Stinky9's avatar
Allah Akbhar!
679 Watchers166.1K Page Views341 Deviations
Christmas slider
8
24
Floopi
41
144
iTunes 10
155
910
Pirates Van
10
21
Polar Pimp
7
29
Small ones
39
85
IconFinder 1
6
26
Key Thing
13
66
Random Pizza Box
13
26
Choklad
5
28
See all
Christmas slider
8
24
Floopi
41
144
iTunes 10
155
910
Pirates Van
10
21
Polar Pimp
7
29
Small ones
39
85
IconFinder 1
6
26
Key Thing
13
66
Random Pizza Box
13
26
Choklad
5
28
Floopi
41
144
iTunes 10
155
910
Pentax K7
18
78
Choklad
5
28
Random Pizza Box
13
26
Key Thing
13
66
IconFinder 1
6
26
Small ones
39
85
Polar Pimp
7
29
Pirates Van
10
21
Sep 29
Serbia
Deviant for 12 years
Badges
Albino Llama: Llamas are awesome! (71)
Yeah.
I'm not really looking at this no more, I just logged in after a year and something, shit there were a lot of job offers. But alas if you desire my services mail me. pedja.rusic@gmail.com and visit my dribbble page http://dribbble.com/Stinkisar
IconBox 2.0 is OUT! :D
Hello to all icon designers and enthusiasts ! Im proud to say that the app hit's your friendly neighborhood  browser at http://www.iconboxapp.com/ ! You can download your free trial now! [In case of bugs bear with us, and turn on your automatic updates!] Thx to all of the ppl in the beta trials, and folks at IconBlock Ltd. http://iconblock.com/ for making an app that rocks! Change is good...take care all :D
Solar Empire take 2
Playing again in photoshop, tell me folks whatcha think? :D The image is here [it's a must] CLICK HERE Expect new icons soon ;) Cheers all :wave:

Comments1.9K

anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
claudiorigo's avatar
claudiorigo|Hobbyist Filmographer
hello..... nice icons
Reply  ·  
Mr-Ragnarok's avatar
Happy Birthday 2 U :)
Reply  ·  
dev-john's avatar
dev-john|Professional Interface Designer
I've heard today is you birthday....


......

......

......



yep that's all I have to say....

(turns around and walks away)
Reply  ·  
SoundForge's avatar
SoundForge|Hobbyist Interface Designer
:cake: Happy birthday to you! :party:
:cake: Happy birthday to you! :party:
:cake: Happy birthday dear Pedja! :party:
:cake: Happy birthday to you! :party:

:iconhappybirthday2plz: my friend and have a very, very nice day! :party: :D
Reply  ·  
BojanPapic's avatar
BojanPapic|Hobbyist General Artist
Idem da ti pogledam galeriju a ti obidji ovu grupu:
:iconartistsofserbia:
Prikljuci se, vidi koga jos ima, okaci neki rad :D
Reply  ·  
BlindSoul10's avatar
BlindSoul10|Hobbyist Photographer
Check out AppsIndex - a Mac OSX Free Applications Package:
URL: [link]

Thanks, And btw you got amazing works! :)

P.S.
We're also looking for graphic artists to join our team if you're interested please let me know and I will give you more details.
and again, Thank you!
Reply  ·  
ReignOfRedRain's avatar
ReignOfRedRain|Hobbyist Photographer
Peđa... Nemam reči za to koliko su ti fantastični radovi, samo tako nastavi!
Pozz :peace:
Reply  ·