Shop Forum More Submit  Join Login
×

MP4

Download (159 KB)

Full Video: [link]
Since DA doesn't allow me to submit this gif through the art thingy, I'll just make a journal XD

So this is just a silly gif of my video for :iconkikirdcz: birthday 
Enjoy ^^
Comment "moo" and I'll give ya an emote XD

💖 i have a romantic crush on you
💜 i want to make sure you're happy
💙 i have a platonic crush on you
💚 i'm a little jealous of you
💛 i just think you're a cutie
💘 if you wanted to marry me, i wouldn't say no
👀 I don't really know, you, but you seem cool!

actions
💗 i want to give you a hug
💋 i want to kiss you
🍫 id date you if you were up for it
💪 i'd fight someone if they talked shit about you
🔊 i'm glad i started watching you
💬 i wish we would talk more!
💭 i think about you a lot

opinions
👏 everything you say is great wtf
🍏 your social views are great
🍰 youre unbelievably sweet
⁉️ youre unbelievably rude
🎧 you have great taste in music
👑 your account aesthetic amazes me
🚨 you intimidate me
👊 i want to smash your face in
⚠ youre ridiculous
⛔ you give me secondhand embarrassment
spyc-a.tumblr.com/
I might upload some Lego pics for fun XD
and maybe make a ask series kind of thing....using Lego XD
Hey, I have Twitter *tweet tweet moo*
so yeah, follow me XD
twitter.com/SpyC_A
Tagged by :iconaminaislam:
Three names you go by:
1) Ali (real nickname)
2) Mr. Lego (PSN name)
3) Spicy (Isn't it obvious already XD)

Three things you've done in the last 33 minutes:
1) Eat
2) Sleep
3) Look at the journal I was just tagged in XD

Three things you like about yourself:
1) I think I'm okay now with my body since I'm physically fit XD
2) I love the works I make for Youtube
3) I like style in clothes (somewhat emo XD)

Three things you dislike about yourself:
1) I'm too shy to talk to people irl
2) I don't like my voice
3) I sometimes think about myself too much

Three parts of your origins:
1) I am from the Philippines
2) English is my first language
3) I couldn't talk until I was three years old

Three things your afraid of:

1) Rejection
2) Failing
3) Being left all alone (tho I'm used to it now)

Three things your wearing right now:

1) Dark blue shirt
2) Boxer shorts
3) Underwear XDD

Three of your daily essentials:

1) Playing with my PS4
2) Exercising
3) Talking to friends (online)

Three important objects:
1) My Laptop
2) My Phone
3) My Mic

Three of your favorite bands:
1) Panic! at the Disco
2) Coldplay
3) Breaking Benjamin

Three ways to be happy:
1) Comedy
2) Support from friends and fans
3) Being with friends

Three of your favorite songs at present:
1) Bag Raiders- Shooting Star
2) Hamilton- Wait for it
3) Heathers- Meant to be yours

Three things you regret:
1) Being an introvert
2) Not taking chances
3) Being single

Three important things you've given to the world:
1) My videos
2) Friendship
3) My jokes


Two truths and a lie
1) I love anime
2) I'm not into love
3) I nearly killed someone

Three things you want in a relationship:

1) What's that?
2) Never heard of it
3) Does it matter?

Three things you just can't do:
1) Show my true feelings
2) Find my true happiness
3) Become a leader

Three things you miss from your past:
1) Staying in a all boy school
2) My Grandmother
3) My mood to not give a shit about my looks

Three gifts you'd like to receive:
1) Fan Art
2) A MLP poster
3) Rainbow Dash Plushie

Three reasons why you are who you are:
1) Terrible past
2) My friends
3) Reading too much shipping stories/comics

Three of your favorite hobbies:
1) Voice Acting
2) Exercising
3) Playing Video Games

Three things you want to do really badly right now:
1) Chill and Relax
2) Stare at the clouds or stars
3) Be alone

Three careers your considering:
1) Voice Acting
2) Teaching
3) Pilot

Three places you want to go for holidays:
1) Japan
2) United Kingdom
3) Paris

Three cartoon characters:
1) Spongebob
2) Ezra (Star Wars Rebels)
3) Zane (Lego Ninjago)

Three boy's names:
1) Alfonso
2) Blake
3) Peter

Three girl's names:
1) Ruby
2) Veronica
3) Angelica

Three things you want to do before you die:
1) Travel around the world
2) Voice Act in a TV Series
3) See my internet/gaming friends
Tagged by :iconaminaislam:

Are You🙃: 
•Single: *Shrugs* I don't care anymore
•Scared Of The Dark: Used too
•Scared Of Heights: A bit
•Scared Of Drowning: Meh I still swim
•Scared Of Losing Someone: I guess
Do You Think🤔: 
•People Talk About You Behind Your Back: Well it's not like I do the same thing :bademoticon: 
•Someone Loves You {Not Including Family}: PFFT HAHAHAHAHAHHAHAHA
•Someone Hates You: I could name a few but I'd rather not
•Someone Is Reading This Right Now: Wassup
•Ever Had A Boyfriend/Girlfriend:  Still don't care
•Ever Wanted To Kill Someone: Eeyup
•Felt Lonely: HAH YA BET I DO
•Cried Your Self To Sleep: I'm still wondering how I'm friends with those people
•Snuck Out🏽: I'm no good boy eheh
•Littered: Kakashi Walking - Free Icon huh you said something? *drops trash on the floor*
Do You:
•Like Anyone: WhY wOn'T yOu BuIlD oUr MaChIne 
•Want Boyfriend/Girlfriend: Too lazy
•Have Ebola: I'm a healthy boy
•Like Your Life: *sarcasm* pfft, who doesn't
•Wish You Could Change Something From The Past🏽: Heh, I made a lot of mistakes in the past
•Do you have a bestFriend: You mean the same person that made me cry myself to sleep? I dunno anymore
•Like Mustard: Eenop
•Have A Phone: Not to brag but, yea I do XD
How Many🙉
•Tooth Brushes You Got: I dunno about 5-10?
•Phone Cases You Got: 3 I guess
•Fillings Have You Had: No idea

Too lazy to tag anyone (or maybe i just don't want to tag people I know)
You can just "steal it" from me

Heyo I got a totally new and LEGIT ID (totally not my face or anything XD)
Tagged by :iconartistcoolpony:
RULES:
1. You have to post ALL THE RULES
2. Answer the 12 questions that you have been asked and then create twelve of your own
3. Choose 12 victims to tag
4. Legitimately tag these 12 people or die
5. You can NOT say you don't do tags, becuz dats bad!!!! 
6. Tag backs are TOTALLY ALLOWED, 'k?!
7. You must do it in a journal entry, ok ok?

1) What is your favorite cartoon?
Besides MLP XD right now I'm just watching Star Wars Rebels so yeh XD
2)What is your favorite anime?
NARUTO SHIPUUUUUUDEN
3)Who is your favorite artist?
Everyone I watched XD
4)Are in a relationship right now or are you single like me ^^?
Pfft, what's a relationship? XD
5)Who is your favorite character in MLP or other cartoon shows?
Rainbow Dash FTW
6)Who is your least favorite character?
Ehhhhhhh Rarity
7)Do you have an OTP?
SoarinDash bruh XD
8)Why and how did you start shipping you OTP?
Dunno cuz they look cute together? XD I guess I saw ahem :iconkikirdcz: ahem drawings XD
9)Who is you favorite singer?
Um I love everyone I listen too XD
10)Who is your least favorite singer?
None XD
11)Who is your favorite youtuber?
Well besides myself XDD I really like Kuledud3 cuz she's a kuledud XD
12)Who is your least favorite youtuber?
I LOVE EVERYONE I SUBSCRIBED TOO XD

I should really be studying right now XDD
Too lazy to tag someone just steal it from me if ya want to answer dem questions
Tagged by :iconpugoii:

DA Username: Spicy A

Name: Ali

Nicknames and/or Preferred Names: Ali, Spicy, LegoManVids

Gender and Pronouns: Male

Age: 15

Country: Philippines

Zodiac Sign: my what? XD

YOUR DA
Number of Past Accounts: 1

Number of Past Usernames: 1

First Username: Same as the one now XD

Original Join Date: June 4,2015

Premium Member?: Eenope

Watchers: 68 for some reason XD

Deviations: 14

Favorites:  192


- FAVORITES -

Favorite Digital Art Program: None XD

Favorite Traditional Art Medium: None XD

Favorite dA Artists: All the people I watch XD

Favorite Movies: Guardians of the Galaxy, Star Wars, Lord of the Rings, Harry Potter, Lego Movie, Avengers

Favorite TV Shows: My Little Pony, Naruto, Gakusen Toshi Asterisk, Lego Ninjago, Young Justice, Steven Universe

Favorite Music Artists/Bands: Coldplay, Breaking Benjamin, Imagine Dragons, Green Day

Fandoms You're Stuck In: MLP, Lego, Naruto

- PERSONAL -

Sexual Orientation: I'm straight but I support the LGBT

Pets: So many Dogs

Number of Family Members in Household: more than 5

Scars?: i got one for both of my knees

Tattoos?: nope

Piercings?: I wish XD

Alcohol?: I used to drink now i don't 

Drugs?: well if the drugs are for good use of my health XD

Height: 5 foot 8

Weight: no Idea

Get Tagged

:iconkikirdcz:

:icondashy24:
Tagged by the birthday girl :iconkikirdcz:


Rules:
Tag 8 people you want to know better!

Name:
Ali something(no Last name sorry)



Star Sign:
What? XD

Average hours of sleep: 
8 until i feel like it

Lucky Number: 
69 XD

Last thing I googled: 
Porn...JK I forgot XD

Favourite Fictional Character: 
Kakashi

What are you wearing now?
My Pajams

When did you start this account?
Dunno

Amount of watchers
35(no idea why XD)

What do I post?:
Drawings and Tagged Journals I guess

Do I run any more blogs: 
I have Youtube (Subscribe please XD)
www.youtube.com/channel/UC3bRW…

Do I get a lot of comments?
Youtube, yes
DA, nah

Why did I choose this username:
Cause I wanna make people feel HOT! XD

Age: 
15....ladies *wiggles eyebrow* XD

What are you afraid of?: 
Insects, bugs, the ocean, being alone in the dark on the place I don't know, and death

What is your (mostly) daily routine: 
Wake up, Use computer, Do push ups, Eat lunch, Do push ups, Sleep for the afternoon, Wake up, Use computer, Eat dinner, Do push ups, Chat with friends on Skype, Sleep

What do you like: 
Sports, Friends, Cartoons, Anime, Lego, Dogs, Playstation, and many more

Hair Colour: 
Dark Brown

Eye Colour: 
Brownish?

Left or right handed:
Right

What are you doing right now:
This Journal

What do you someday wanna be amazing at drawing:
Ponies I guess XD

TAG YOU MUTHER BUCKERS

:iconpugoii:

:iconohhoneybee:

:icondashy24:

:iconvanillashineart:

dunno anymore meh XD
Well tom is my Soccer Festival
Haha dunno if I'll win Gold, Silver or Bronze
If you want to wish me luck then go ahead, I ain't stopping ya
Damn its gonna be muddy and I'm gonna sweat so much but meh I'm used to it(cause I do push-ups every day XD not bragging and all hehe)
Rules: Name TEN favorite characters from TEN different fandoms. Then, tag TEN people!

1. Rainbow Dash- My Little Pony
2. Temari- Naruto
3. Kai- Lego Ninjago
4. Chat Noir- Miraculous ladybug
5. Raphael- TMNT
6. Ruby- RWBY
7. Kanan- Star Wars Rebels
8. Astrid- How to train your Dragon
9. Undyne- Undertale
10. Buttercup- Power Puff Girls

______ I CHOOSE YOU
:iconkikirdcz:
:icondashy24:
:iconcolourstrike:
:iconbeyond-theboundary:

I'm to lazy to tag 10 people XD
Tagged by :iconkikirdcz:

Post these rules.
Post 8 facts about your character.
Tag other 8 characters.
Post their names along with their creators' avatars.
Gift: Sparking Tempest - redesign by KikiRDCZ

(People drew my other OCs but this is my main on cause why not XD)

1. He's the youngest member of the Wonderbolts.
2. He's the first phoenix pony ever found...for now I guess XD.
3. Since he's a phoenix pony, when his mane, tail, and eyes ignite to flames, his speed now outmatches Rainbow's speed even her sonic rainboom.
4. He is immune to freezing so he doesn't need to wear anything when its winter
5. He likes making ponies laugh.
6. He likes sleeping clouds most of the time at night time instead of his bed at home because he likes to feel the cool air and enjoy the view of Luna's moon.
7. He likes making impressions of other ponies like Big Mac and etc.
8. Most of his friends are mares (not really because they think he's cute but because he's pretty sweet and loyal)

:icondashy24: -Moonlight Dash
(your like the only one I know haha XD)
Ok for those of you who I didn't tag but still want to do this anyway just tag and say you got from yours truly
Tagged by :iconcolourstrike:

Rules--
1. I have to post these rules.
2. Each person has to share 13 things about them.
3 .Answer the 13 question asked to you and invent 13 questions the people you tag will have to answer
4. Choose 13 people.
5. You have to legitimately tag 13 people.
6. You can't say you don't do tags.
7. Tag-backs are ALLOWED.
8. YOU MUST MAKE A JOURNAL ENTRY. NO COMMENTS. Unless you're commenting about the 
actual entry.
9. You have to finish this within a week. If not, you'll have to do whatever the creator
tell you to. Art, rp, etc.
10. Be creative with the title. No "I've Got Tagged" things.<---

FACTS!!!:
1. I'm the middle child of my family
2. I nearly died twice
3. I was bullied my whole school life until I went to high school
4. I'm not sure whether I'm straight or not XD
5. I become a brony at May 2015(so early am I right XD)
6. I'm not a fan of horror games
7. MLP changed my life
8. A guy kissed me(I'm a guy btw)
9. I have two Youtube channels one is LegoManVids where I make Lego videos and the other is Spicy A where I make MLP videos
10. I scream like a girl sometimes XD
11. I do 90+ push ups everyday
12. I like having long hair than short hair
13. I'm single XD

Questions from Color:

1. If you had superpowers, what would they be?
Flight and Super Strength
2. What is your favorite book?
To Kill a Mockingbird(R.I.P Harper Lee)
3. Do you have any pets?
Dogs, Cats, Fishes, and Turtles
4. If you could take a trip anywhere, where would you go?
Paris and United Kingdom
5. Do you have any siblings?
2
6. What is your least favorite movie?
Man of Steel
7. Favorite restaurant?
Sambokojin
8. What would you do if you had telekinesis?
oh you don't wanna know hehe XD
9. Favorite game?
Mortal Kombat X
10. Favorite artist?
KikiRDCZ (hi guardian XD)
11. What is you favorite episode of MLP?
Wonderbolts Academy
12. If you could meet anybody, who would it be?
friends online
13. Favorite amusement park ride?
Star Tours WOOH!

My Questions:
1. Are you single?
2. Favorite Anime?
3. Have you ever had a near death experience?
4. Have you ever punched someone out of anger?
5. What would happen if MLP never existed?
6. Dream job?
7. Ever kissed the same gender?
8. Favorite shipping?
9. Have you ever seen your relatives die?
10. Pancake or Waffles
11. Favorite genre of music?
12. Have you ever had an injury from sports or any activites?
13. Have you seen Spicy A in Youtube? XD

I choose YOU:
1. :iconbeyond-theboundary:
2. :icondashy42:
3. :iconhikariviny:
4. :iconsweets1anastasia:
5. :iconfd-daylight:
6. :iconrainbowblitz9:
7. :iconrainbowyoshi305:
8. :iconkilalaaa:
9. :iconformsequestrianfinds:
10. :iconcaptainpudgemuffin:
11. :icondm29:
12. :iconcolourstrike:
13. :iconkikirdcz:


Tagged by :iconkikirdcz:


RULE 1. You can only say Guilty or Innocent.
RULE 2. You are not allowed to explain anything unless someone messages you and asks!

Now, here's what you're supposed to do... And please do not spoil the fun. Copy and paste this into your journal, delete my answers, type in your answers and tag (a few) of your friends to answer this. Then see what happens.

1. Asked someone to marry you?
Innocent

2. Kissed one of your friends?
Innocent

3. Danced on a table in a bar?
Innocent

4. Ever told a lie?
Guilty

5. Had feelings for someone whom you can't have?
Guilty

6. Ever kissed someone of the same sex?
Guilty

7. Kissed a picture?
Innocent

8. Slept in until 5 PM?
Guilty

9. Fallen asleep at work/school?
Guilty

10. Held a snake?
Innocent

11. Been suspended from school?
Innocent

12. Worked at a fast food chain/restaurant?
Innocent

13. Stolen something?
Guilty

14. Been fired from a job?
 Innocent

15. Done something you regret?
Guilty

16. Laughed until something you were drinking came out of your nose?
Guilty

17. Caught a snowflake on your tongue?
Innocent

18. Kissed in the rain?
Innocent

19. Sat on a roof top?
Guilty

20. Kissed someone you shouldn't?
Innocent

21. Sang in the shower?
Guilty

22. Been pushed into a pool with all your clothes on?
Innocent

23. Shaved your head?
Innocent

24. Slept naked?
Innocent

25. Had a boxing membership?
Innocent

26. Made a boyfriend/girlfriend cry?
Innocent

27. Been in a band?
Innocent

28. Shot a gun?
Guilty

29. Donated blood?
Innocent

30. Eaten alligator meat?
Innocent

31. Eaten cheesecake?
Innocent

32. Still love someone you shouldn't?
Innocent

33. Have/had a tattoo?
Innocent

34. Liked someone, but will never tell who?
Innocent

35. Been too honest?
Guilty

36. Ruined a surprise?
Guilty

37. Ate in a restaurant and got really bloated that you can't walk afterwards?
Innocent

38. Erased someone in your friends list?
Guilty

39. Dressed in a woman's clothes (if you're a guy) or man's clothes (if you're a girl)?
Innocent

40. Joined a pageant?
Guilty

41. Been told that you're handsome or beautiful by someone who totally meant what they said?
Guilty

42. Still have communication w/ your ex?
Guilty

43. Cheated on someone?
Innocent

44. Get totally drunk one night and you have an important exam tomorrow morning?
Innocent

45. A total stranger treated you by paying your fare?
Innocent

46. Get totally angry that you cried so hard?
Guilty

47. Tried to stay away from someone for their own good?
Guilty

48. Thought about suicide?
Guilty

49. Thought about murder?
Guilty

50. How about Mass Murder?
Guilty

51. Rode in a stranger's vehicle?
Innocent

52. Stalked someone?
Guilty

53. Had a girlfriend/boyfriend?
Guilty

54. Gotten totally drunk during a holiday?
Innocent

55. Physically hurt someone of the opposite gender?
Innocent
Stole from :iconkikirdcz: ...again XD

1.Name: Joaquin and my last name XD (my nickname is Ali)
2.Live: Philippines
3.Male/female: Male WOOH
4.Place of birth: Philippines again
5.Dark or white skin: Half?
6.Religion: Roman Catholic(Jesus is my savior boyyy XD)
7.Personality: Loyal, funny, aggressive, shy, creative, lazy, athletic, random, stupid at times XD, and playful
8.Primary school: hmmmm no
9.Secondary school:  yeah idk XD
10.Clothes style: Any shirts thats not white, hoodies, dark colored pants, bracelet, necklace, glasses(I need to see XD), and any rubber shoes
11.Tall or short: Tall(taller than my family so yea XD)
12.Mustache or beard: Beard baby XD
13.Smoke: I don't wanna die
14.Cats or dogs: I HATE CATS
15.Face book page: um to personal XD
16.Music type: Any inspirational music
17.Bicycle: I almost died from riding one
18.A wish you want to become true: go to Equestria XD. For real tho, I wanna see my online friends or "family" in real life to do some fun activities together
19.A dream: I wanna work for Hasbro as an Voice Actor or maybe other companies. I might wanna be a wrestler XD
20.Do you like to party: Depends on whats going on and who's there
21.Friends in real life: Most are boys
22.Friends online: Most are girls for some reason XD
23.Funny things about you: I flirt with boys and girls online for fun XD
24.Things you don't believe: End of the world bullcrap. WALANG FOREVER XD

Favorite...

25.Food: Steak
26.Fruit: BANANA XD
27.Music type: Sad or Inspirational
28.Sport: football, volleyball, handball, frisbee, and basketball
29.Games: Mortal Kombat, WWE, Lego, GTA, NBA, FIFA, Fallout 4, Assasins Creed, Call of Duty, Destiny, Battlefield, and Rock Band
30.Shoe: not a fan XD
31.Social media: Youtube WOOH
32.Do you have secret: I don't want to share it
33.Subjects: English, P.E., Music, Art, Computer, and Lunch XD

Have you..

34.Traveled with plane: Yes
35.Traveled with ship: I had a vacation on a ship
36.Took something not yours: No regrets XD
37.Cheated on exams: Used to
38.Been in crossed fire: Sometimes
39.Saw a beautiful boy/girl ever: Sure I did XD
40.Been in fight: I had to fight back
41.Ever spend the night out of home: Yep and it was fun 
42.Had an imaginary friend: My imaginary friend is an asshole sometimes
44.Been punished on school: I'm such a "Bad Boy" XD

Things u like..

45.Drawing: I suck but yea
46.Eating: Used to. Now I'm on a diet
47.Dogs: So many pet dogs
48.Hanging out: Hell Yeah
49.Singing: I'm an decent singer
50.Laughing: Been laughing since I was a child
51.Weapons: Well I use everything as a weapon but, a weapon of my choice is an katanna and a revolver.
52.About girls/guys: (For guys) their never ending fun, jokes, watching the same shows as you, and being a gamer. (For girls) their hair, smell, the fact that they look cute in everything they wear XD, being there for you, and laughs at jokes I make.

Things u dont like..

53. Assholes
54. People with no sense of humor
55. Strict teachers
56. Being hurt by others
57. Losing
58. Watching someone die
59. People who think they are better than you
60. Annoying people
61. Seafood(don't kill me please XD)
62. Being alone
63. Homework
64. Racist people

Things you never has..

65. Boyfriend XD(I still support LGBT)
66. Sister
67. My own gun

Things u never done..yet

68. I didn't go to a pony related convention
69. Kiss a girl
70. Go to a skatepark
71. Shot something with real bullets
72. Dance with a partner
73. Dyed my hair
74. Draw an amazing drawing

Last thing..

75.Last movie you watched: Star Wars Episode 7(TRAITOR)
76.Last game you played: Mortal Kombat X
77.Last food you eat: Chicken then I drank milkshake(made by yours truly XD)
78.Last thing you want: A goodnight sleep
79.Last thing you did: Study
80.Last thing you draw: My OC wearing a crown

I should be studying but I'm doing this instead XD
P.S. There's more where that came from Kiki or Princess of shippings
Stole it from :iconkikirdcz: XD

1. What is your natural hair color?
Dark Brown(looks like black to me but my mom told me its dark brown so yea XD)

2. Where was your ID pic taken?
DA

3. What's your middle name? 

R.(I'm not completing it)

4. Your current relationship status?
single

5. Honestly, does your crush like you back?
Hell no

6. What is your current mood?
Happy(kinda, sort of, maybe?)

7. What's the color of your underwear?
white XD

8. What is one thing that makes you happy?
skateboard

9. Who was the last person you cuddled with?
This question makes me sad

10. If you could go back in time, and change something what would it be?

tell myself to stop eating to much

11. If you MUST be an animal for ONE day?
I wanna be a pegasi so I can fly

12. Ever had a near death experience?
Once

13. Something you do a lot?
Play video games, use computer, make videos, sleep, eat, talk

14. What's the name of the song stuck in your head right now?

Bane of Winterstorm- The Ancient Ritual of Rakth

15. Who did you copy and paste this from?
The boyfriend(Captain Idiot) of my Senpai/friend XD
       
16. Name someone with the same b-day as you?
No idea

17. When was the last time you cried?
I don't wanna know

18. Have you ever sang in front of a large audience?
I was forced to    

19. If you could have one superpower what would it be?

super speed

20. What's the first thing you notice about the opposite sex?
Their hair

21. What's your biggest secret?
Its not a secret if I tell you

22. What's your favorite color?
Used to be red now its purple

23. When was the last time you lied?
I don't want to remember

24. Do you still watch kiddy movies or TV shows?
MLP counts right?
       
25. What are you eating or drinking at the moment?
I'm not eating
I'm drinking water

26. What's your favorite smell?
Clean clothes

27. If you could describe life in one word what would it be?
Pain

28. When was the last time you gave/received a hug?
Awhile ago with my dad

29. Have you ever been kissed in the rain?
Your making me depressed

30. What are you thinking about right now?
Crying myself to sleep

31. What should you be doing?
Sleeping but I'm a rebel

32. What was the last thing that made you upset?
My friend didn't go to the party I invited her to so I drank 4 beer bottles

 33. Do you like working in the yard?
I don't have a yard

34. If you could have any last name in the world, what would you want?
Blitz?

35. Name 5 things in your closet:
Don't have a closet XD

36. Do you act different around your crush?
eeyup

37. When was the last time you slept with a stuffed animal?
when I was 13 years old

38. How many times do you take a shower a week?
When I feel like it

39. Do you brush your teeth everyday?
I want these braces removed so yeah

40. Have you ever said something stupid in front of your crush?
I don't want to know XD

41. Have you ever watched a hockey game?
Does a movie count?

42. Do you lie about your age?
once

43. Ever been jealous about something stupid?
yes

44. Do you pick your nose?
yes...don't judge me

45. One food you hate?

Seafood

46. What's the one junk food you cant live without?
I don't eat junk food anymore(I'm on a diet)

47. How old were you when you found out Santa was fake?
This Christmas XD

48. Have you ever blown your nose and looked inside it the napkin?
Always

49. Describe your favorite underwear you have?
Their all the same XD
   

50. Did you lie in any of these questions?
No or maybe I did

I did this at 11:00 pm XD
Its been weeks since I've done a video for Youtube. I was about to make a video on Sunday but I got lazy for some goddamn reason. Ever since I got 1K subs, I've gotten lazy and less active with my channel. Dunno why, maybe because I finally achieved my goal in getting 1K subs. Or maybe because I'm so stressed from school. Or maybe because I sleep at midnight at the weekends(cause I love talking to you guys on skype). Either way I'm still lazy like hell. I'm really sorry for those who are waiting for me to make my next video in Youtube. I'll try to be active more like how was before. Don't worry guys :)