorMedia Featured By Owner Dec 17, 2008  Student Photographer
Nice =D

"Then you must cut down the mightiest tree in the forest with a herring!" - The knights who formerly said Ni
Reply
:iconbaardlord:
Baardlord Featured By Owner Jan 20, 2008
hahah, awesome :D
Reply
:iconsleva10:
sleva10 Featured By Owner Dec 27, 2007
:shakefish:
Reply
:iconstr4yk1tt3n:
str4yk1tt3n Featured By Owner Aug 15, 2007
hehehe
awesome.
Reply
:iconawdev:
AWdeV Featured By Owner Jul 5, 2007
mwahah awesome :D
Reply
:icontaimotive:
Taimotive Featured By Owner Jul 10, 2007   Interface Designer
:D
Reply
:iconjkcustoms:
jkcustoms Featured By Owner Jun 29, 2007
:shakefist:
Reply
:iconcoolmarvin:
coolmarvin Featured By Owner Apr 7, 2006  Hobbyist Digital Artist
:rofl:
Reply
:iconrusty-nail:
rusty-nail Featured By Owner Apr 5, 2006
awesome work man, keep it up.
Reply
:iconlightning46:
lightning46 Featured By Owner Apr 2, 2006
*thinks about smacking the shark to another emoticon XD*
Reply
:iconvividreform:
VIVIDreform Featured By Owner Mar 30, 2006
Lawl. This thing is amazing.

If only I had a trout right now :(
Reply
:iconhiphopprincess8:
HipHopPrincess8 Featured By Owner Mar 30, 2006
Haha this is great....I'll be shaking a shark at you later to night :rofl: And of course the shark is happy, sharks like to be shaken not stirred :P

~Kendra~
Reply
:icontaimotive:
Taimotive Featured By Owner Mar 30, 2006   Interface Designer
XD The shark's not happy, I assure you...but it'll be happy when the finished version of this is done. :]
Reply
:iconmariklover666:
MarikLover666 Featured By Owner Mar 29, 2006  Student Digital Artist
:lmao: Thats so cute!!! :D :+fav:
Reply
:iconcoyoted:
Coyoted Featured By Owner Mar 29, 2006   Traditional Artist
I'm in love with it.

I shall marry it tomorrow. Hope you don't mind.
Reply
:iconlibra-girl42:
Libra-Girl42 Featured By Owner Mar 29, 2006
hehe... random, thats y i think its funny... :lol:
Reply
:iconcool4dude:
cool4dude Featured By Owner Mar 29, 2006  Hobbyist Writer
:lmao: funny, though there are some issues with the transpariency (or rather the pixels which aren't) but regaurdless, it's amusing.
Reply
:icontaimotive:
Taimotive Featured By Owner Mar 29, 2006   Interface Designer
Yeah, I noticed and fixed the transparency issues. :D
Reply
:iconcool4dude:
cool4dude Featured By Owner Mar 29, 2006  Hobbyist Writer
:thumbsup:
Reply
:iconwings-on-flames:
Wings-On-Flames Featured By Owner Mar 29, 2006
ARGH! I'M SHAKIN' A FISH AT YOOOOOU! ^^ That's really cute! I love it very much! I actually hope they turn this into a dA emote! I'd probably use it all the time!
Reply
:icontaimotive:
Taimotive Featured By Owner Mar 29, 2006   Interface Designer
XD Well, don't count on that too much. Another person's :shakefish: has been around for a while, and it still hasn't become official. (It's a lot better than :shakeshark:, too. :lol:)
Reply
:iconkarivader:
KariVader Featured By Owner Mar 29, 2006  Hobbyist Photographer
hehehe too funny!
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 29, 2006
Image Size
2.0 KB
Resolution
48×23
Link
Thumb

Stats

Views
2,601
Favourites
136 (who?)
Comments
34
Downloads
89