sonicxamy09's avatar

Sonic got Amy Pregnant Pg 25

450 227 58K (1 Today)
By sonicxamy09   |   
Published: December 4, 2009
© 2009 - 2020 sonicxamy09
Sonic and Amy find out that Silver was in the bathroom taking a pregnancy test (error proof test/ept). Silver thinks that there is a possibility that he could be carrying shadow's child.
Image size
2499x4000px 2.79 MB
Comments227
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In
JulyGlop's avatar
JulyGlopHobbyist Digital Artist
Ammm
WTF?
ahyuncandy's avatar
ahyuncandyHobbyist General Artist
BWHAHAHAHAHA ok this is THE BEST comic series i am reading like 2016-2017 prob
1candy1sweet2good's avatar
1candy1sweet2goodStudent Digital Artist
*slaps silver*pull yo self together!
PixelArt2003's avatar
PixelArt2003Hobbyist Interface Designer
how is that even gonna work?!?WHERE IS HE PUTING THE TEST AND HOW IS BEBEH GONNA COME OUT?!?!HE DONT HAVE PERIOD AND THE MIDDLE HOLE!!!! D:<
YoloSwagMaster6969's avatar
No way. No way in hell. That can't be possible. Silver can't be pregnant. Males can't be pregnant...can they?D: :illuminati: SCREAM WHAT THE FU-BOOM 
sonichewerehog's avatar
sonichewerehogHobbyist Digital Artist
SCREAM SCREAM SCREAM SCREAM SCREAM SCREAM SCREAM SCREAM SCREAM SCREAM D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: D: 
Tamia317's avatar
LOL these are so funny!! WTF Silver :D
CiaraQRuby's avatar
CiaraQRubyHobbyist Traditional Artist
WTF. XDDDD
Firefer19's avatar
the best response for this is: wtfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
flutterfart's avatar
flutterfartStudent Digital Artist
I KNEW IT
starwbrry33's avatar
starwbrry33Hobbyist Digital Artist
DUDES CAN NEVER GET PREGO ITS ONLYOops!  GIRLS
ZoraTheTwilightDrake's avatar
ZoraTheTwilightDrakeHobbyist Artist

You've GOTTA BE KIDDING ME!!! SILVER!! MALES CAN'T GET PREGNANT!!! YOU FAGGOT!!

..........Shadow, you can only make girls pregnant right? You didn't also mean guys, right? Right?? RIGHT???????

Bunncoa's avatar
BunncoaHobbyist General Artist
Pffft, he DID say he was the ULTIMATE lifeform =w=
always4evershadamy's avatar
oh gosh! i`m scared now so i`m going to :cries:
WEEGEEVIRUS9001's avatar
Thinking silver is pregnant?
always4evershadamy's avatar
yes! oh gosh, good crap that was like so many levels of wrong i don`t know where to start!
rrr4's avatar
Start with acting too much like a real girl....creepy and that he actually likes Shadow when he's being so mean to him. Am I right?!?
WEEGEEVIRUS9001's avatar
Yes. My god, what were they doing?
rrr4's avatar
He was posing for Shadow. No wonder Silver turned out the way he did.
WEEGEEVIRUS9001's avatar
That why kids. Never do what Silver had done.
View all replies
anonymous's avatar
Join the community to add your comment. Already a deviant? Log In