Deviation Actions

steffy-beff's avatar

Mornings

By
84 Comments
10K Views
Twilight likes early mornings. Just plain ol' unicorn Twilight for y'all. I'm dead tired now. :sleep:

Featured on Equestria Daily's Drawfriend! #28:[link]

You may not use, modify, repost, distribute, sell, copy, or claim without permission. All art is © *steffy-beff.
Image details
Image size
3000x3000px 2.32 MB
Published:
© 2013 - 2021 steffy-beff
Comments83
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Dino-Mario's avatar
Mornings are 20% better with a good cup of coffee by your side
LittleTigerAngel's avatar
Reminds me of my bff but with coffee and her laptop lol! Dance!
steffy-beff's avatar
Hehehe! How cute ^_^
KaylaMyLittlePony's avatar
Posted art with tara strong and twilight
KaylaMyLittlePony's avatar
lol! I have seen a lot of your art and leme tell you,girl,I like what I am seeing!  You are seriously talented!
steffy-beff's avatar
Thank you so much hun (: I appreciate it!!
steffy-beff's avatar
Sniperloo's avatar
Good morning Twi- 

... Wait. 

Twilight?! Why are you in my house?! Why? When? Where? What?! *Passes out*
steffy-beff's avatar
Mizumi-No-Okami's avatar
Twilight Sparkle like many Canadians starts her day off reading the weather in the paper with a cup of Tim Hortons Coffee
steffy-beff's avatar
XDD She's Canadian?? Hehe.
Mizumi-No-Okami's avatar
voiced by Tara Strong who is indeed Canadian
steffy-beff's avatar
HAHAH that's great! :giggle:
Cansecoangel's avatar
This is amazing ^^ it kinda makes wanna drink some coffee but it's the middle of the night TT.TT
steffy-beff's avatar
(: Thank you! Drink hot cocoa, it's not as wakening and it's sweet :3 hehe.
Cansecoangel's avatar
Thanks but we don't have cocoa TT.TT
Come to think of it, I haven't had cocoa in almost a year. Anyways, great job on this painting ^^
OHCF's avatar
If I have coffee by itself, or have BAD coffee, I'd probably die. And I can't recall the last time I read a newspaper from the same day.
steffy-beff's avatar
Ewww. Yeah, I don't like coffee that much either >.> and also me neither XD
Pirill-Poveniy's avatar
Ew coffee! D: Ew, awful news!
steffy-beff's avatar
How do you know it's not tea? ;P
Pirill-Poveniy's avatar
Good point. But I dislike tea too!
StormyNightPegasus's avatar
I like my tea how I like my men, Hot and British.
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In