sora-ko's avatar
Naruto - Sannin Strippoker
8K 841 364K (1 Today)
By sora-ko   |   Watch
Published: February 13, 2004
© 2004 - 2019 sora-ko
Tsunade never knows where to stop when it comes to gambling. xD
I love the Sannin, as characters on their own and as well as a team. :heart:

Trivia: out of all my pictures, this has got to be the one that gets stolen most. Honestly, art thieves, just... stop trying already! ~__~

--
Orochimaru, Jiraiya & Tsunade (c) Masashi Kishimoto
Image size
550x449px 173.72 KB
Comments841
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
JackiHime's avatar
This picture will never stop being funny lmao
TheOddOne3's avatar
TheOddOne3Hobbyist General Artist
Cool to see this on the front page again! My favorite picture of the Sannin, probably! 
o0TheHaoMan0o's avatar
o0TheHaoMan0oStudent Digital Artist
wow how did this old thing make its way back to the front page?
PencilSpecter's avatar
PencilSpecterStudent Traditional Artist
Joke's on them, she was flat chested!!
ViviannaArts's avatar
ViviannaArtsStudent Traditional Artist
It only looks like it because her arms
Crono8's avatar
Sorako! Cool to see you on the main page xD
UntappedChaos's avatar
UntappedChaosHobbyist Digital Artist
This decided to show up near the top of my Browse page today.  o.o  I still remember it though~!  :la:
LoneWolfXXX1997's avatar
Haha XD
Cool seeing old school work floating around on here
onehitpoint's avatar
onehitpointStudent General Artist
Lol XD
Jagex49's avatar
Jagex49Hobbyist Digital Artist
Dear artist sorry for random comment i need popular peoples for this! 
Hello Everyone! New discord server just started for everyone who wanna learn to draw or already are an artist! Digital/traditional/any kind of art accepted! Tutorials,Commisions submits and request, Weekly drawing challenges and more fun is waiting for you! server is fresh and new so please help me improve it and share with your friends! Im currently looking for staff members if anyone interrested pm me on discord! link to the server: discord.gg/YGGYMyS
Imperial-Goddess's avatar
Imperial-GoddessStudent Traditional Artist
get out of here you whelp.
Tokyoflower's avatar
TokyoflowerHobbyist Digital Artist
she said sorry
Imperial-Goddess's avatar
Imperial-GoddessStudent Traditional Artist
so basically "i know this is frowned upon and makes me look bad but I'm gonna do it anyway and hope that saying sorry somehow excuses it" lol no
LoneWolfXXX1997's avatar
That is almost as bad as when People send You a note asking if They may use Your work to "Get Your name out there because They are famous" troll work People pull lol
LoneWolfXXX1997's avatar
Sorry means nothing it is annoying having twats like That who have to advertise on Others work.
LoneWolfXXX1997's avatar
Have fun having Your comment deleted Artist hate when People like You try to get free advertising from Their work.
Tokyoflower's avatar
TokyoflowerHobbyist Digital Artist
I agree she should not have done that but, she did say sorry in the beginning. Im not taking sides I'm just pointing that out even if what she did was a disrespectful 🐷
Tokyoflower's avatar
TokyoflowerHobbyist Digital Artist
she said sorry
Tokyoflower's avatar
TokyoflowerHobbyist Digital Artist
Im sorry I didn't mean to afend you...
LoneWolfXXX1997's avatar
Sorry wrong person 😑
And also I do not get offended at all I just hate dealing with trolls I am pretty sure You have dealt with those being on He as well lol
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved