Deviation Actions

SoundLife2's avatar

inspirat

Published:
By
15 Comments
1K Views
this is a quick shot of a set up that's been hovering for a little on my work pc.

inspiration by neiio, neodesktop, mangosango ... you guys are giants :)

vs . iBakedii
wp . my own crappy mod of a wood texture - i'm an audio guy, not a photoshop wiz ;)
rm . by me & google by nardoxic
icons . taskbar - square 48px by ampeross, system ubuntu10 by pianoart
pic . iPics XI (3) by neiio
Image details
Image size
1920x1200px 1.67 MB
Comments15
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
vanessabanessa89's avatar
Okay, so question.
The rainmeter content on the bottom right... How do you get it to stay on top of the taskbar like that? Because the configs I use are always below the taskbar. If that makes any sense. is there a "move to front" option, or something?
SoundLife2's avatar
i'm using the newest rainmeter 2.1 release.

what i did was right click the rainmeter object, select 'settings', select 'position', select 'stay topmost'

seems to work very good for static, text items; however, input items like the google search bar are a bit wonky.

hope this helps :)

:peace:
vanessabanessa89's avatar
Yeah, it sure does- thanks for the info!
RadialBeamz's avatar
Can you tell me which font you used for the "TRASH" ont he taskbar? Lovin it
SoundLife2's avatar
heya ... sorry for the late reply ... was out getting married ;)

the font is 'Helvetica LT UltraCompressed'

glad your liking it ... enjoy!
SenhorIvan's avatar
SoundLife2's avatar
Thanks so much :)
plz, plz share dwall... i love it.
SoundLife2's avatar
glad you like it :)

enjoy ;)

[link]
BeeTee's avatar
Hmm, how do you get the RM skin to stay on top of the superbar? Lot of times for me, it goes under the task bar even when on Always on Top mode!
SoundLife2's avatar
hey there ...

i'm using the newest rainmeter 2.1 release.

what it did was right click the rainmeter object, select 'settings', select 'position', select 'stay topmost'

seems to work very good for static, text items; however, input items like the google search bar are a bit wonky.

hope this helps :)

:peace:
BeeTee's avatar
I will try it with the new version, cheers!
thegoodnesrus's avatar
note me wall please
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In