Deviation Actions

stuff-I-do's avatar

Nine/Rose.

By stuff-I-do
70 Favourites
33 Comments
2K Views
Im officialy a WHOvian now. and Jesus im so SO sorry i didnt watch this PHENOMENAL show before. It just fantastic.

I'M GONNA MISS YOU SO MUCH NINE ;-; MY HEART IS MOURNING YOU YET. Your charisma, your humor, your VOICE, that damn perfect smile. the lil' clashes with Jackie!.
I like Ten. But im in Nine-Rose mode yet.
Image details
Image size
500x500px 199.92 KB
Published:
© 2013 - 2021 stuff-I-do
Comments33
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
xCrossoverLoverx's avatar
I'm only on season four right now (currently playing catch up... or attempting to, at least) and I still miss Nine. And him and Rose. They were just... amazing, beautiful, fantastic, a lot of other stuff, together.

This is amazing, by the way.
stuff-I-do's avatar
True That Stamp  i understand. i was there. hell, still are. will always be.
 but i loved ten-rose too! they complete each other♥
s4 is great :) really. 
xCrossoverLoverx's avatar
I personally think any version of Doctor/Rose can complete each other in some way. 

I enjoy Ten/Rose too but since there's so much of them I try to keep the other pairings alive (namely Nine/Rose since a lot of people seem to skip him...which I still don't get).
stuff-I-do's avatar
oh no i agree with you completely. and you know what i love about nine-rose that ten-rose doesnt have? the 'pals' relationship she had with nine :) i mean, i LOVE her with ten, i do, they were like discovering love for the first time -at least rose was. the doctor was discovering it for the first time in a long, long time...- but i always felt that kind of *lack* of friendship-vibe she managed with nine. AND THE SASS omg the sassiness in the two of them, god how i missed THAT from rose.
but as i said, it was a new trip with ten. a trip to love :iconrainbow-plz: *sap as hell i know*.
xCrossoverLoverx's avatar
Agreed. I personally believe Nine loved Rose and Ten both inherited and grew that love but I agree; Ten/Rose was just missing that something Nine/Rose had. 
stuff-I-do's avatar
was just missing a bit, in my opinion, that pals-thing. just that.
but i loved them nonetheless:)
stuff-I-do's avatar
Dragonwing101's avatar
Me too. I've just become a Whovian too. Gosh I miss nine!
stuff-I-do's avatar
ikr!! ;-; he was fantastic
Dragonwing101's avatar
stuff-I-do's avatar
jeez there goes my ninefeels again.
stuff-I-do's avatar
*nods and cries harder next to you*
Dragonwing101's avatar
Did you know he's the villain in Thor 2? Can't wait to see Thor now.
stuff-I-do's avatar
OMG RLY?? You mean christopher eccleston? :O thats amazing!.
View all replies
KatherineFan324's avatar
ROSE AND THE DOCTOR FOREVER!!!!!!!! And u thought u were sad when nine regenerated? U don't know sadness yet until the ene two and of season four but I won't tell u anything.
stuff-I-do's avatar
JESUS Y U DO THIS TO ME :noes:
i know some things... but yeah, better you dont said nothing.
BUT GOD IM GONNA MISS ROSE TYLER SO MUCH TOO!
KatherineFan324's avatar
I miss Rose sooooooooooo much shes my fave character other then the doctor.
stuff-I-do's avatar
yeah she's so cool :)
sailorjessi's avatar
This is so beautiful! Rose and The Doctor are so perfect together. <3
stuff-I-do's avatar
yesss i love them so much! thank you :♥
TheBritishGeek's avatar
*starts bawling because of intense Nine/Rose OTP feels*
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In