Recommended for you
Featured in groupsSee All
Sor-RAH's avatar
N is for...
By Sor-RAH   |   Watch
89 57 1K (1 Today)
Published: January 30, 2011
© 2011 - 2019 Sor-RAH
Dear Journal.
I've been on the road as a pokemon trainer for a good long time.
Always there, is my Mr. Nido. He's great at King!-sized hugs.
He has a very nuzzle-y nature.
~Nino



Well, N is also for Nino and Mr. Nido the Nidoking.


I loved the Letter of the month. This was kind of a tribute to my Nidoking,that I got in that trade for a Nidoran in game from Leaf Green. Every pokemon game I get, I transfer him over to it. He's always helped me and I just love him to pieces.
:]

I colored this in the free version of SAI. It was kind confusing, somewhat~ Oh well. <3
Image size
1073x1330px 912.82 KB
Recommended for you
Featured in groupsSee All
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
Comments (52)
Evaron's avatar
Evaron|Hobbyist Artisan Crafter
I like it.
Reply  ·  
PokeRouge's avatar
PokeRouge|Hobbyist General Artist
Even beasts can be cuddly and sweet :heart:
Reply  ·  
MusicalityMix's avatar
MusicalityMix|Hobbyist General Artist
Mr. Nido... All the memories.

Nidoking 4evar!
Reply  ·  
wapy's avatar
wapy|Hobbyist Digital Artist
OMG! This is exactly what I want to do with my Nido wall the time. All the time :noes:

Nido-hugs are never enough.
Reply  ·  
Koloko's avatar
Dang, that right there is an adorable venomous death rabbit.
asdfghjkl <3 I wanna hug a Nidoking
Reply  ·  
Sor-RAH's avatar
Sor-RAH|Student General Artist
Awwh,thank you! ♥

And careful of Poison Point! ;D
Reply  ·  
Sor-RAH's avatar
Sor-RAH|Student General Artist
Thanks! <3
Reply  ·  
Cassaa's avatar
Cassaa|Professional Digital Artist
;u; Aaaaw. That's right, Nidokings need love! They are not just... big, purple, horned dinosaurs.
Reply  ·  
Sor-RAH's avatar
Sor-RAH|Student General Artist
They always need love! more on dA please. ;v;

I thought they were like dino-bunnies, personally. x'D
They...could be hugable. ♥
Reply  ·  
dragonheart963's avatar
omg that is soo cute <3
Reply  ·  
Sor-RAH's avatar
Sor-RAH|Student General Artist
Thank you~! ♥
Reply  ·  
KakashiMorph's avatar
Dawwwww. DX :heart:
Reply  ·  
lostacara's avatar
tis kind of like my cradily from my ruby xD without it i wouldn't have beaten the elite four XD

and it's currently on my soul silver i think x3
Reply  ·  
Sor-RAH's avatar
Sor-RAH|Student General Artist
You always gotta have that one pokemon that always is gonna kick butt against the Elite Four. They're mean! xD
Reply  ·  
lostacara's avatar
ii know! stupid elite four ¬¬
Reply  ·  
Zaznayka's avatar
Zaznayka|Hobbyist General Artist
awwwwwww :icontearplz:
Reply  ·  
Sor-RAH's avatar
Sor-RAH|Student General Artist
Thaaaaank you! <3
Reply  ·  
Red-Arcade's avatar
D'awwwww x'D
I always try to get a Raichu and Gyarados on meh party úvu <3
Reply  ·  
Sor-RAH's avatar
Sor-RAH|Student General Artist
Wooooah! Such a different in pokemon! What a good combo though. xD
Don't let your Gyarados eat your Raichu now!
Reply  ·  
Tami6677's avatar
Tami6677|Hobbyist Digital Artist
omg |: yes love this so hard XD I now feel like making some kind of Pokemon even for the group |D that would be awesome~
Reply  ·  
Sor-RAH's avatar
Sor-RAH|Student General Artist
Thanks!
And dude, that'd be sooooo cool if we had a pokemon event. Maybe like a mini tournament or contest? Hah, like with a manself or femself's favorite personal pokemon or something. C:
I'm not sure, but it would be totally fun, whatever you come up with! ♥
Reply  ·  
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Sign In
©2019 DeviantArt
All Rights reserved