Shop Forum More Submit  Join Login
Zombie fingers by Swebliss Zombie fingers by Swebliss
So I had a zombie nightmare last night and that's where I got this idea from..All I needed was my fingers, watercolors and a black pen! I know, I have way to much free time nowadays ;) lol

WOW.. I just got back home and noticed all the comments and favs. Thank you SO much! I'm happy you appreciate my picture =) Please Deviantwatch me and have a look at my other works too!

Follow me (Meiio) on twitter or Instagram if you want to se more photos. :)



My other "zombie works" :

Please use my Journal skin too if you like!



:icondonotuseplz::iconmyartplz:


Btw, I know that there's other versions of zombie fingers now but I didn't copy anyone or ment to hurt anyone with this. I'm creative and I do what my heart tells me to.. If somebody else has made a similar picture then = Good for her/him! I really hope she/he had as much fun with it as I did. ;)
I made mine because I had a dream about being chased by a family of zombies and that gave me this idea.

I WILL hide comments or block people that are rude or offensive because I dont do well with people like that. If you dont like it? Then its your problem, not mine. Ofcourse people can have opinions but write them without being rude and they will be shown. :) Although its totally pointless to express that you think I copied anyone.. Because I dont care what you may or may not think about that. I just want to know if you like MY picture and I really appreciate all the lovely and fun comments I've gotten from so many of you nice people here!! Thanks y'all! :D Your comments and favs make me truly happy. <3
Add a Comment:
 
:iconcapndeek373:
CapnDeek373 Featured By Owner Apr 1, 2017  Professional General Artist
Featured... April the First  Ahooooy Matey!
Reply
:icongoforaperfect2010:
GoForAPerfect2010 Featured By Owner Aug 17, 2016   Artist
Let's see them put THIS on YouTube XD
Reply
:iconmonochrome-telegram:
Monochrome-Telegram Featured By Owner Oct 1, 2015  Hobbyist General Artist
Aww, so adorable :D
Reply
:iconlanca226:
Lanca226 Featured By Owner May 24, 2015
:iconkittennodplz:
Reply
:iconrashard101:
rashard101 Featured By Owner Apr 27, 2015
OH thats good.
Reply
:iconslippyfists:
SliPpyfiSts Featured By Owner Apr 11, 2014  Hobbyist General Artist
That is genius LOL!! Awesome!
Reply
:icongwend-noriko-b:
Gwend-Noriko-B Featured By Owner Jan 2, 2014
Excellent xD
Reply
:iconzaenymmark:
ZaenymMark Featured By Owner Oct 22, 2013  Hobbyist General Artist
Oh look, someone stole your art and cropped the watermark out.
josh80980.deviantart.com/art/I…
Reply
:iconswebliss:
Swebliss Featured By Owner Oct 22, 2013  Professional Artist
Thank you! I reported him, and I really appreciate you telling me!:)
Reply
:iconzombie-rockstar:
ZOMBIE-ROCKSTAR Featured By Owner Oct 22, 2013  Hobbyist Photographer
Hey, just wanted to let you know that someone stole this.

The stolen deviation is here: josh80980.deviantart.com/art/I…
Reply
:iconswebliss:
Swebliss Featured By Owner Oct 22, 2013  Professional Artist
Thank you! I reported him, and I really appreciate you telling me!:)
Reply
:iconmateograph:
MateoGraph Featured By Owner Sep 6, 2013
Funny ^^
Reply
:iconmateograph:
MateoGraph Featured By Owner Sep 6, 2013
Funny ^^
Reply
:iconsuellemartins:
suellemartins Featured By Owner Aug 22, 2013  Hobbyist General Artist
HAHAHA!
Reply
:iconmovieviewer-man:
MovieViewer-Man Featured By Owner Jun 14, 2013  Hobbyist Digital Artist
This is awesome! Great idea.
Reply
:iconmercer89:
Mercer89 Featured By Owner May 6, 2013
Haha thats brilliant :)
Reply
:iconlumdrop:
Lumdrop Featured By Owner Apr 3, 2013  Professional Digital Artist
Oh my glob :D
I'm gonna show this to everyone XD
Reply
:iconasiamazing:
Asiamazing Featured By Owner Mar 18, 2013
so cool! :)
Reply
:icon123-p-p-h-123:
123-P-P-H-123 Featured By Owner Feb 22, 2013
Brilliant !!!!
Reply
:icongarrett-btm:
garrett-btm Featured By Owner Feb 4, 2013  Professional Digital Artist
that is fan-damn-tastic
Reply
:iconannacioccia:
Annacioccia Featured By Owner Jan 2, 2013
ingenious.
Reply
:iconthelightandthedark1:
thelightandthedark1 Featured By Owner Dec 29, 2012  Professional Artisan Crafter
I LOVE this :)
Reply
:iconlamia-bunny:
lamia-bunny Featured By Owner Dec 25, 2012
omg, I really have to try this too,
i'm in love wit it ;3
Reply
:iconswebliss:
Swebliss Featured By Owner Dec 26, 2012  Professional Artist
okey. good luck finding a good theme :)
Reply
:icontrueform:
Trueform Featured By Owner Nov 26, 2012  Hobbyist Digital Artist
Ahh this me me LOL! Thanks for the laughs! :D
Reply
:iconblinkiani:
blinkiani Featured By Owner Nov 14, 2012
haha lovely!!
Reply
:iconkylie-xd:
kylie-XD Featured By Owner Oct 27, 2012  Hobbyist Traditional Artist
lol so cute ^__^ in a horror way
Reply
:icontimeangel18:
Timeangel18 Featured By Owner Oct 26, 2012  Student General Artist
just to cute love it. puts a twist to the normal finger figures...? is that what they are called? anyway this is sooo cuteeven if its zombies >.<
Reply
:iconswebliss:
Swebliss Featured By Owner Oct 27, 2012  Professional Artist
Thank you! :)
Reply
:icontlozrkfang:
tlozrkfang Featured By Owner Oct 15, 2012
That's freaking awesome!
Reply
:iconcheslah:
cheslah Featured By Owner Oct 12, 2012  Professional Photographer
Reply
:iconswebliss:
Swebliss Featured By Owner Oct 20, 2012  Professional Artist
Thanks :)
Reply
:iconamraxx:
amraxx Featured By Owner Sep 19, 2012  Hobbyist Photographer
Funny... and scaring
Reply
:iconel-rado:
El-Rado Featured By Owner Sep 11, 2012
This is truly awesome.

Btw you misspelt "meant" on the first line of your second last paragraph.
Reply
:iconswebliss:
Swebliss Featured By Owner Oct 20, 2012  Professional Artist
thanks :)
Reply
:iconbeastboxdesigns:
BeastBoxDesigns Featured By Owner Aug 26, 2012  Professional General Artist
Really cool idea
Reply
:iconlexxisterling:
lexxisterling Featured By Owner Aug 21, 2012  Student Artist
lol that is so funny wish i was that creative
Reply
:icondragovich:
Dragovich Featured By Owner Aug 20, 2012
This is Great. Made me smile. Terrific............
Reply
:iconthemaskedlulu:
TheMaskedLuLu Featured By Owner Aug 12, 2012   General Artist
awsome it is so funny and it is a great idea
Reply
:iconsamm24:
samm24 Featured By Owner Aug 3, 2012
Love it! I cant not smile when i see this.
Reply
:iconjoeengland:
JoeEngland Featured By Owner Aug 1, 2012  Professional General Artist
That's brilliant. I wonder what became of the thumb? I can only assume the citizens of the right hand nuked the left before the infection could spread.
Reply
:iconfabii-editions:
fabii-EditiOnS Featured By Owner Jul 27, 2012
haha..! xD
Reply
:iconlanc3rz3r0:
Lanc3rZ3r0 Featured By Owner Jul 19, 2012  Hobbyist General Artist
this is hilarious!
Reply
:iconjessthellamaqueen:
jessthellamaqueen Featured By Owner Jul 15, 2012
ha ! thats clever! XD
Reply
:iconopiron:
Opiron Featured By Owner Jul 14, 2012
Can you do any more finger art? I love them!
Reply
:iconlulusart:
LulusArt Featured By Owner Jul 3, 2012  Student Digital Artist
are this fingers from you, or from niaandbeagle? [link]
Reply
:iconswebliss:
Swebliss Featured By Owner Jul 3, 2012  Professional Artist
It's my work. Thanks for telling me!
Reply
:iconlulusart:
LulusArt Featured By Owner Jul 4, 2012  Student Digital Artist
ok
Reply
:icondouph:
douph Featured By Owner Jun 29, 2012
The best part is the leg at the mouth
Very creative!!!
Reply
:iconmaxi4evr98:
maxi4evr98 Featured By Owner Jun 27, 2012
omg... thats so freaking ADORABLE!!! XD i know its weird for saying that but haha its so cute!... but sad..? haha
Reply
Add a Comment:
 
×
  • Art Gifts




Details

Submitted on
May 23, 2012
Image Size
50.6 KB
Resolution
500×512
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb

Stats

Views
40,572
Favourites
2,843 (who?)
Comments
294
×