Shop Forum More Submit  Join Login
Capturing a Moment by sXeven Capturing a Moment by sXeven
Just a quick painting that was supposed to be released on valentines but some shit came up and had to put this on hold D: Anyways this is just a quickie and hope you guys like it xD
Add a Comment:
 
:iconhamundr24:
hamundr24 Featured By Owner Jan 7, 2016  Student Writer
Lucky guy. :)
Reply
:iconvetise:
Vetise Featured By Owner Jan 20, 2015  Hobbyist Writer
You draw the coolest freaking shoes.
Reply
:iconxsianaa:
xSianaa Featured By Owner Jan 8, 2015  Hobbyist General Artist
Really Awesome !!
Reply
:iconnavio-tantra:
Navio-Tantra Featured By Owner Apr 21, 2014  Student Digital Artist
awesomeeee!!!!
Reply
:iconbjljbranded:
BJLJBranded Featured By Owner Apr 6, 2014
I always like your art.  And the pic taking with the phone was just icing on the cake. =)
Reply
:iconamiria-raven:
Amiria-Raven Featured By Owner Mar 17, 2014  Student Digital Artist
Gosh, this one is fantastic! I love the style. It seems slightly different from your usual, particularly in the jeans, but it's just so pretteh. Great picture! 
Reply
:iconsxeven:
sXeven Featured By Owner Mar 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
ahaha thank you thank you xD Oh the jeans i used some jeans textures i got online n just painted over them a little >.<
Reply
:iconamiria-raven:
Amiria-Raven Featured By Owner Mar 20, 2014  Student Digital Artist
Whatever works! The effect was brilliant!
Reply
:icongtsreviewer:
GTSReviewer Featured By Owner Mar 17, 2014  Student Writer
Well, you werent on that flight i see :D! Good to see more work from you. Y u no draw for meh D=!? I havent actually asked tho either :x!
Reply
:iconsxeven:
sXeven Featured By Owner Mar 20, 2014  Hobbyist Digital Artist
ahaha thank you man xD I dunno yuuuuhhhhhh xDDD
Reply
:iconjensdevries:
jensdevries Featured By Owner Mar 14, 2014
how long does it take you to make one of your fucking awesome drawings?
Reply
:iconsxeven:
sXeven Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
haha usually i take 2 days to paint. But the drawing process is a little harder to pin down cuz i tend to change ideas midway through the drawing, so i cud have like 10 or more scrapped sketches before i settle on the one sketch tht i'll paint xD
Reply
:iconmarryellen:
MarryEllen Featured By Owner Mar 14, 2014
awesome, I like their look they seem immediately nice and cool. well done :D
Reply
:iconsxeven:
sXeven Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
haha thank you thank you <: D
Reply
:iconmegalithartmalta:
MegalithArtMalta Featured By Owner Mar 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
Stunning as always :D
Reply
:iconsxeven:
sXeven Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
haha thank you thank you <: D
Reply
:iconjuliecampan:
JulieCampan Featured By Owner Mar 14, 2014  Hobbyist General Artist
Beautiful ! :)
Reply
:iconsxeven:
sXeven Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
thank youuu xD
Reply
:iconmeilin-mao:
meilin-mao Featured By Owner Mar 14, 2014  Hobbyist Traditional Artist
I love it! :heart:
Reply
:iconsxeven:
sXeven Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
thank youuu ^__^
Reply
:iconreborn-in-color:
Reborn-In-Color Featured By Owner Mar 13, 2014  Hobbyist General Artist
this is beautiful!
Reply
:iconsxeven:
sXeven Featured By Owner Mar 16, 2014  Hobbyist Digital Artist
haha thank youuu xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
March 13, 2014
Image Size
2.1 MB
Resolution
6216×4648
Link
Thumb

Stats

Views
4,118
Favourites
249 (who?)
Comments
22

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×