Deviation Actions

Sugarcoatidli3z's avatar

Pikachu convertible ski mask

lol i'm soooo unphotogenic ><

well it's getting cold and i wanted a ski mask, and i like pokemon so this is what you get when you combine all of the above.

i MIGHT make the base pattern for the ski mask available for free, but i think it might be worthy of selling, so what do you think is a fair price for a pattern?

took about 12 hours? i dunno

ALSO
i've noticed some of my stuff has been copied from images when i didn't provide a pattern, and it bugs me that they didn't ask permission :( when i don't provide a pattern, it means i kinda want it to be one of a kind. i'm gonna make a journal to clear things up.

also if you wanna post the image in a blog or something, please ask and link me to the blog :)

Pikachu is copyright of the pokemon company and Bandai and Nintendo!

EDIT:
this has blown up on the intarwebz! I googled myself read some comments, there is some clarification needed.

i have other suggestions for masks and will work on those.

no i will not use this mask for crime or fetish lol.

OTHER EDIT:

i've made the base pattern available here for free as a gift to the internet.
[link]

when i was starting out, i used a lot of free patterns from the internet, and now i can make my own. if you know how to crochet, you can use this and a little imagination to make your own masks. i'd like to see them when you make them, so please link me :)
Image details
Image size
1514x872px 309.63 KB
Published:
Comments321
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
mamatree69's avatar

Hi there! the link isn't working and I'd really appreciate it if you could send me the link somehow. My email is mskrazykat05@gmail.com and I really want to make these for my friends and I.:D

BunBun-The-Bunny's avatar
I'm very late to this post but the link for the pattern doesn't work. If you could update it that would be awesome, if not, I would like to purchase one from you very much!! My email is juggic@yahoo.com Thank you!
I would love to buy a mask or to get the pattern - please let me know how to reach you!  :)
Cheers from Amsterdam
desiree.brands@gmail.com
IssakandInge's avatar
Omg why is it ao terrifying when pulled down
l-Scar-l's avatar
Ski mask? More like Heist mask lol
can i buy one off you? PLEASE
Jamesquanquan@gmail.com
Jameaquanquan@gmail.com can I please buy one ASAP?
Can I have/buy the pattern? The link is down. frederickmcdouglas@gmail.com
I'm interested in this pattern. Please contact me at hanahjleonhardt@gmail.com
hello I am very interested in buying one of these - please email me on myikhwan.ent@gmail.com
Hi I would like to buy one for my cosplay, contact me via to_rise_for_honor@hotmail.com please :3 and thank you.
Cr4zy5ant0s's avatar
hey I am interested in getting two of those :o alexandersantos86@yahoo.co.uk email me
XxozzybrookexX's avatar
thank you for the pattern im so making this for my brother!
mamatree69's avatar

Hi! I know it's a bit odd to have a reply 6 years later haha! the link is down right now but I would really love to have one of these, if you can and it isn't a hassle I'd appreciate it if you could send me the link. My email is mskrazykat05@gmail.com

please may you get in contact with me want to buy one will pay what u want ninjasoapdupree@gmail.com thats my email asap and i will send you the money via paypal or bank 
ViolaZierau's avatar
I imagine Serial Killers and Bank Robbers to wear something like this
hello I am very interested in buying one of these - please email me on andrew@alpineanswers.co.uk
Hello, I want to buy one.

Contact me at: d-callan@hotmail.co.uk
TheMan6991's avatar
Hello, I want to buy one.

Contact me at: jonathan.agger@gmail.com
TickleMeHoHo's avatar
I would totally rob a bank with that!
If you would be willing to sell one please email me GoldMindsintl@gmail.com
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In