Spartan-029's avatar

Neros

46 26 248 (1 Today)
By Spartan-029   |   
Published:
I realize that I've been sharing more AoH content on the Age of Heroes Discord than here. Been working hard on all things Age of Heroes from writing, to CG, to artwork and anything in between. Neros is the first model to finally be fully textured with Certo and Titanus (transformed) a close second. Now currently figuring out a rig setup for him. Loving the eyes so far. 
Image size
1920x1080px 1.32 MB
Comments26
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
Drake432's avatar

Can you help me to get on your discord server I don’t know how

SKdaGamer's avatar
I just found my way across this and damn, I haven't seen much on AoH in a long time lol. (I honestly forgot there was a Discord server haha). Anyway this model looks really nice! I wish I had time right now amongst uni and other hobbies to do 3D modelling but I'd love to get back into it soon personally.

This looks great, keep the work up!
Spartan-029's avatar
it's been an interesting year, realizing that we haven't posted any updates beyond the server XP but i'l try and be a lil better about that. XD
hope university is going well. what are you majoring in?
SKdaGamer's avatar
It's been an interesting year full stop with everything that's happened lol. Do you have a server link? Coz I'm not in it lol; figured it'd be a good idea to join it if that's still available lol.

Also I'm studying film and animation at uni; still first year so it's generic stuff atm but next year should be when the fun stuff really starts lol (even though I'm enjoying most of it so far). Uni's going online as of Monday though (which I'm not the happiest about coz I prefer being on campus but oh well), so I'm just hoping it goes well just coz it's all so new. Like...  four weeks of on-campus study and now it's all online lol.

Anyway, hope everything's going well for you man. Cya around!
Spartan-029's avatar
that is true. i did say this would be a year of hindsight and it has not disappointed XP 

and certainly =] 
discord.gg/CcG9Sk

ugh, it's rough for sure. necessary, but rough. im not a fan of being a home body XD i miss the gym XC but i'm keeping busy

have a good one and hope to see you on the server =]
theheroofdarkness's avatar
~well isn't that a lovely sight, been so long since having seen anything from your end, quite awesome indeed. How have you been? :3
Spartan-029's avatar
yeah i've definitely been neglecting my DA page a bit and spoiling the discord "kids" xD
been doing alright. busy with finding a new job and going back to school and such. working on the story more and more. it never ends XD
how about yourself?
theheroofdarkness's avatar
~Ah, that's no fun at all, your fellow DAers deserve some love, too :lick: :heart:

:iconblush--plz: well, let's just say, I've undergone quite a 'change'. Or more like, enacted quite an overhaul, actually. ;P :lick: :D ^^; *wink*
Spartan-029's avatar
hence why i will try and be more inclusive with you all XD 

Oh? how so? like transitioning?
theheroofdarkness's avatar
~that's nice to hear. :love: :D :heart:

*giggles* ~well, I wouldn't go *that* far ahead yet, but still still coming quite close in that direction... :D ;P



(and sorry for having taken so long to answer this, had quite a backlog to work through before ^^; )

JEart94's avatar
JEart94Hobbyist Digital Artist

Awesome!

Spartan-029's avatar
Merci =]
Spiritstrike91's avatar
Spiritstrike91Hobbyist Writer
So much unseen work! Neros looks amazing!
Spartan-029's avatar
thank you =]. can't wait til he's animated
AMCAlmaron's avatar
AMCAlmaronHobbyist General Artist
Ooh, nice!
Spartan-029's avatar
thank you =] more to come 
AMCAlmaron's avatar
AMCAlmaronHobbyist General Artist
:la:
ExteriorBLAK's avatar
ExteriorBLAKHobbyist Writer

He's so insane that it's in both his membranes (his brain and his wings) Awesome work!

Spartan-029's avatar
i see what you did there XD
vonPipkin's avatar
vonPipkinHobbyist Digital Artist
I've said this before and I'll say it again: He looks absolutely gorgeous!
He's got just the right amount of detail without going overboard, I love it :heart:
Spartan-029's avatar
thank you =]. i tried to go without the micro detail but couldn't help myself. he just pops so much more XD i keep thinking about what it will be like to model and render candice and saberix ;)
vonPipkin's avatar
vonPipkinHobbyist Digital Artist
Can't wait to see your 3D take on them :D
Dan3579's avatar
Dan3579Hobbyist Artist
Wait, there's a discord server for AoH?
Spartan-029's avatar
yup. i'll send you an invite in case you're interested. 
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In